Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kannattaa nyt muuten hyödyntää tuota 1€ game pass ultimate kuukaudeksi tarjousta. nimittäin jos sinulla on vaikka vuosi tai kaksi vuotta goldia jäljellä ja tilaat tuon, se muuntaa sen jäljellä olevan ajan ultimate passiksi 1€:lla. Eli jos on kaksi vuotta goldia/passia jälejllä ja otat tuon 1€ ultimaten, se muuntautuu 2 vuodeksi ultimatea. Itse juuri ostin vuoden goldia ja se muuntautui ultimateksi ja seuraava laskutus 8.8.2020, maksoi 45€
https://www.xbox.com/fi-FI/xbox-game-pass
Pelkkä gold mullakin oli ja se muuttaa sen ultimateks. 2021 vuoteen asti tuli 1eTäytyykö siis olla normaali game passi tilauksessa että voi hyödyntää tätä? Itsellä on ensi vuoden tammikuulle gold aikaa maksettu mutta ei game pass tilausta. Hyödynkö minä tuosta 1€/kuukausi tarjouksesta muuta kuin sen kuukauden?
Täytyykö siis olla normaali game passi tilauksessa että voi hyödyntää tätä? Itsellä on ensi vuoden tammikuulle gold aikaa maksettu mutta ei game pass tilausta. Hyödynkö minä tuosta 1€/kuukausi tarjouksesta muuta kuin sen kuukauden?
Dodiih! Halvimman live ajan metsästys alkakoon.. kuinka kauan tuo 1€/1kk tarjous on voimassa ?
Pistit vielä hieman minua paremmaksi, minulla riitti vetoa vuoden 2022 alkuun. Eipä tarvitse hetkeen murehtia näiden tilausten uusimisista. Aivan käsittämätön tarjous!Tuo päivitystarjous GamePass Ultimateen on kyllä ihan hullu.
Mulla on nyt seuraava veloitus 10.6.2022! Ja maksoi yhden euron!
Sisäänheitto uuden palvelun osalta.Ei kyllä yhtään ymmärrä mitä järkeä tuossa tarjouksessa mutta Microsoft palvelu pelaa ja kelpaa
Ja kun ihmiset huomaa kuinka loistava palvelu on, niin laskee kynnystä myös ostaa uuden sukupolven Xbox helpommin.. Ei tuossa ole mikkisoftalle mitään hävittävää.. Ei kaikkea kannata ajatella nopea rahallisen voiton takia, tässä mikkis ajattelee paljon pidemmälle..Sisäänheitto uuden palvelun osalta.
Dodiih! Halvimman live ajan metsästys alkakoon..
Saanko kysyä mistä löysit halvimman liveajan ja paljon köyhdyit siitä???
Cdkeys oli loppu se halpa ja livekortti oli halvin paikkaKannattaa myös tsekata livekortti.fi ja cdkeys.com niissä on yleensä aika hyvään hintaan myös.
Saat ultimaten ensivuoden helmikuuhun ja eurolla sen lisäkuukauden vielä päälle.Mitenhän tuon tarjouksen kanssa kun itsellä ei ole goldia, mutta game pass about ensi vuoden helmikuuhun. Mitenhän se tämmöisessä tilanteessa oikein taipuu?
45 + paypal lisä jotain vitosen luokkaa. ~50€ / 12kk siis.
En itseasissa tehnyt kauhean kattavaaa vertailua. Äkkiseltään vaikutti halvimmalle ja tuttu paikka niin sieltä ostin 2 x 12kk
Kannattaa myös tsekata livekortti.fi ja cdkeys.com niissä on yleensä aika hyvään hintaan myös.
Tuo päivitystarjous GamePass Ultimateen on kyllä ihan hullu.
Mulla on nyt seuraava veloitus 10.6.2022! Ja maksoi yhden euron!