Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox 360

Vastaus: Xbox 360

Noniin.PS3:lta siirrytty boxille.Mutta mutta..Olen ottanut pc:ltä muistitikulle(tein siihen sen xo osion) musiikkia ja kuvia. Kuvia voi katsoa xo:ssa tikulta muttei kopioda xo:n kovolle?Musiikki taas ei näy ollenkaan xo:ssa..siis mitä tikulla on..

Hjälppiä..
 
Vastaus: Xbox 360

Jos oikeen muistan, niin se musa pitää ripata levyltä suoraan boxin kovolle.

Joku muu osaa varmaan paremmin tarkentaa.
 
Vastaus: Xbox 360

Taitaa olla niin, että kuvia voi vaan katsella. MP3:t saa CD:ltä ripattua, mutta tikulta voi vain kuunnella. Luulisin että musiikin tapauksessa vika on tiedostomuodossa. Aika nirso taitaa tuo boksi olla tiedostomuotojen suhteen. Perus ämppäri varmaan toimii, mutta muista en ole varma.

Toinen juttu on vielä se, että noi musat ja kuvat kannattaa pitää siellä tikun "yleisellä puolella". Se xbox-osio on tallennuksia ja sellaista varten.
 
Vastaus: Xbox 360

Itse steamaan musiikit ja kuvat tietokoneelta, niin ei tarvitse muistitikkua kannella. Suosittelen tutustumaan tähän asiaan.
 
Vastaus: Xbox 360

Juu, Windowsilla lienee varaa mistä valita mutta Mac-käyttäjillä on asiat vähän huonommin. Itse käytän Connect360-ohjelmaa ja hyvin toimii. Ainakin yleensä. Viime aikoina on alkanut yhteys pätkimään elokuvissa. Musiikki streamaa oikein kivasti mutta en edes muista koska olisin katsonut leffan ilman, että toisto olisi jossain välissä katkennut. En ole jaksanut lähteä selvittelemään löytyykö syy ohjelmasta vai reitittimestäni.
 
Vastaus: Xbox 360

Joo eli nyt tarttis vähän apua Xboxin hankintaan ja vähän yleistä tietoa laitteesta muutenkin. Toivottavasti on viesti oikeessa paikassa.

Lähtötilanne on seuraavanlainen: Itellä on PS3 ja sen käyttö ja ominaisuudet on tuttuja. Xbox 360 on itselle oikeastaan täysin vieras. Veljellä löytyy joku tosi vanha xbox 360 (tyyliin julkasun aikoihin ostettu sellanen vanha, hirveetä ääntä pitävä ja satakertaa huollossa käynyt boksi) Nyt olis tarkotus hankkia kaverille uus boksi lahjaksi ja mahdollisesti sellaseen käyttöön, että sitä tulisi joskus itsekin lainattua. Eli ensimmäinen kysymys: Saako xboksiin tehtyä monta käyttäjäprofiilia (tyyliin PS3)? Toinen: Saako vanhasta boksista siirrettyä veljen profiilit, talletukset ja mitä sitten ikinä tarviikaan uuteen boksiin ja kuinka helposti? Ja sitten kolmas: Mikäs noista boksin malleista sitten kannattaisi ostaa? Onko tyyliin tämä Xbox 360 Console 250GB (250GB Hard Drive) (Xbox 360): Amazon.co.uk: PC & Video Games nykyään toi paras malli? Kinect jutut ei kiinosta. Saako jostain vielä tota linkkiä halvemmalla ja miten pelaa takuu hommat jos tuolta amazonista tilaa?

Jos joku näihin jaksaisi/osaisi vastailla niin olisin erittäin kiitollinen.
 
Vastaus: Xbox 360

Saako xboksiin tehtyä monta käyttäjäprofiilia (tyyliin PS3)?
Kyllä saa.

Toinen: Saako vanhasta boksista siirrettyä veljen profiilit, talletukset ja mitä sitten ikinä tarviikaan uuteen boksiin ja kuinka helposti?
Saa. Onnistuu tavallisella USB-tikulla muistin hallinnan kautta (jotkut tallennukset saattavat olla lukittuja, mutta nämä ovat tosi harvassa). Ladatut pelit, lisärit yms pystyy myös lataamaan suoraan verkosta uudelle boxille, mutta tikku on helpoin. Ostetun sisällön käyttöoikeudet kannattaa myös siirtää uudelle boxille. Ohjeet tästä.

