Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX hakkeroitu =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mick
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kirvasto
Xbox piratismi kehitty huimaa vauhtia. Nyt ei enää tarvitse polttaa pelejä dvd:lle, kun ne voi kopioida xboxin kovalevylle. Ja kun laittaa xboxiin 80 gigan kovalevyn niin siihen mahtuu ihan mukavasti pelejä.

GC:n piraattipelit tulevat varmasti tämän vuoden puolella. Mini dvd ei ole mikään ongelma, koska polttavalla dvd asemalla voi polttaa myös mini dvd levyjä. Halvimmat dvd-r levyt maksavat nyt jo alle 2 euroa (englannissa). Mini dvd:t ovat vielä varmaan aika kalliita, mutta GC:ssa voi käyttää myös normaali dvd-r levyjä kunhan koneesta poistaa kuoret.

voi käyttää normaali dvd-r levyjä jos poistaa kotelon? siis osaako se lukupää muka mennä sinne asti minne kotelon koko ei edes riitä?-)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan darkven

voi käyttää normaali dvd-r levyjä jos poistaa kotelon? siis osaako se lukupää muka mennä sinne asti minne kotelon koko ei edes riitä?-)

Miksi sen pitäisi mennä sinne, kun se ei tee sitä alkuperäisillä levyillakään. Data poltetaan levyn alkuun (vai onko se loppu) ja loppu jätetään tyhjäksi.

aaaa. niinhän onkin, ajattelin vähän liian tyhmästi :) sekö on sitten ihan minidvd mikä on gc:ssä, enoo itse paljoa tohon perehtynyt ja en jaksa täältä tyttöystävän koneelta surffaillaa. jostain muistelin vaan että gc:ssä olisi ollut ihan oma standardinsa optical disk tms eikä minidvd?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO
Lancer1117, ensin sanot ettei GC:lle tulla näkemään piraatteja, mutta seuraavassa viittaat siihen ettei Thaimaassa myydä yhtään aitoja pelejä? :confused:
;) Älä nyt "Xbox-fanboy"(ei pahalla, kunhan vitsailen) vääristele sanoja.
Käytin sanaa lähes
Ever heard?
Ja jos totta puhutaan niin vaikka toivon ettei GClle tule piraatteja niin jossain sisimpänä on pieni arvaus että näin ikävä kyllä tulee tapahtumaan jossain vaiheessa. :(
En siis nähnyt siellä myytävän missään edes GC-konsoleita. Mutta kyllä siellä jossain varmaan niitä myydään, mutta tos harvassa ovat. N64sia ja sen pelejä en nähnyt siellä ikinä ennen vanhaan(olen käynyt siellä n. 5 kertaa viimeisen 5 vuoden aikana), olisiko juuri tuo kasettiformaatti ollut syynä?

Mun tekniikkatiedot ei sitte ole välttämättä ajan tasalla, mutta yritän kuitenki osallistua keskusteluun :D
Ensinnäkään mun mielestä ns: kotipolttajat (ei ainakaan cd-rw) asemat osaa polttaa minilevyjä, enkä yhtään ohjelmaakaan siihen ole nähnyt. Tiedä sitten noista dvd-asemista.
Tuli tossa muuten nettiä selatessa mieleen että XBoxista saattaa joku tehdä waretusautomaatin, jos siihen kerta saa dvd-aseman vaihdettua vaikka cd-rw:ksi, ja sitte linuxiin joku poltto-ohjelma? Mitä luulette?
Kirvasto: pystytkö todistaan väittees kahden euron dvd-r:levyistä? Tuota en purematta niele.

Jymypaukku Seagatelta!!! Seagate on julkaissut lehdistötiedotteen, jossa se ilmoittaa uusista U Series X -kiintolevyistä, jotka ovat ensimmäiset kuluttajaelektroniikkaa varten vasten suunnitellut kiintolevyt. Erilaisten tulostin-, kopio- ja audiolaitteiden, halpojen PC-koneiden ja monen muun vastaavan laitteen lisäksi Seagate mainitsee uutukaisten toimivan erinomaisesti Xboxin kanssa. Seagatehan on tehnyt XBoxin nykyisenkin kovon(?), mutta tämä saattaa olla tie myös koneen modaajille. Vielä linkki Peliplaneetan uutiseen: http://www.peliplaneetta.net/laitteet/uutiset/3260/

edit: Unohdin yhen faktan ja piti muuttaa tekstiä...

Viimeksi muokannut moderaattori:
Acidnator, olet oikeassa tuon kotipolttoasemien suhteen siinä määrin, että onhan mini-DVD:kin DVD eikä CD-RW asemien kanssa DVD-levyjä polteta. Tosin tämä rajaa myös Xboxin ulos kotipolttojen piiristä.

Xbox käyttää levyjä "väärinpäin" ja vissiin jotain toista tasoa kuin normaalisti tietoihin käytetään. GC käyttää mahdollisesti omaa koodinpätkää tietojen lukemiseen mini-DVD:ltä. Varmaa on se, että molemmat murretaan ennemmin tai myöhemmin, luultavasti ennemmin.

Ja Lancer, itse en haluaisi nähdä piraatteja millään koneella, mutta eipä siihen taida itse pystyä oikein vaikuttamaan.

---

edit. Ja vielä tuohon Acidnatorin lisäykseen, miksi Gatesilta pitäisi palaa päreet? Ei piratismi tule ikinä näyttelemään konsolipuolella niin merkittävää osaa, että sillä kaadetaan yhtään konsolia.

