Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei kiinnostanut Helsinkiläisiä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver


Onhan se mukava ajella esim. Gran Turismossa omilla autoilla kaveria vastaan...

Itse kyllä pelaisin mieluummin neljän kaverin kanssa kuin yhden, mutta omalla autolla. Mielipidekysymyshän se on. Monellakohan Xbox-pelillä olisi käyttöä muistikortille? Ei varmaan yhdelläkään. Kai niitä on tulossa, kun korttejakin on.


PS2:ssa on "LANitusta" varten iLINK. PS2:een sopiva verkkosovitin maksaa kaupasssa n. 60-70 ja sillä pääsee vaikka heti pelaamaan THPS3:sta netissä. Koskas Xboxilla pääsee pelaamaan oikeasti netissä, ilman PC:n apua?.

Montako ps2:sta iLINKillä saa yhteen? Ja on se ihan oikeasti netissä pelaamista, vaikka siinä pc olisikin välissä.

Täytyy myöntää, että en tiennytkään, että ps2:lla pääsee jo nettiin. Voisitko muuten pistää vähän tietoa tosta ps2:n netistä, kun rupesi kiinnostamaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Montako ps2:sta iLINKillä saa yhteen?
Riippuu pelistä. GT3 tukee kuutta PS2:sta.

Ja on se ihan oikeasti netissä pelaamista, vaikka siinä pc olisikin välissä.
Juu, on, mutta pitääkö ostaa himaan vielä PC, että pääsee pelaamaan konsolilla nettiin?

Täytyy myöntää, että en tiennytkään, että ps2:lla pääsee jo nettiin. Voisitko muuten pistää vähän tietoa tosta ps2:n netistä, kun rupesi kiinnostamaan.
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?s=&threadid=768
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Juu, on, mutta pitääkö ostaa himaan vielä PC, että pääsee pelaamaan konsolilla nettiin?

Aika monella on jo pc kotona, eikä tuo ps2:n nettikäyttökään kyllä monipuolisuudellaan tai yksinkertaisuudellaan hurmaa. Pahempi miinus xboxin pc-netti jutussa on se, että yhteyden pitää olla nopea. Mutta eiköhän virallinen yhteyskin ole tulollaan, kun pelejäkin väsätään. Saas nähdä kumman yhteys ehtii ensin pohjolaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Neimor
Sillä muista sellaisen hauskan tapahtuman kun joku Ps2 fani sai konsolin käsiinsä tuli 4:sen toimittaja haastattelemaan häntä ja hän sanoi "Olen ihan pihalla" ja pussaili sitä konsoli pakettia :D Jos tätä verrataan tuohon "En mä tätä muutenkaan olisi ostanut." niin aikas erilaiset kommentit oli :D

Joo toi jannu on kai pyörinyt täälläkin BBS:ssä, joku kertoi olevansa ko. henkilö joskus vuosi sitten tms. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
Aika monella on jo pc kotona, eikä tuo ps2:n nettikäyttökään kyllä monipuolisuudellaan tai yksinkertaisuudellaan hurmaa. Pahempi miinus xboxin pc-netti jutussa on se, että yhteyden pitää olla nopea. Mutta eiköhän virallinen yhteyskin ole tulollaan, kun pelejäkin väsätään. Saas nähdä kumman yhteys ehtii ensin pohjolaan.

Tuo PS2:n nettisysteemi (toivottavasti) yksinkertaistuu kun Sony tuo omat systeeminsä markkinoille.
Tuo nettiyhteys on varmasti sen verran suuri kilpailuvaltti, että melkeinpä uskoisin sen tulevan molempiin laitteisiin vielä tänä vuonna Euroopassakin. Jenkeissähän PS2 verkkosovitin julkaistaan elokuussa ($39.99). (http://ps2.ign.com/articles/355/355047p1.html)
 
Tampereen Stokkalla oli ainakin tänään torstai-iltapäivänä iso kasa xboxeja heti osastolle tullessa lattialla.
Myyjät (kaksi vanhempaa naishenkilöä) siinä ihmettelivät miten ne pitäisi laittaa esille paremmin, kun ei ne tunnu menevän kaupaksi :D

Liukuportaissa vastaan tuli jotain 30-40v. mieshenkilö, joka oli yltäpäätä pukeutunut xbox kamoihn, oli xbox olkalaukkua, xbox lippistä, xbox t-paita ja xbox takki, liekö ollut ensimmäinen onnellinen xboxin ostaja, vai MS markkinointitoimihenkilö, mutta aika huvitavan näköinen oli :rolleyes:

