Pelaan paljon pelejä Game Passin kautta, mutta en koe ollenkaan samanlaista työnteon tuntua. Joskus joku peli on jäänyt kesken kun se on palvelusta poistunut, mutta ajatuksissa on aina se, että voin sen erikseen ostaa jos haluan peliä jatkaa. Ainakin itselle Game Pass tuottaa pelivalikoiman muutoksista huolimatta niin paljon lisäarvoa, ettei haittaa. Siis nimenomaan rahanarvoista lisäarvoa. Olisin monet pelit ostanut joka tapauksessa, jotka nyt olen pelannut Game Passin kautta. Näin ollen, jos joskus jonkun poistuneen pelin haluankin ostaa, niin koen olevani edelleen selvästi voiton puolella.
Toisaalta ymmärrän kyllä, että varsinkin sellaisille henkilöille, jotka eivät pelaa niin paljon ja eivät ehkä halua pelata niin laajassa skaalassa eri lajityyppien pelejä, niin Game Pass ei välttämättä ole paras ratkaisu. Itse järkeilin sen silloin alussa niin, että jos Game Passin ansiosta jää kaksi täysihintaista peliä vuodessa ostamatta, niin olen omillani. Tämä on ainakin tähän mennessä toteutunut heittämällä.