Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Saako tuohon poksiin salasanan, että sisko ei menis noita videoitaan yöllä kattomaan? Kattelin noita family settingsejä ja siellä ei ollu missään salasana kohtaa.
Ei ymmärrä boksi ulkoista kovoakaan, ellei ole FATtina.
Boxi ymmärtää HFS+ formaattia, joka on mac-ympäristöstä tuttu, esim MacDrive 7:n avulla windowsissa pystyy formatoimaan ulkoisen kovon tähän muotoon. Hyötynä tästä formaatista on se, ettei siinä ole mitään 4gb:n rajoituksia kuten FAT32:ssa. Pelittää siis esim. HD leffat sun muut.
http://www.360-hq.com/xbox-tutorials-60.html
Onkos boksista muuten tulossa tänä vuonna joku uus malli (tais olla jasper tai joku semmonen) vai oliko se ens vuonna, kun ajattelin et vois ehkä hommaa taas boksin loppuvuodesta.
eikös arcade pelien ja maksullisen sisällön pitänyt olla profiili kohtaisia?
herätti vaan ihmetystä kun minulla ja broidilla on omilla muistikorteilla profiilit ja minä olen tuonne boxin kovolle ostanut arcade pelejä sekä maksullista sisältöä ja huomattiin eilen että broidinkin profiililla pystyi pelaamaan switcballin ja gripshiftin koko versioita ja myös pgr4:n maksullinen sisältö toimi täysin.
tosin boom boom rocket toimi vain trialina.
Fifat,Nhl:ät ovat ainakin laatuhuvia kahdelle pelaajalle.Mikä on muuten tilanne nykyään Xbox360 pelien kanssa, onko paljon pelejä, joissa olisi oikeasti niin hyvin toteutettu kaksinpeli, että kannattaa se toinen ohjain hankkia?
Aikaisemmin, 90-luvullahan tilanne oli selvä. Kaksi ohjainta konsolin mukaan jotta saa pelattua kaverin kanssa. Nykyään on kuvioihin tullut netti ja tässä tapauksessa Live ilmeisen hyvien online-pelimahdollisuuksien kanssa. Onko lisäohjaimet nykyään "turhia" tai vähemmän käytettyjä?
En vaan osaa päättää minkä paketin tuosta Boksista ostan, auttakeehan äijää hädässä
Pystyykö muuten ohjainta lataan pelaa&lataa johdon avulla tietokoneen USB:n kautta?
Pystyy.
Nyt kun koitin niin ei muuten pystynyt. Kone sanoo että löysi uuden laitteen. Painoin siinä vaiheessa peruuta. Nyt laturiin ei syty minkäänlaista valoa...?
Kyllä se toimii, ei ois kannattanu painaa peruuta vaan antaa asentaa ajurit ja sit kyllä toimii...