Edit: Ai niin, meen takaisin pelaamaan MGS2:a, on kerrassaan helkutin hyvä peli. Kerran oon pelannut läpi (n. 20h). Nyt hankin extroja dogtageja keräämällä ja kokeilemalla uusia taktiikoita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Tuo PS2:n nettisysteemi (toivottavasti) yksinkertaistuu kun Sony tuo omat systeeminsä markkinoille.
Tuo nettiyhteys on varmasti sen verran suuri kilpailuvaltti, että melkeinpä uskoisin sen tulevan molempiin laitteisiin vielä tänä vuonna Euroopassakin. Jenkeissähän PS2 verkkosovitin julkaistaan elokuussa ($39.99). (http://ps2.ign.com/articles/355/355047p1.html)

Onhan sen pakko yksinkertaistua. Luulen että systeemi on luokkaa "piuha kiinni ja pelaamaan". Toivon vain, että myös MS antaa ihmisten itse valita yhteytensä eikä tuputa omiaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe


Onhan sen pakko yksinkertaistua. Luulen että systeemi on luokkaa "piuha kiinni ja pelaamaan". Toivon vain, että myös MS antaa ihmisten itse valita yhteytensä eikä tuputa omiaan.

Yksinkertaistua? Eihän sen nykyisen ps2-verkkokortin käyttäminen eroa mitenkään pc:n liittämisestä esim. ADSL-modeemiin. Verkkopiuha kiinni ja se on siinä.

Tuo nettiyhteys threadi käsitteli erilaisia tilanteita, jos on esim. pelkästään modeemi/isdn-yhteydet ja miten sellaisessa tilanteessa on mahdollista saada nettiyhteys nykyisten ps2-verkkovermeiden kanssa (toisin sanoen ohjeet kuinka teen pc:stäni reitittimen)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Edit: Ai niin, meen takaisin pelaamaan MGS2:a, on kerrassaan helkutin hyvä peli. Kerran oon pelannut läpi (n. 20h). Nyt hankin extroja dogtageja keräämällä ja kokeilemalla uusia taktiikoita.
Kiitos MGS2-tilannekatsauksesta Juupis! Todella mielenkiintoista luettevaa! Muista pitää meidät täällä Konsolisota-foorumilla ajantasalla!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Ei menny julkistaminen nappiin...:(

Pitäisköhän sittenkin odottaa cubea :confused:
Sinä se olet sitten ihme jannu. Tarkoitatko tosiaan, että ostat konsolisi vain, jos sillä oli täysin nappiin onnistunut launchi?
 
Jos olisin oikein tosi pelimies (niinkuin omasta mielestäni olenkin) ja minulla olisi vielä rahaakin (!!!), niin ajattelisin VAIN pelejä, en konsoleita, eli kun luen pelistä jotain ja se alkaa kiinnostamaan minua, niin ostan sen pelin, sama mille koneelle se on. Jos ei satu olemaan vielä sitä konetta -> hommaan sen!
Ja kun minullakaan ei sitä rahaa, niin katson jonkun hyvän konsolin, jolle tulee minua kiinnostavia pelejä ja ostan sen ja kaikki sille ilmestyvät huippu pelit hommaan. Konsolilla ei ole väliä, vaan peleillä. "En pelaa konsoleita, vaan pelejä" (suoraan pelit lehdestä). Jos taas sellaiselle konsolille, jota en omista tulee hyvä peli, joko alan säästään konsolia varten tai yksinkertaisesti ohitan pelin. Konsolisota on alkujaankin ollut mielestäni maailman typerin riitelyn asia. sehän on mielipide asia ja mielipide asioista ei sovi riidellä, eikös se näin oo:)

Ja muuten, huomaattekos, että VAIKKA omistan ps2:n, en mitenkään hauku muita konsoleita, näin yksinkertaista se on!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Jos olisin oikein tosi pelimies (niinkuin omasta mielestäni olenkin) ja minulla olisi vielä rahaakin (!!!), niin ajattelisin VAIN pelejä, en konsoleita, eli kun luen pelistä jotain ja se alkaa kiinnostamaan minua, niin ostan sen pelin, sama mille koneelle se on. Jos ei satu olemaan vielä sitä konetta -> hommaan sen!
Ja kun minullakaan ei sitä rahaa, niin katson jonkun hyvän konsolin, jolle tulee minua kiinnostavia pelejä ja ostan sen ja kaikki sille ilmestyvät huippu pelit hommaan. Konsolilla ei ole väliä, vaan peleillä. "En pelaa konsoleita, vaan pelejä" (suoraan pelit lehdestä). Jos taas sellaiselle konsolille, jota en omista tulee hyvä peli, joko alan säästään konsolia varten tai yksinkertaisesti ohitan pelin. Konsolisota on alkujaankin ollut mielestäni maailman typerin riitelyn asia. sehän on mielipide asia ja mielipide asioista ei sovi riidellä, eikös se näin oo:)

