Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Tuo profiilihässäköinti aiheutti mielenkiintoisia tilanteita myös viime viikonlopun Rock Band -bileissä. Bändimme neljästä jäsenestä kolme oli jotenkin "hukassa"; ne kyllä näkyivät bändin tiedoissa, mutta vaikka millä profiililla yritti kirjautua Dashboardille sisään, ei niitä alkuperäisiä hahmoja saanut käyttöön. Ainoastaan orkesterin keulakuva (eli mie itte) oli valittavissa. Oli sitten tehtävä uudet bändijäsenet...

Eli vaikka tuo "jokainen ohjain on oma profiilinsa" -juttu mahdollistaa myös hienoja asioita (kuten Achievementien tallentumisen omalle Live-tilille myös muualla pelatessa), on se tehty jotenkin kaamean sekavaksi käytettävyyden puolesta.
 
Vastaus: Xbox 360

Eli vaikka tuo "jokainen ohjain on oma profiilinsa" -juttu mahdollistaa myös hienoja asioita (kuten Achievementien tallentumisen omalle Live-tilille myös muualla pelatessa), on se tehty jotenkin kaamean sekavaksi käytettävyyden puolesta.

Samaa mieltä. Esim. Army of Two pelissä oli mielenkiintoista että sain Guest signin tehtyä eka Gow2:ssa josta sitten siirryttiin AoT:n mutta kun yritin lokkautua splitscreen toimintoon tuli ilmoitus että kirjaudu ulos guestistä jos haluat pelata jaetulla ruudulla ja kun tein niin tuli ilmoitus että kirjaudu sisään voidaksesi pelata jaetulla :D Taitaakin olla itse pelissä se vika. Pitää kai tehä ylimääränen "kaveriprofiili".
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox 360

Eikös tuo XO tue ihan mitä USB-tikkuja vain? Tuossa koitin vähän musiikkia siirtää tuollaisella Kingstonin 4Gb:n tikulla, mutta en kyllä millään saanut sitä laitettua sinne porttiin?:confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Nyt tuli boxi takuusta yay, se on muuten ihan ***** kovaääninen.. oisin toivonu että olis tullu uus boxi ._. Onko muilla ollu samallalailla
 
Vastaus: Xbox 360

Eikös tuo XO tue ihan mitä USB-tikkuja vain? Tuossa koitin vähän musiikkia siirtää tuollaisella Kingstonin 4Gb:n tikulla, mutta en kyllä millään saanut sitä laitettua sinne porttiin?:confused:

Mitä minä olen ymmärtänyt, niin musiikkia ei voi siirtää muistitikulta boxin kovolle. CD-levyiltä rippaamalla saa omaa musiikkia haalittua talteen, ei ilmeisesti muuten.

No okei, ei tuo suoranaisesti vastannut kysymykseesi... Kyllä itsekin luulisin, että boxiin voi tunkea minkä tahansa usb-laitteen kiinni. Eri asia tietenkin, että tunnistaako boxi kytkettyä laitetta.
 
Vastaus: Xbox 360

Eikös tuo XO tue ihan mitä USB-tikkuja vain? Tuossa koitin vähän musiikkia siirtää tuollaisella Kingstonin 4Gb:n tikulla, mutta en kyllä millään saanut sitä laitettua sinne porttiin?:confused:

Oliko kortti muodoltaan liian suuri etupaneelin USB-porttikoloon? Oletko koittanut boxin takana olevaa USB-porttia?

Boksin USB-liittimet ovat kyllä ihan vakiokokoa!
 
Vastaus: Xbox 360

Oliko kortti muodoltaan liian suuri etupaneelin USB-porttikoloon? Oletko koittanut boxin takana olevaa USB-porttia?

Boksin USB-liittimet ovat kyllä ihan vakiokokoa!
Pitäisikö tuossa edessäkin olla USB-portti? Itsellä ei kyllä ole (Halo Edition). USB-tikku pitäisi kyllä mahtua tuonne porttiin mutta ei vaan jostain syystä mene.
EDIT: Näköjään oli hienosti piilotettu tuonne läpän taakse. Sinne tuo USB-tikku menikin. :D
 
Vastaus: Xbox 360

Juu, sama juttu täälläkin. Huollossa käyny boksi on kyllä paljon äänekkäämpi kuin se oli ennen huoltoa. Siihen on vaan sitten totuttava.
 
