Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Rewolt Fin sanoi:
Satuin juuri edelliselle sivulle laittamaan linkin samaan juttuun eri sivulla.

Kannattaa muuten sen pelkän linkin lisäksi lyhyesti kertoa, mistä jutussa on kysymys, ja jos oikein viitseliääksi heittäytyy, vielä siteerata linkitetyn jutun ydinkohta näkyviin. Muiden on sitten helpompi päätellä, kannattaako nähdä etusormen ojentamisen vaiva ja vilkaista linkitettyä juttua. Hakukin löytää asiaa sisältävän viestin paremmin.

Ja onhan tuosta käytännöstä hyötyä myös siksi, että Interweb-sivustot eivät tunnetusti ole aina pystyssä eivätkä niiden jutut ikuisesti tallessa (varsinkaan samassa osoitteessa).

Haluaisin vaan tietää (pitäkää vaan tyhmänä), että jos nyt käyn ostamassa huomenna X360 ja pelaan ihan normaalisti pelejä ja katon leffoja (en käýttäisi verkkoa), niin pitääkö minun maksaa jotain ekstraa vielä? Siis muuta kuin itse konsoli + pelit, elokuvat jne.?Toisinsanoen pitääkö minun maksaa Xbox 360:n käytöstä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

SethCohen sanoi:
Haluaisin vaan tietää (pitäkää vaan tyhmänä), että jos nyt käyn ostamassa huomenna X360 ja pelaan ihan normaalisti pelejä ja katon leffoja (en käýttäisi verkkoa), niin pitääkö minun maksaa jotain ekstraa vielä? Siis muuta kuin itse konsoli + pelit, elokuvat jne.?Toisinsanoen pitääkö minun maksaa Xbox 360:n käytöstä?
Ei tarvitse :D. Vain Live goldin käyttö maksaa, eli vain jos haluat päästä pelaamaan moninpelejä verkossa, joudut maksamaan. Kauppapaikalta voit ladata tavaraa ja muuten käyttää konsolia miten haluat maksutta.

Mutta eikö live gold jäsenyyden voi ostaa kaupasta esim 12 kuukaudeksi? pitääkö sen ostamisen jälkeen vielä maksaa jotain muuta?

SethCohen sanoi:
Mutta eikö live gold jäsenyyden voi ostaa kaupasta esim 12 kuukaudeksi? pitääkö sen ostamisen jälkeen vielä maksaa jotain muuta?

voi ostaa kaupasta eikä sen jälkeen tarvitse mitään muuta maksaa.
paitsi jos lataat vaikka live arcade pelejä tai maksullista lisäsisältöä peleihin.

Selvä. Kiitokset molemmille. Onko teillä mitään tietoa tuleeko minulle mitään lisäkustannuksia, kun kotona jo on DNA Laajakaista ja nyt kun vedän siihen myös Xbox 360, niin veloittaakohan DNA siitä mitään. Ja miten se langaton verkkoyhteys toimii Xbox 360:ssa, eli mitä minun tulee tehdä, jos ostan langattoman verkkoadapterin siihen..Pitääkö minulla olla kotona jotain erityistä muuta, jotta langaton verkkoyhteys siinä toimisi´?

SethCohen sanoi:
Selvä. Kiitokset molemmille. Onko teillä mitään tietoa tuleeko minulle mitään lisäkustannuksia, kun kotona jo on DNA Laajakaista ja nyt kun vedän siihen myös Xbox 360, niin veloittaakohan DNA siitä mitään. Ja miten se langaton verkkoyhteys toimii Xbox 360:ssa, eli mitä minun tulee tehdä, jos ostan langattoman verkkoadapterin siihen..Pitääkö minulla olla kotona jotain erityistä muuta, jotta langaton verkkoyhteys siinä toimisi´?
Ei varmasti veloita DNA mitään ylimääräistä. Langatonta yhteyttä varten täytyy olla erillinen langaton tukiasema tai sitten reititin, josta löytyy nuo WLAN-härpäkkeet.

