Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ollio
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    x360
Vastaus: Xbox 360

Ilman siirtymistä takaisin 3,5 tuuman kiintolevyihin tuo ei kuulosta yhtään uskottavalta. 2,5-tuumaisissa mennään edelleen vasta 500 gigassa, ja en oikein jaksa uskoa, että hyppäys teratavuun tapahtuisi noin nopeasti ja varsinkaan niin edullisesti.

Update! Tuli mieleen, että jos huhu onkin väärinkäsitys, ja Microsoft on tuomassa markkinoille MS-brändättyjä USB-kiintolevyjä, jotka voi liittää boksiin. Siinä tapauksessa teran levy ei olisi temppu eikä mikään, ja hinnatkin voisivat pysyä siedettävinä.
 
Vastaus: Xbox 360

Väärin taas.

Jos tarkkoja ollaan niin kysymyshän oli:
2. toimiiko amerikasta ostettu live aika ja pointsit suomesta ostetussa koneessa

Ja vastaushan tosiaan on että jenkkitilin avulla kikkailemalla toimii. Tosin nykyään taitaa pisteet olla suomessakin jo sen verran edullisia ettei tuo enää maksa vaivaa.
 
Vastaus: Xbox 360

Väärin taas.

Jos tarkkoja ollaan niin kysymyshän oli:
2. toimiiko amerikasta ostettu live aika ja pointsit suomesta ostetussa koneessa

Ja vastaushan tosiaan on että jenkkitilin avulla kikkailemalla toimii. Tosin nykyään taitaa pisteet olla suomessakin jo sen verran edullisia ettei tuo enää maksa vaivaa.

Olen ainakin 2 kertaa ostanut eBay:stä 12kk:n live koodin (jenkkilästä) ja saanut sen sähköpostilla, minkä jälkeen olen hakannut sen Suomi konsoliin Suomessa ja hyvin on toiminut. Pisteistä en osaa sanoa.

Saattaa olla paljonkin puitu aihe, mutta en nyt haulla heti löytänyt. Onko ideoita, mistä halvalla (ja helpolla) isompi kovalevy tuon 20Gb:n tilalle? En jaksaisi mitään säätöjä tekemään työkalujen kanssa vaan ihan valmista tuotetta haen, mutta onko tosiaan niin että ainoa vaihtoehto on 100Gb 100e??
 
Vastaus: Xbox 360

Olen ainakin 2 kertaa ostanut eBay:stä 12kk:n live koodin (jenkkilästä) ja saanut sen sähköpostilla, minkä jälkeen olen hakannut sen Suomi konsoliin Suomessa ja hyvin on toiminut. Pisteistä en osaa sanoa.

Se on ollut euro-koodi vaikka myyjä olisikin jenkki. Ja nuo pisteet olen tosiaan omakohtaisesti testannut, testasin myös eurotilissä jolla ei toiminut.
 
Vastaus: Xbox 360

Kertokaas viisaat millä kaapelilla saadaan XO:sta paras kuva töllöön? Käytössä olevassa boksissa ei ole hdmi liitäntää. Käytössä on Full HD töllö jossa kaikki mahdolliset liitännät löytyy. Itse ajattelin että eikös tuo dvi kaapeli ole paras?:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox 360

Kertokaas viisaat millä kaapelilla saadaan XO:sta paras kuva töllöön? Käytössä olevassa boksissa ei ole hdmi liitäntää. Käytössä on Full HD töllö jossa kaikki mahdolliset liitännät löytyy. Itse ajattelin että eikös tuo dvi kaapeli ole paras?:rolleyes:
Komponenttia suosittelen. DVI ei oikein tule kysymykseen, koska vanhemmissa, ei-HDMI-bokseissa on vain analogisia lähtöjä.
 
Vastaus: Xbox 360

Niin eikös tuolla komponenttikaapelilla saa käytännössä ihan samantosoista kuvaa kuin hdmi?

Kyllä saa siis jos resoluutiolla sitä mittaa, mutta värien toisto on hdmi kaapelilla sitten aivan eri luokkaa ja siinä tulee suurin ero komponentin ja hdmi:n välillä.
 
Vastaus: Xbox 360

Kyllä saa siis jos resoluutiolla sitä mittaa, mutta värien toisto on hdmi kaapelilla sitten aivan eri luokkaa ja siinä tulee suurin ero komponentin ja hdmi:n välillä.

Riippuu hyvinkin paljon televisiosta. Omassa ei HDMI:n ja komponentin väreissä ja kontrasteissa ollut eroa nimeksikään. Yleensä vaan nykypäivän telkkareissa nuo komponenttiliitännät tuppaavat olemaan melkoista sekundaa kun vertaa parin vuoden takaiseen meininkiin.
 
Vastaus: Xbox 360

Mikä peli kyseessä?

Tässä tapauksessa Army of two. Sama ongelma esiintyy myös GoW2:n kanssa. Mystistä on se että välillä onnistutaan muttei ole lainkaan hajua miten. Aikani söhellän ohjaimien ja kirjautumisien kanssa ja sit onnistuu mutta olisi kiva tietää miten se oikeasti tehdään kun en halua toista tunnusta sitä varten tehdä.
 
Vastaus: Xbox 360

Miten kirjaudutaan sign as guestina? Pitäisi päästä pelaamaan jaetulla ruudulla.
Ööö mulla on muistaakseni kaverin kanssa silleen ollu että aukaset sen pelin ja on vaikka se 1 connectattuna (ohjain) sit sillä loggaat omaas ja sittenku alotatte ni sitä ennen connectaa toka ohjain ja sit jos se pyytää et pitää kirjautaa ni siel iha alimpana (profiileista) on Guest, ainaki noin Skate 2:sessa
 
Vastaus: Xbox 360

Ööö mulla on muistaakseni kaverin kanssa silleen ollu että aukaset sen pelin ja on vaikka se 1 connectattuna (ohjain) sit sillä loggaat omaas ja sittenku alotatte ni sitä ennen connectaa toka ohjain ja sit jos se pyytää et pitää kirjautaa ni siel iha alimpana (profiileista) on Guest, ainaki noin Skate 2:sessa

Näin itsekin olen toiminut ja välillä toimii ja välillä taas ei. Paska systeemi :mad:
 
Ylös Bottom