Nvipero taisit käsittää vähän väärin. Tarkoitin että cd-rw asema ei polta mini-cd levyjäkään välttämättä. Senhän nyt kaikki tietää että cd-rw asemalla ei dvd-levyjä polta vaikka mikä olis :D

edit: pyydän anteeksi näitä edit-sekoiluja...argh, tein sen taas

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Acidnator
Nvipero taisit käsittää vähän väärin. Tarkoitin että cd-rw asema ei polta mini-cd levyjäkään välttämättä.

Itse olen ainakin polttanut 8cm cd:itä vaikka miten monta tusinalla erilaisella asemalla ilman mitään ongelmia.

Kyllä se sitte onnistuu vissiin...mistä muuten sait levyt, en ole yhtäkään mini-cd-r levyä löytänyt kaupoista? Mikä asema/softa?

mistä muuten sait levyt, en ole yhtäkään mini-cd-r levyä löytänyt kaupoista? Mikä asema/softa?

Levyjä saa tilattua vaikka verkkokauppa.com:ista. Softana on ollut nero ja asemia on tosiaan ollut monia (HP, Plextor, Sony yms.)

Hmm...pitääpä katsoa. Itellä on vastaostettu (tosin alesta) sonyn polttava (32/10/42 muistaakseni). Tommosia olis meinaan kätevämpi käytellä vaikka pienempitilaisia ovatkin. Kiitti vinkistä!

Huono homma, nyt kaikki maailman hakkerit pääsee TEIDÄN boxin saloihin käsiksi ja pistämään paskaksi kaiken mitä rakastatte, kaiken... Oh my god, how did this terrible thing happen. How is this possible, we want answers, goddamit, lets sue Bill to court and get our money back. Ei nyt sentään...

Mun tekniikkatiedot ei sitte ole välttämättä ajan tasalla, mutta yritän kuitenki osallistua keskusteluun :D
Ensinnäkään mun mielestä ns: kotipolttajat (ei ainakaan cd-rw) asemat osaa polttaa minilevyjä, enkä yhtään ohjelmaakaan siihen ole nähnyt. Tiedä sitten noista dvd-asemista.
Tuli tossa muuten nettiä selatessa mieleen että XBoxista saattaa joku tehdä waretusautomaatin, jos siihen kerta saa dvd-aseman vaihdettua vaikka cd-rw:ksi, ja sitte linuxiin joku poltto-ohjelma? Mitä luulette?
Kirvasto: pystytkö todistaan väittees kahden euron dvd-r:levyistä? Tuota en purematta niele.

juu mutta eikös sellanen gc kone tehty jolla voidaan kattoo dvd leffoja.. se sellanen hopeinen... ja jos nyt tulis piraatteja gc konsoliin, luulisin että ne tulisivat just tolle panasonicin game cubelle.. :D

Ei piratismi tule ikinä näyttelemään konsolipuolella niin merkittävää osaa, että sillä kaadetaan yhtään konsolia.

Eikös Amiga ole eräänlainen konsoli ja eikös sen kaatumisen voisi sanoa johtuneen ainakin osittain piraatti peleistä vai mitä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hege

Eikös Amiga ole eräänlainen konsoli ja eikös sen kaatumisen voisi sanoa johtuneen ainakin osittain piraatti peleistä vai mitä.

Kylla Amiga oli enemman ihan kunnollinen tietokone jolla jotkut jopa tekivat ihan oikeita toita --> tuottavaa tyota.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Kylla Amiga oli enemman ihan kunnollinen tietokone jolla jotkut jopa tekivat ihan oikeita toita --> tuottavaa tyota.
Pakko tarttua aikaisempiin sanomisiisi..... ;)

Windowsilla ei voinut tehdä tuottavaa työtä, kun se on NIIN epävakaa, mutta Amiga, joka oli epävakaudessaan omaa luokkaansa, siihen kykeni?

Amiga oli pelikone ja harrastajien kone. Amigan "tuottava työ" oli lähinnä kustannustehokkaita multimediahommia ennen kuin Windows mahdollisti sen tehokkaasti PC:llä.

Mutta tosiaan, Amiga on ehdottomasti tietokone (aikanaan loistava), eikä todellakaan pelikonsoli. Yleensäkin ero konsolin ja tietokoneen välillä on lähes aina selvä. Ainoa missä itsellä tuottaa vaikeuksia on aivan alkuaikojen koneen. Esim. kumpi Odyssey2 on? (minun tulkintani mukaan konsoli)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Amiga oli naurettava pelikone. Atari ST hallitsee. Fakta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Har*
Amiga oli naurettava pelikone. Atari ST hallitsee. Fakta
Heh....

Ehkä (legendaarista) Amiga vs. ST konesotaa ei tarvitse herättää uudestaan.

Pakko kuitenkin vähän kysyä ja kommentoida. :D Millä tavalla ST hallitsi? MIDI-hommissa ST toki oli loistava, mutta muilta osin se jäi Amigan jalkoihin. Amiga oli peleissä parempi (paremmat grafiikat, huimasti paremmat äänet) ja sillä oli aktiivinen harrastajakunta, joka teki koneella muutakin kuin pelasi. Lisäksi Amiga myi huomattavasti ST:tä paremmin.

Ylös Bottom