Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox ei kiinnostanut Helsinkiläisiä

Kävinpäs tuossa eilen aamupäivällä (n. klo 11.30) Lahden Gigantissa, mutta oli kaikki X-Boxit myyty loppuun. En tiedä sitten kuinka iso erä niillä on ollut. Itse omistan PS2:n ja aion ostaa X-Boxinkin. (kunhan vain on rahaa...)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

No johan ny on koomikko...:D
Miten pariin riviin voi saada tungettua noin monta asiavirhettä...pidot senku paranee...:D ...ja banaani on pyöree ja sille saa soittoääniä...:D

No kerroppa miten otat vakiona digiäänen pihalle? xboxista lähtee yksi ainut piuha pihalle ja siinä ulkopuolella on pieni boxi missä ne liittimet on, ja vakio piuhassa ei ole mitään digitaaliääntä vaan se pitää ostaa erikseen. Näin ilmoitti ainakin Toptronicsin edustaja ennen launchia jälleenmyyjille järjestetyssä tilaisuudessa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PekkaH


Nyt kun pääsit ilkkumasta kylän idioottia, niin sanoisitko kuitenkin miten asia on? Siis pelkkä piuha riittää (optinen vai koaksiaali?)

Eli pitää ostaa xboxin piuha, missä on digiulostulo päässä ja lisäksi optinen piuha vahvistimen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan PekkaH


Nyt kun pääsit ilkkumasta kylän idioottia, niin sanoisitko kuitenkin miten asia on? Siis pelkkä piuha riittää (optinen vai koaksiaali?)
No minähän nyt en ilku ketään...:D
Mutta jos tiedot tästä asiasta on tolla tasolla niin kannattaa varmaan jättää kirjoittelut väliin.
Siinähän käy juuri näin että ihmiset saavat asioista aivan väärän käsityksen ja hämmentyvät...kuten siis sinäkin.
Advanced Scart kaapeli on oikea väline.
Kaapeli tukee rgb:tä (paras mahdollinen kuva) ja siinä on lisäksi optinen liitäntä. Piuha piuhasta vahvistimeen täytyy itse hankkia. Rca-liittimiä kyseisessä piuhassa ole. Jenkki versiossa jossa on s-video liitäntä on liäksi myös rca-liittimet kuvaa ja ääntä varten.
Xboxin mukana tulevassa piuhassa on rca-liittimet kuvalle ja äänelle mutta ne tungetaan scarttiin kiinni. Tietysti jos telkkarissa on äänen ulostulo, niin sitä kautta saadaan ääni stereoihin raikaamaan...:D
Tais mennä vähän sekaseksi mutta toivottavasti asia selvisi...:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Kaapeli tukee rgb:tä (paras mahdollinen kuva) ja siinä on lisäksi optinen liitäntä. Piuha piuhasta vahvistimeen täytyy itse hankkia. Rca-liittimiä kyseisessä piuhassa ole.

hmm.. ainakaan sen xboxin vakiopiuhassa, jota kokeilin, ei ollut optista ulostuloa, ja kyselyyn optisesta ulostulosta Toptronics vastasi että pitää ostaa erikseen. Jospa ovat pojat sittenkin alkaneet toimittaa konsolia paremmin varustettuna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Advanced Scart kaapeli on oikea väline.

Eli se siis pitää ostaa erikseen? Sillä sen kuvan minä olen saanut että vakio paketissa xboxissa ei ole digiäänen ulostuloa, Vaan se pitää ostaa erikseen, kuten dvd kit. Ja siitähän tässä alunperin oli kysymys.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ryu


hmm.. ainakaan sen xboxin vakiopiuhassa, jota kokeilin, ei ollut optista ulostuloa, ja kyselyyn optisesta ulostulosta Toptronics vastasi että pitää ostaa erikseen. Jospa ovat pojat sittenkin alkaneet toimittaa konsolia paremmin varustettuna.
Väitinkös minä että vakio piuhassa on optinen ulostulo. Vakio piuhasta saa stereo äänen ulos mutta siinä ei ole ylimääräisiä liitäntöjä erikseen vahvistimeen liitettäväksi. Eikä myöskään optista liitäntää.
Itse ostin eilen Advanced Scart-piuhan ja siinä on optinen (tos-link) lähtö.
Mitään multihypermedia porttia ei tarvita...:D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes

