Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
jos ostan uuden boksin ilman kovoa ja haluan vanhaan kovoon ladatut jutut toimimaan nii tarviiko jotain toimenpiteitä, vai toimiiko kaikki vaan liittämällä se kovo uuteen boksiin?
Tää on luultavasti väärä ketju, mutta en jaksanut rueta hirveästi selailemaan joten kysyn täällä että, näkeekö tuolta jostain tunteina kuinka kauan on pelannut jotain peliä?
Tota noin kyselisin semmosta kun mulla on ollut pari kuukautta xbox 360 arcade (kovo on hankittu siihen) ja pelaan livessä nii jos haluaisin tehdä uuden live tunnuksen , nii siirtyykö kaikki live ajat ja Microsoft pointsit sille uudelle käyttäjälle jos laittaa saman sähköpostin siihen uuteen joka oli vanhassa (toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin)
ei taida samaan sähköpostiin pystyä edes tekemään toista tunnusta. mutta sähköpostin pystyy vaihtamaan ilmaiseksi ja nimimerkin kait 800 ms pointsilla
mut siell lukee ett se sähköposti siirtyy siihen uutee ja vanha poistuu tai jotain sinne päin
Gamertagin voi vaihtaa (ts. nimetä uudelleen), mutta gamertagista toiseen ei voi siirtää saavutuksia, MS-pisteitä tai mitään muutakaan.Tota noin kyselisin semmosta kun mulla on ollut pari kuukautta xbox 360 arcade (kovo on hankittu siihen) ja pelaan livessä nii jos haluaisin tehdä uuden live tunnuksen , nii siirtyykö kaikki live ajat ja Microsoft pointsit sille uudelle käyttäjälle jos laittaa saman sähköpostin siihen uuteen joka oli vanhassa (toivottavasti joku ymmärsi mitä tarkoitin)
Ei voi. Toistaiseksi Gamerscore-pisteillä ei voi tehdä muuta kuin keulia kavereille.Ettö kun peleistä saa niitä achievementteja(vaikee sana) Ja niistä tulee niitä pisteitä..Ni voiko niillä ostaa esim jotai Marketplacesta?
äsken kävi pieni vahinko kun boksilla pelailin, että lähti kesken pelin käynnistämisen konsolin kovalevy irti ja kone sammui. aluksi säikähdin, että hajosiko koko paska, mutta kovalevy vain irti pääsi.
käynnistin siis erästä demoa ja saman aikaisesti yritin muuttaa boksin asentoa niin kovalevy pääsi irti. voiko boksi tuollaisesta vioittua mitenkään, että kovalevy irtoaa kun virta päällä? kone olin siis käynnistämässä juuri erästä demoa kun tämä tapahtui.
äsken kävi pieni vahinko kun boksilla pelailin, että lähti kesken pelin käynnistämisen konsolin kovalevy irti ja kone sammui. aluksi säikähdin, että hajosiko koko paska, mutta kovalevy vain irti pääsi.
käynnistin siis erästä demoa ja saman aikaisesti yritin muuttaa boksin asentoa niin kovalevy pääsi irti. voiko boksi tuollaisesta vioittua mitenkään, että kovalevy irtoaa kun virta päällä? kone olin siis käynnistämässä juuri erästä demoa kun tämä tapahtui.