Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No tossahan oli Retired_nursella 4 vuotta vanha boksi, joten edes laajennetut takuut eivät ole voimassa.Itse tiedän sen, että tuo perustakuu on umpeutunut jo, mutta noista RROD ja E74 laajennetuista takuista en ole ihan varma....
Mulla teki vanha boksi sillee ku oli porukoiden luona ja siellä toimi ihan normaalisti ja kun vein omille kämpille takasin niin ei tullut enää kuvaa ollenkaan, kone lähti päälle ja kuului kaikki valikkojen selausäänet mutta ruutu mustana. oli kiinni HDMi:llä. huoltoon laitoin tuon sitten ja emolevyn olivat siellä vaihtaneet. olisikohan sullakin jotain vastaavaa vikaaMikähän tuossa nyt mahtaa olla vikana?
Täällä on ainakin tuo DRM-siirto: Sisällön käyttöoikeuksien siirtäminen uuteen konsoliin - Xbox.com
Osoitteessa support.xbox.com voi kaiketi rekisteröidä noita konsoleita.
Modeemista nimenomaan.Voiko noita NAT asetuksia muuttaa boksin asetuksista vai pitääkö mennä modeemin käyttiksestä säätämään NAT osioon?
Käytännössä ei, ts. jos ostat uuden kaapelin kaupasta, on se ja sama, maksaako se euron vai kympin.Sekä yksi että onko noissa nettikaapeleissa jotain eroja,kalliimpi parempi yms?
Mutta onko kenelläkään ollut moista ikinä?
Kahteen kysymykseen olisin vastausta vailla.
1. Käykö boksiin ihan "normaali"-HDMI-kaapeli, vai onko mikkisoftan insinööreillä välähtänyt, ja tehneet boksille jonkinlaisen oman kaapelin?
2. Olen luonut Xbox 360 - Official Site - Xbox.com -sivustolla oman gamertagini jo pari kuukautta sitten. (Ei ole siis ainoassakaan boksissa sitä vielä...) Kun "rekisteröin" gamertagini omaan offlinetunnukseen, saanko sitä yhden kuukauden ilmaista LIVE-aikaa?
Mikähän tuossa nyt mahtaa olla vikana? Itsehän en näistä tiedä oikein mitään, eikä ongelmien selvittäminen jaksa kiinnostaa edes vähää alusta...