Vastaus: Xbox 360

Tarkoittaako "äänekäs" nyt sitä "levynlukumeteliä" vai sitä pientä "hurinaa" joka kuuluu koneesta muuten vaan? Meinaan jos 360:n pelejä ei installoi kovalevylle ennen pelaamista, niin se metelihän on helvetin kova aina - oli mikä konsoli hyvänsä.. ;) Ainakin se levynlukumeteli on valitettavasti laitteen huono ominaisuus.
 
Vastaus: Xbox 360

Kummatkin on, ja kun aukaisee niin kuuluu sellasta "rätinää", tosin kaverilla ollu joku 8kk boxi ja kokoajan ollu tollanen samallainen ääni aukaustaessa, ja mites mä niitä tallennan kovolle ku on tollanen ***** pieni 20gt josta voi käyttää joku 13gt ja mun DLC:t vie joku 4gt ja sit siihen mahtuu joku 1 peli kovolle ja jää joku 1gt ._.
 
Vastaus: Xbox 360

Kummatkin on, ja kun aukaisee niin kuuluu sellasta "rätinää", tosin kaverilla ollu joku 8kk boxi ja kokoajan ollu tollanen samallainen ääni aukaustaessa, ja mites mä niitä tallennan kovolle ku on tollanen ***** pieni 20gt josta voi käyttää joku 13gt ja mun DLC:t vie joku 4gt ja sit siihen mahtuu joku 1 peli kovolle ja jää joku 1gt ._.

Toi "rätinä" tulee vissiin dvd asemasta, kun käynnistät boksin ?

Jos tulee niin ei mitään hätää, kun mullakin on jo kolmessa boksissa kuulunut ihan samaa ääntä ja se taitaa olla dvd aseman ominaisuus
 
Vastaus: Xbox 360

Toi "rätinä" tulee vissiin dvd asemasta, kun käynnistät boksin ?

Jos tulee niin ei mitään hätää, kun mullakin on jo kolmessa boksissa kuulunut ihan samaa ääntä ja se taitaa olla dvd aseman ominaisuus
Joo sitä tarkotin mutta ei se mua haittaa vaan toi kovaäänisyys :D Onko tietoa saako mistään 60GB kovoa halvalla? Saispahan tallennettua kaikki pelit kovolle
 
Vastaus: Xbox 360

Joo sitä tarkotin mutta ei se mua haittaa vaan toi kovaäänisyys :D Onko tietoa saako mistään 60GB kovoa halvalla? Saispahan tallennettua kaikki pelit kovolle

Täältä konsolifinistä kannattaa koittaa ostaa niin voi saada suht halvalla
 
Vastaus: Xbox 360

Samaa mieltä. Esim. Army of Two pelissä oli mielenkiintoista että sain Guest signin tehtyä eka Gow2:ssa josta sitten siirryttiin AoT:n mutta kun yritin lokkautua splitscreen toimintoon tuli ilmoitus että kirjaudu ulos guestistä jos haluat pelata jaetulla ruudulla ja kun tein niin tuli ilmoitus että kirjaudu sisään voidaksesi pelata jaetulla :D Taitaakin olla itse pelissä se vika. Pitää kai tehä ylimääränen "kaveriprofiili".


Itse olen törmänny Army of Twossa siihen että pitää erikseen kirjauttaa se profiili sisään ennenkuin peli suostuu hyväksymään että täällä on tälläinen profiili :D Tapeltiin muutamat minuutit kaverin kanssa ja huudettiin että miksei PIIP PIIP PIIP se nyt tajua tuota toista profiilia, kyllästyttiin ja siirryttiin toiseen peliin, jossa toimi kaikki hienosti kahdestaan pelatessa. Hetken päästä takaisin Armyn pariin ja katsos kummaa kun löytyikin se kakkospelaaja sieltä. Ärsyttävää.
 
Vastaus: Xbox 360

Vaikka Xbox 360:n arkkitehtuuri on varsin taipuisa, ja sallii monia kivoja juttuja, on siinä myös yksi DirectX:n sanelema erityisvaatimus. Toisin kuin esimerkiksi PS3:lla, boksin GPU-rajapinta on kaikilla pelikehittäjillä sama DirectX:n API. Päätöksellä on hyötynsä ja haittansa; testaus ja sertifiointi on kätevämpää ja PC-versioiden porttaus on helpompaa, mutta DX:n oma API syö CPU-tehoja enemmän kuin customoidussa GPU-rajapinnassa.
 
Ylös Bottom