Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä saa.Saako xboksiin tehtyä monta käyttäjäprofiilia (tyyliin PS3)?
Saa. Onnistuu tavallisella USB-tikulla muistin hallinnan kautta (jotkut tallennukset saattavat olla lukittuja, mutta nämä ovat tosi harvassa). Ladatut pelit, lisärit yms pystyy myös lataamaan suoraan verkosta uudelle boxille, mutta tikku on helpoin. Ostetun sisällön käyttöoikeudet kannattaa myös siirtää uudelle boxille. Ohjeet tästä.Toinen: Saako vanhasta boksista siirrettyä veljen profiilit, talletukset ja mitä sitten ikinä tarviikaan uuteen boksiin ja kuinka helposti?
That's the one.Ja sitten kolmas: Mikäs noista boksin malleista sitten kannattaisi ostaa? Onko tyyliin tämä Xbox 360 Console 250GB (250GB Hard Drive) (Xbox 360): Amazon.co.uk: PC & Video Games nykyään toi paras malli?
Joku perehtyneempi voinee vastata tähän, itse olen konsolit hankkinut kotimaasta oston ja takuiden helppouden takia.Saako jostain vielä tota linkkiä halvemmalla ja miten pelaa takuu hommat jos tuolta amazonista tilaa?
Ja jos ei huvita tilailla, niin ruuvit saa kyllä auki sopivalla talttapäämeisselillä.
Aluksi ottaisin selvää, koska Microsoftin seuraava konsoli OIKEASTI julkaistaan. Eli "Xbox 720:ta" ei ole vielä edes julkistettu, joten se nähtäneen kaupoissa aikaisintaan jouluna 2012. Xbox 360 on jouluna 2011 edelleen vallan mainio valinta.Mitä itse tekisitte?
Olen ajatellut ostaa tuon xbox360 slimin, joten käykö vanhan xbox360 kovalevy tuohon slimiin, koska itselläni on tuo vanha malli jo entuudesta ja voisin,tällöin ostaa slimin ilman kovalevyä.
Olen ajatellut ostaa tuon xbox360 slimin, joten käykö vanhan xbox360 kovalevy tuohon slimiin, koska itselläni on tuo vanha malli jo entuudesta ja voisin,tällöin ostaa slimin ilman kovalevyä.
Käy mutta takuu menee kovosta. Transferring an old Xbox 360 Hard drive into the new Slim Xbox 360 - YouTubeEi käy.
mutta mikä on porukan mielipide kun on ollut harkinnassa
hankkia xbox pleikkarin rinnalle