SethCohen sanoi:
Mistä minä semmoiset saan? Mihin ne laitetaan? Paljonko maksaa? :D

1. Lähimmältä tietokonetarvike tai internetliittymäkauppiaalta, tai jostain verkkokaupasta.

2. Jos ostat wlan modeemin, se tökätään vanhan modeemin tilalle ihan normaalisti. Sitten vaan tökkäät vastaanottimen XBoxiin ja conffaat suojaukset kuntoon jos 100 metrin säteellä modeemista asuu joku tai muuten on olemassa vaara että joku tulee kannettavan kanssa puskaan varastamaan kaistaasi.

3. Riippuu minkä mallin ostat. Hinta heiluu 50 eurosta 150 euroon, halvinta ei kannata ostaa, Telewellin modeemit ovat erittäin hyviä, A-Linkin modeemeihin ei kannata koskea.

Jos en voi liittää XO:ta nettiin, niin onko se silti kannattava hankinta? Onko paljonkin semmoisia pelejä jotka julkaistaan PC tyyliin bugisena ja sitten julkaistaan vähän ajan päästä päivitys jonka voi ladata netistä?

MiksuFIN sanoi:
Jos en voi liittää XO:ta nettiin, niin onko se silti kannattava hankinta? Onko paljonkin semmoisia pelejä jotka julkaistaan PC tyyliin bugisena ja sitten julkaistaan vähän ajan päästä päivitys jonka voi ladata netistä?
Siihen juurit tarvitaan nettiä että ne päivitykset saadaan. :)

MiksuFIN sanoi:

On se silti kannattava hankinta. Itse en ainakaan ole törmännyt vielä yhteenkään bugiin missään pelissä (jopa niissä joita on jälkikäteen myös päivitetty) joka olisi jotenkin silmiinpistävä tai haittaisi pelikokemusta. Tietty suurin juttu minkä tuossa menettää on se, ettei pysty käyttämään Marketplacea, mistä saa demoja, videoita yms. pikkukivaa. Mutta kyllä siitä konsolista saa kaikkea irti ilman sitä nettiyhteyttäkin.

Talwar sanoi:
Villei huhui liikkeel et Dashboard päivitys putkahtaa tän kuun viimeinen päivä...
Lähde. <- klikkaa minua.
Eihän tuo oikeastaan ole edes huhu vaan loogista. Kun langaton headset tulee kauppoihin 1.11 niin dashboardin päivityksen pitää olla julkaistu ennen sitä.

NviperO sanoi:
Eihän tuo oikeastaan ole edes huhu vaan loogista. Kun langaton headset tulee kauppoihin 1.11 niin dashboardin päivityksen pitää olla julkaistu ennen sitä.
Mjoo, mutta huhu se niin kauan on kunnes virallisesti jotain ilmoitetaan. Looginen ajattelu ei toimi pelimaailmassa...

Latenaattori sanoi:
Pystyykö muistikortille tallentamaan Live sisältöä siinä missä kovollekin?
Kyllä se onnistuu. Luonnollisesti monissa kohdissa tulee vastaan sisällön koko, suurin osa trailereistakin kun on isompia kuin tuo 64 megatavua mikä muistikortin tila on. Yksittäisiä Live Arcade -pelejä sinne toki mahtuu, ja teemoja sekä muuta pientä tauhkaa. Pelien lisäsisältö puolestaan vaihtelee paljonkin, mutta eiköhän suurin osa niistäkin muistikortille mahdu.

Onkos jossain kattavaa listaa huomisen fall updaten ominaisuuksista?
Niiden yleisesti tiedossa olevien lisäksi?

:rolleyes:

It's simply a rumor that Konami higher-ups are pressuring Kojima Productions to consider making MGS4 a multiplatform game because production costs on the game are unsurprisingly high and only getting higher. With PS3 install base numbers not looking all that rosy due to console cost and manufacturing problems, Konami is scared they can't recoup their investment on only 1 platform alone.

http://www.xbox360fanboy.com/2006/10/28/mgs4-on-the-xbox-360/

Ylös Bottom