Itse ostin eilen Advanced Scart-piuhan ja siinä on optinen (tos-link) lähtö.
Mitään multihypermedia porttia ei tarvita...:D

Microsoftin edustaja kutsui itse sitä laatikkoa piuhan varressa multihypermediaportiksi. (no ei nyt aivan tolla nimellä mutta joku supermediaportti tai vastaava). Käsittääkseni sellaisenkin multimediahyperporttipiuhan jo saa, missä on ulostulo monitorillekin... en lähde edes arvailemaan sen liitinlaatikon nimeä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ryu


Eli se siis pitää ostaa erikseen? Sillä sen kuvan minä olen saanut että vakio paketissa xboxissa ei ole digiäänen ulostuloa, Vaan se pitää ostaa erikseen, kuten dvd kit. Ja siitähän tässä alunperin oli kysymys.
Alunperin kyse oli siitä että tarvitaanko
ns. multihypermedia porttia...
Kaikille ihmisille nämä asiat eivät ole itsestäänselviä...kuten joku hätääntynyt ehti jo osoittaa.
Koomikko juttu oli suora vastaus naurettavaan heittoosi, josta päättelin että sinulla ei todellakaan ole mitään käsitystä asiasta.


Olen pahoillani.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Nojoo, olihan se supermultimediahyperportti vähän ilkeästi sanottu... ollaan pahoillamme kaikki ja liitytään yhteen isoon konsolirintamaan :)
 
Ihmettelen aika paljon Xboxin huonoa menestystä. keskustelufoorumit pursusivat näitä "Xboxin ostajia jo suoraan julkaisussa".

Minua kiinnostaa Xbox ainoastaan Halon, Jet Set Radio Futuren, ja Rallisport Challengen takia. Kolme peliä ei kesää tee, joten Xbox jää kauppojen hyllylle, toistaiseksi.
 
JUST CALL ME STUPID, mutta asia on siis näin, että et saa 5.1 -ääniä vehkeestä (XBOX) ulos ilman lisäinvestointia kahteen eri piuhaan: XBOXin omaan piuhaan sekä optiseen toslink kaapeliin??????

PS2:ssa pelkkä toslink -piuha riittää

Tuohan on kyllä jo melkomoista piuhakikkailua!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
JUST CALL ME STUPID, mutta asia on siis näin, että et saa 5.1 -ääniä vehkeestä (XBOX) ulos ilman lisäinvestointia kahteen eri piuhaan: XBOXin omaan piuhaan sekä optiseen toslink kaapeliin??????

Jep noin se menee. Mutta vähän sama se on kun pleikkariinkin hommata RGB/S-VHS piuha. Ja noin perstuntumalla sanoen niin xbox peleissä taitaa paremmin olla käytetty surround ääni edustettuna (ihan myyntipuheiden perusteella).

..kun eivät edes Silent Hill 2:seen saaneet laitettua surround ääntä vaikka muuten tunnelma oli siinä hyvä... korpeaa vieläkin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
JUST CALL ME STUPID, mutta asia on siis näin, että et saa 5.1 -ääniä vehkeestä (XBOX) ulos ilman lisäinvestointia kahteen eri piuhaan: XBOXin omaan piuhaan sekä optiseen toslink kaapeliin??????

PS2:ssa pelkkä toslink -piuha riittää

Tuohan on kyllä jo melkomoista piuhakikkailua!
Just call you whatever you like...:D
Mutta saatko esim. ps2:sta rgb:tä ja dd 5.1:stä yhdellä piuhalla ulos?
Eli RGB-piuha+ toslink-piuha...eli? 1+1=?
Aikamoista lisäinvestointia ja piuhakikkailua...vai mitä..;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ryu


xbox peleissä taitaa paremmin olla käytetty surround ääni edustettuna (ihan myyntipuheiden perusteella).

