Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

Niin unohtui tosiaankin mainita tuo sama eli Englantia sai puhua pari minuuttia ja kysyivät laitteen sarjanumeron.
 
Joo, mäkin soitin tohon numeroon ja sanoivat sitten, että he eivät ole saaneet mun kirjettä tai sitten se on hukkunut!!! :mad:
Sit käski soittaa sinne myöhemmin, jos ne vaikka ois löytäny sen...
 
Minäkin sain osani amerikan englannista...

Soitin lievästi vittuuntuneena sinne ja yritin mikä häkkisen englannilla selittää jotain. Kaikki meni suht hyvin kunhan se kysys mun nimeä ja pyysi sitten tavuttamaan sen (?) ymmärsin mitä se tarkotti mut selitys keskeytys veehen :( Sitten se sanos et EI OO SAANUT MUN KIRJETTÄ ja sit se alko hokea please be patient...
Sit alko harmittaa ja löin luurin korvaan...

Toisella kerralla se sanos et ei pääse koneelle, mut se on varmaan lähetetty ja sit käski soittaa ensi viikolla...

Että pistää vihaksi :mad:
 
ainakin aikanaan mulle vastattiin ihan suomeksi ku soitin MS:n omaan helpdeskiin, en siis Xboxin...

kyselin kaikkea tosta hyvityspaketista, ja siellä vastailtiin...
tosin nyt on käsittääkseni sanottu että he eivät enää vastaa näihin kysymyksiin... mutta kai niiden pitää ohjaa teidät johonkin muualle suomalaiseen mestaan mihin saatte ruinata, pakkohan niiden on.

eli numerotiedusteluun

118

ja kysykää Microsoftin asiakaspalvelun numeroa... vola, ja elämä hymyilee
 
Paketin toimitusaika on 5 viikkoa kirjeen lähettämisestä.

Onhan se Irlanti aikas kaukana.

Eiköhän se paketti ensi viikolla pitäs tulla!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan markfire
Paketin toimitusaika on 5 viikkoa kirjeen lähettämisestä.

Onhan se Irlanti aikas kaukana.

Eiköhän se paketti ensi viikolla pitäs tulla!

Mistäs sä tollasta tiedät? Lomakkeessahan luki "Please allow 28 days from receipt of your application for your Customer Reward Pack."
 
Soitin microsoftin asiakaspalveluun ja ystävällisesti pyydettiin odottaamaan vielä . toimitusaika 5 viikkoa kirjeen lähettämisestä!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan markfire
Soitin microsoftin asiakaspalveluun ja ystävällisesti pyydettiin odottaamaan vielä . toimitusaika 5 viikkoa kirjeen lähettämisestä!

Joo, mäkin kävin laittaa MSn sivuilta palautetta, ja sain saman vastauksen : (
Nainen väitii vielä että "Xboxin hyvityskampanja: jos olet ostanut Xboxin kalliimmalla, n. 450-500 e ,
olet oikeutettu 2 pelin ja peliohjaimen hyvitykseen."
Ja sehän ei pidä paikkaansa : )
 
...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah


Joo, mäkin kävin laittaa MSn sivuilta palautetta, ja sain saman vastauksen : (
Nainen väitii vielä että "Xboxin hyvityskampanja: jos olet ostanut Xboxin kalliimmalla, n. 450-500 e ,
olet oikeutettu 2 pelin ja peliohjaimen hyvitykseen."
Ja sehän ei pidä paikkaansa : )

Taas tää alkaa... Toivotaan nyt, että ne lähettää pelit vaikka onkin ostanut halvemmalla... Onko ketään halvalla ostanut saanut vielä pelejä? Siis kirjeen lähettänyt?
 
ps sille joka sano että paketit tulee irlannista ei tuu vaan ne tulee Englannista tai ainki mun paketti tuli
 
Re: ...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sleepyhead


Taas tää alkaa... Toivotaan nyt, että ne lähettää pelit vaikka onkin ostanut halvemmalla... Onko ketään halvalla ostanut saanut vielä pelejä? Siis kirjeen lähettänyt?

Jep, kaveri osti Hobby Hallista hintaan 299 ja sai pakettinsa jo aikaa sitten. Sehän oli aika selvästi sanottu joka paikassa, että ainut ehto on se että olet ostanut konsolisi ennen 26.4. jostain Euroopan julkaisumaasta...eli eiköhän ne sieltä tule halvemmalla ostaneillekin...;)
 
Markfire: lähetin sekä e-mailin ja kuitin ja lomakkeen kirjeenä ja toi paketti tuli 16.5.2002 klo: 11:00 olisi tullu jo päivän ennemmin mutta en ollut kotosalla kun toi fedexin kuski soitti.
 
Soitin tänään siihen 0800 tukinumeroon ja kyselin pakettini perään, kun kirjeen lähettämisestä on kulunut melkein 5 viikkoa!! Kaveri siellä pyysi sarjanumeron, näpytteli konettaan ja totes, että eipäs näy koneella vielä mitään, sorry! Ei varmaan ole vielä käsitelty tai sitten se on hukkunut. Voi jumalauta!
Totes vaan, että soittele viikon päästä uudestaan tai lähetä uusi hakemus kuitteineen. Pistin just uuden lapun postiin ja katotaan miten pitkään nyt saa odottaa. Tarvii ny soittaa vielä sinne, että josko ne olis löytäny sen mun ekan kirjeen :mad:
Kyllä olisivat voineet hieman paremmin tän junailla, kun varmaan tiesivät että hakemuksia tulee paljon. Olisivat käsitelleet hakemukset eri maiden toimistoissa ja lähetelleet paketit sieltä. Kai ne nyt pystyy tiedot samaan tietokantaan hakkaamaan eri toimistoiltakin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze
Soitin tänään siihen 0800 tukinumeroon ja kyselin pakettini perään, kun kirjeen lähettämisestä on kulunut melkein 5 viikkoa!! Kaveri siellä pyysi sarjanumeron, näpytteli konettaan ja totes, että eipäs näy koneella vielä mitään, sorry! Ei varmaan ole vielä käsitelty tai sitten se on hukkunut. Voi jumalauta!
Totes vaan, että soittele viikon päästä uudestaan tai lähetä uusi hakemus kuitteineen. Pistin just uuden lapun postiin ja katotaan miten pitkään nyt saa odottaa. Tarvii ny soittaa vielä sinne, että josko ne olis löytäny sen mun ekan kirjeen :mad:
Kyllä olisivat voineet hieman paremmin tän junailla, kun varmaan tiesivät että hakemuksia tulee paljon. Olisivat käsitelleet hakemukset eri maiden toimistoissa ja lähetelleet paketit sieltä. Kai ne nyt pystyy tiedot samaan tietokantaan hakkaamaan eri toimistoiltakin...

Tuskin se on hukkunut, sillä mulla oli sama homma että mun tietoja ei löytyny sieltä... Mies, joka vastasi siellä, sanoi että tällaisia samanlaisia tapauksia on n. 169 000!
 
Legionare : eli tarkoittaen että Ma,Ti,Ke,To,Pe(ovat normaaleja työpäiviä) ja jos on joku pyhä niin silloin noi työpäivät vähenevät ei mun mielestä mitenkään outoa tuskin säkään haluat olla jouluaattona lähettämässä ilmaisia xbox reward paketteja jos voit olla lomalla silloin vai?
 
Ylös Bottom