Ja sitten kolmas: Mikäs noista boksin malleista sitten kannattaisi ostaa? Onko tyyliin tämä Xbox 360 Console 250GB (250GB Hard Drive) (Xbox 360): Amazon.co.uk: PC & Video Games nykyään toi paras malli?
That's the one.

Saako jostain vielä tota linkkiä halvemmalla ja miten pelaa takuu hommat jos tuolta amazonista tilaa?
Joku perehtyneempi voinee vastata tähän, itse olen konsolit hankkinut kotimaasta oston ja takuiden helppouden takia.
 
Vastaus: Xbox 360

Mitähän virkaa Xboxin pienemmässä remotessa toimiittaa nappi "Display". Ainakin se sammuttaa läppärin näytön hetkeksi. Mistä johtuu?
 
Vastaus: Xbox 360

Saapiko mistään nettikaupasta boksin ohjaimeen käypäistä Torx T8 - avainta yksittäisenä? Paikalliset rautakaupat koluttu läpi eikä oikein huvittais maksaa useaa kymppiä sarjasta, josta tarttee vain yhtä avainta.
 
Vastaus: Xbox 360

Ja jos ei huvita tilailla, niin ruuvit saa kyllä auki sopivalla talttapäämeisselillä. Joistakin saattaa se tappi katketa keskeltä, mutta mitäpä tuon väliä :), sitten kelpaa ihan tavallinen torx avainkin. Takuuhan siitä kapulasta joka tapauksessa menee, niin eipä taida olla merkitystä, että onko ruuveissa tapit tallella vai ei.
 
Vastaus: Xbox 360

Joo, noita tavallisia lojuu kyllä joitakin laatikoissa vaan ei tietenkään noita reikäpäisiä. Jotain tolkkua varmaan tuossakin, että tehdään standardin alastandardi. :confused:
 
Vastaus: Xbox 360

Ja jos ei huvita tilailla, niin ruuvit saa kyllä auki sopivalla talttapäämeisselillä.

Joo, käyhän se niinkin, tosin itellä meni muutama kanta pilalle silloin aikoinaan kun aukaisin, joten ei ihan suositeltavaa. :)

Raipe; Onhan tuota nintendollakin ihan omat avaimensa, outo kolmiopää-avain. :D
 
Xbox360 jouluna vai xbox 720 kesän lopuksi?

Jouluna siis olisi mahdollisuus hommata xbox360. Toisaalta jos jaksaisin odottaa vielä puoli vuotta voisin ostaa 720:n. en haluaisi päästää pelaamistani "hiipumaan". Kertokaahan mielipiteenne? Mitä itse tekisitte? Kuinka kauan 720:n myyntiintulonjälkeen tehdään vielä pelejä 360:lle?:confused:
 
Vastaus: Xbox360 jouluna vai xbox 720 kesän lopuksi?

Mitä itse tekisitte?
Aluksi ottaisin selvää, koska Microsoftin seuraava konsoli OIKEASTI julkaistaan. Eli "Xbox 720:ta" ei ole vielä edes julkistettu, joten se nähtäneen kaupoissa aikaisintaan jouluna 2012. Xbox 360 on jouluna 2011 edelleen vallan mainio valinta.
 
Vastaus: Xbox 360

Olen ajatellut ostaa tuon xbox360 slimin, joten käykö vanhan xbox360 kovalevy tuohon slimiin, koska itselläni on tuo vanha malli jo entuudesta ja voisin,tällöin ostaa slimin ilman kovalevyä.
 
Vastaus: Xbox 360

en tiedä kuuluuko tänne ketjuun mutta mikä on porukan mielipide kun on ollut harkinnassa
hankkia xbox pleikkarin rinnalle lähinnä siis vaan yksinoikeuspelien takia joita on
kiinnostavia noin 10kpl, ja jotain muita satunnaisia. Riittäisiköhän tuohon tarkoitukseen 4gb malli vai onko varsinaista hyötyä sitten hankkia 250gb malli tuon takia? olishan siinä vähän
säästöä
 
Ylös Bottom