Ja muuten, huomaattekos, että VAIKKA omistan ps2:n, en mitenkään hauku muita konsoleita, näin yksinkertaista se on!
No tohon ei voi muuta sanoa kuin:
Jou mään...mitäs asioita sitten riitelyn asteelle laitat? vai oletko vain tyytynyt siihen että imbesillien kanssa ei kannata tapella...?:D
Ja muuten huomaatkos vaikka omistan x...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani
Heh, mielenkiintoista sitten miten PSX aikanaan suomeen tullessaan myi loppuun eikä konetta edes mainostettu missään. Tavallinen kansa ei mitään konsolista tiennyt tuolloin. Kyse oli täysin uudesta aluevaltauksesta Sonyllä.
Mitäs mainoksia ne sitten oli, joissa käytettiin iskulausetta "get a stick don't get a playstation, it's bad for your health" (tjps)?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Palle


Yksinkertaistua? Eihän sen nykyisen ps2-verkkokortin käyttäminen eroa mitenkään pc:n liittämisestä esim. ADSL-modeemiin. Verkkopiuha kiinni ja se on siinä.

Ei kuule ihan nyt helppoa sentaan ole. Todennakoisessti siihen tietokoneeseen pitaa asentaa se verkkokortti ajureineen. Lopuksi pitaisi saada se yhtyeys viela toimimaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Dvd ominaisuudestakaan ei saavuteta enaa mitaan merkittavaa etua.

Ja lisäksi, jos meinaa leffoja x-boxilla kattella joutuu ostaan sen kaukosäädinhässäkän á 40 .
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan potsku
Ja muuten, huomaattekos, että VAIKKA omistan ps2:n, en mitenkään hauku muita konsoleita, näin yksinkertaista se on!

Kyllä huomaamme, mm. allekirjoituksestasi:

Playstation 2 - third place
Xbox - ill-fated console

;)

Player Onessa vilkaisin Haloa sen verran että kiinnostavalta näytti, mutta siihen se jääkin. Ehkä Xboxin ostamista voisi harkitakin Project Egon lähestyessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto

Mitäs mainoksia ne sitten oli, joissa käytettiin iskulausetta "get a stick don't get a playstation, it's bad for your health" (tjps)?

Heh mä muistan tuon mainoksen, se oli aivan huippu! Joku Apina pelas pleikkaria tai jotain sellasta ja sitten joku heppu selitti että "Ei kannata pelata Playstationia". Mutta se on aivan totta että kun Saturn ja Playstation tuli niin Saturn aloitti paljon paremmin olihan sillä esim. Virtua Fighter, mutta monet huippupelit, viimeistään Final Fantasy VII, käänsivät homman Pleikkarin voitoksi. Loppu onkin historiaa!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan con-troll


Ja lisäksi, jos meinaa leffoja x-boxilla kattella joutuu ostaan sen kaukosäädinhässäkän á 40 .

Ja lisäksi jos meinaa saada digiäänen pihalle niin joutuu ostaa erillisen multihypermedia portin.. oisko ollu hinta sama kun kaukosäätimelläkin... Vakionahan siitä saa komposiittikuvan ja stereoäänen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ryu


Ja lisäksi jos meinaa saada digiäänen pihalle niin joutuu ostaa erillisen multihypermedia portin.. oisko ollu hinta sama kun kaukosäätimelläkin... Vakionahan siitä saa komposiittikuvan ja stereoäänen.

Älä viitti, pitääkö toi muka paikkansa?! Ettei vain olis digi-piuha vaan joka pitää hankkia?? ?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ryu


Ja lisäksi jos meinaa saada digiäänen pihalle niin joutuu ostaa erillisen multihypermedia portin.. oisko ollu hinta sama kun kaukosäätimelläkin... Vakionahan siitä saa komposiittikuvan ja stereoäänen.
No johan ny on koomikko...:D
Miten pariin riviin voi saada tungettua noin monta asiavirhettä...pidot senku paranee...:D ...ja banaani on pyöree ja sille saa soittoääniä...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

No johan ny on koomikko...:D
Miten pariin riviin voi saada tungettua noin monta asiavirhettä...pidot senku paranee...:D ...ja banaani on pyöree ja sille saa soittoääniä...:D

Nyt kun pääsit ilkkumasta kylän idioottia, niin sanoisitko kuitenkin miten asia on? Siis pelkkä piuha riittää (optinen vai koaksiaali?)
 
Ylös Bottom