Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Game Pass - pelien vuokrausta kuukausimaksulla

Kannattaa nyt muuten hyödyntää tuota 1€ game pass ultimate kuukaudeksi tarjousta. nimittäin jos sinulla on vaikka vuosi tai kaksi vuotta goldia jäljellä ja tilaat tuon, se muuntaa sen jäljellä olevan ajan ultimate passiksi 1€:lla. Eli jos on kaksi vuotta goldia/passia jälejllä ja otat tuon 1€ ultimaten, se muuntautuu 2 vuodeksi ultimatea. Itse juuri ostin vuoden goldia ja se muuntautui ultimateksi ja seuraava laskutus 8.8.2020, maksoi 45€

https://www.xbox.com/fi-FI/xbox-game-pass


Täytyykö siis olla normaali game passi tilauksessa että voi hyödyntää tätä? Itsellä on ensi vuoden tammikuulle gold aikaa maksettu mutta ei game pass tilausta. Hyödynkö minä tuosta 1€/kuukausi tarjouksesta muuta kuin sen kuukauden?
 
Täytyykö siis olla normaali game passi tilauksessa että voi hyödyntää tätä? Itsellä on ensi vuoden tammikuulle gold aikaa maksettu mutta ei game pass tilausta. Hyödynkö minä tuosta 1€/kuukausi tarjouksesta muuta kuin sen kuukauden?
Pelkkä gold mullakin oli ja se muuttaa sen ultimateks. 2021 vuoteen asti tuli 1e
 
Täytyykö siis olla normaali game passi tilauksessa että voi hyödyntää tätä? Itsellä on ensi vuoden tammikuulle gold aikaa maksettu mutta ei game pass tilausta. Hyödynkö minä tuosta 1€/kuukausi tarjouksesta muuta kuin sen kuukauden?

Sinun gold aika muuttuu ultimate passiksi, jos ostat ensin vuoden lisää ja sitten käytät tuon tarjouksen on sinulla ultimatea 2021 tammikuulle.
 
Dodiih! Halvimman live ajan metsästys alkakoon.. kuinka kauan tuo 1€/1kk tarjous on voimassa ?
 
Jos on se kuukausittainen laskutus käytössä boxilla ja nyt ostaa sit muutaman vuoden, niin tarvitseeko se tilaus käydä perumassa erikseen, vai jatkuuko se vaan sitten kun ne valmiiksi maksetut loppuu?

Kaverin puolesta kysyn. Ymmärtääkseni pitäisi jatkua valmiiksi maksettujen jälkeen normaalisti.
 
Ei kyllä yhtään ymmärrä mitä järkeä tuossa tarjouksessa mutta Microsoft palvelu pelaa ja kelpaa :)
 
Kannattaa myös tsekata livekortti.fi ja cdkeys.com niissä on yleensä aika hyvään hintaan myös.
 
Mitenhän tuon tarjouksen kanssa kun itsellä ei ole goldia, mutta game pass about ensi vuoden helmikuuhun. Mitenhän se tämmöisessä tilanteessa oikein taipuu?
 
Mitenhän tuon tarjouksen kanssa kun itsellä ei ole goldia, mutta game pass about ensi vuoden helmikuuhun. Mitenhän se tämmöisessä tilanteessa oikein taipuu?
Saat ultimaten ensivuoden helmikuuhun ja eurolla sen lisäkuukauden vielä päälle.
Gold, että pass muuntuu 1:1 tällä hetkellä siinä tarjouksessa.
6kk molempia ja on 12kk ultimate, jos vain toista 6kk, ultimate 6kk jne.
 
Tuo päivitystarjous GamePass Ultimateen on kyllä ihan hullu.

Mulla on nyt seuraava veloitus 10.6.2022! :D Ja maksoi yhden euron! o_O

Tämä oli kyllä aika älytön juttu, nyt oli kyllä munkin pakko taipua jo Passi ottamaan. En kyllä oikein vieläkään ymmärrä että oliko tämä juttu vahingossa vai tarkoituksella, Microsoft ampuu nyt isolla tykillä! Mielenkiintoisia "sukupolvenvaihdos" aikoja elämme, kenties voi seurata myös lisää mielenkiintoisia moveja myöhemmin.
 
Ylös Bottom