..kun eivät edes Silent Hill 2:seen saaneet laitettua surround ääntä vaikka muuten tunnelma oli siinä hyvä... korpeaa vieläkin
Öh...siis mitä tarkoitat surround äänellä?...noin tarkennukseksi...;)
(ennenkuin alan taas mesota)...:D
 
peliversumin sivuilla tommonen juttu ja en oikeen tajua tota etta xbox jattaa kilpailijat taakse hinnassa ja laadussa etta siis onko se muka hyva etta SAA maksaa enemman kuin toisista konsooleista ?


Kuningaskonsoli 11/03/02
Xbox on uudenlainen pelikonsoli, joka jättää kilpailijansa kauas taakseen niin laadussa kuin hinnassakin. Konsoli julkistetaan 14. päivänä tätä kuuta ja Peliversumi aloittaa sen pelien arvostelun samana päivänä
 
No Peliversumin työntekijät ovatkin vähän Xboxin puolella. Kuningaskonsoli- ja Xboxin julkistusjuttu oli lähinnä naurettavaa luettavaa.

Ensinnäkin Mgs2 sai vain 82 pistettä! Toiseksi Xboxin julkistusjutussa valehdellaan naurettavasti, taidetaan sielläkin olla vähän pettyneitä Xboxin julkaisuun kun tuommosta mennään valehtelemaan.

Ei minulla itselläni ole mitään Xboxia vastaan, mutta nuo Peliversumin jutut veivät hermot.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mahewcoro


Kyllä huomaamme, mm. allekirjoituksestasi:

No se on vanha, inhosin silloin X-boxia, mutta kyllästyin konsolisotaan ja olen nyt kaikkien kosoleiden puolella.
Tosiaankin, vanha allekirjoitus, menen heti vaihtamaan.
 
Xbox pelit

Keskustelu on mielenkiintoista Xboxin osalta. Suurin osa keskustelijoista ei ole varmaan kaan edes vaivautunut katsomaan, saatika pelaamaan pidempiä sessioita Xboxin pelejä.
Pelit ovat tasoltaan kohtuullisen hyvää luokkaa. Rallisport, Jet Set Radio, Tony 3, Halo ym. näyttävät todella hyviltä ja pelattavuus on huippuluokkaa. Harmi, että kone ei ainakaan vielä ole lähtenyt liikkeelle. Toisaalta juntit suomalaiset eivät useinkaan uskalla lähteä kokeilemaan mitään uutta. Ja sitten se ainainen keskustelu siitä paljonko se maksaa ja mistä saa halvimmalla..... Suomessa ei osata vaatia palvelua. Muulla ei ole väliä kunhan saa vain halvalla....Harmi sinänsä.
 
Re: Xbox pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jazz
Keskustelu on mielenkiintoista Xboxin osalta. Suurin osa keskustelijoista ei ole varmaan kaan edes vaivautunut katsomaan, saatika pelaamaan pidempiä sessioita Xboxin pelejä.
Pelit ovat tasoltaan kohtuullisen hyvää luokkaa. Rallisport, Jet Set Radio, Tony 3, Halo ym. näyttävät todella hyviltä ja pelattavuus on huippuluokkaa. Harmi, että kone ei ainakaan vielä ole lähtenyt liikkeelle. Toisaalta juntit suomalaiset eivät useinkaan uskalla lähteä kokeilemaan mitään uutta. Ja sitten se ainainen keskustelu siitä paljonko se maksaa ja mistä saa halvimmalla..... Suomessa ei osata vaatia palvelua. Muulla ei ole väliä kunhan saa vain halvalla....Harmi sinänsä.


ma en ainakaan yksinkertaisesti osta vaan noin kalliilla mutta kun se saan 300e niin sitten kylla vois ostaa
 
Ylös Bottom