Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote
Hitto ne paketit sieltä mihinkään tule. Itsellä on 28 päivää plakkarissa torstaina ja sitten saa eräs Mikki$$$$$$$$$$$$oftan tyyppi kuulla kunniansa, jos paketti ei ole tullut :mad: :mad: :mad:

Saitko pakettis Coyote?
Itse odottelen edelleen. 4 vkoa täynnä eikä mitään ole kuulunut.
Kaveri joka laitto 25.4 lapun postiin, sai pakettinsa jo viime perjantaina. Ehkäpä huomenna...?
 
Onkos kukaan Tamperelainen vielä saanut pelejä?

Lähetin sen kirjeen 26.4. kuittien kanssa, eikä vielä ole mitään mikkisoftalta kuulunu. (Peleinä PGR ja Oddworld).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze


Saitko pakettis Coyote?
Itse odottelen edelleen. 4 vkoa täynnä eikä mitään ole kuulunut.
Kaveri joka laitto 25.4 lapun postiin, sai pakettinsa jo viime perjantaina. Ehkäpä huomenna...?

No enpä saanut :mad: Mikksoftalle soitin tänään ja huomenna hän lupasi selvittää asian ja mailata sitten huomenna minulle. Ilmoittelen sitten #xboxfin ja täällä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote


No enpä saanut :mad: Mikksoftalle soitin tänään ja huomenna hän lupasi selvittää asian ja mailata sitten huomenna minulle. Ilmoittelen sitten #xboxfin ja täällä...

Mihin numeroon sä Coyote soitit?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan BeCsI


Mihin numeroon sä Coyote soitit?

No sille tyypille, en kerro vielä.... kerron sitten täällä kunhan saan tietoa paketista ja aikataulusta. Riittänee varmaan jos minä selvitän asian ja ilmoitan sitten täällä?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote


No sille tyypille, en kerro vielä.... kerron sitten täällä kunhan saan tietoa paketista ja aikataulusta. Riittänee varmaan jos minä selvitän asian ja ilmoitan sitten täällä?

No joo, jos viitit vähän muittenki puolesta selvitellä, esim. Tampereelaiset on tainnu jäädä vielä ilman paketteja : ). Itselläni ei kylläkään ole ihan vielä neljä viikkoa täynnä.
Mutta kiitos jos viitsit : )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah


No joo, jos viitit vähän muittenki puolesta selvitellä, esim. Tampereelaiset on tainnu jäädä vielä ilman paketteja : ). Itselläni ei kylläkään ole ihan vielä neljä viikkoa täynnä.
Mutta kiitos jos viitsit : )

Joo ei ole tampereelle tullu. Kaveri kyllä sai paketin jo viime perjantaina (lähetti lomakkeen 25.4.), mut se taitaa asua Kangasalla..sehän on niiiin kaukana Treesta ;)
Neljä viikkoa täynnä jo...
 
Manse on näköjään mikkisoftan boikotissa.Pääsis ny viikonlopuks jauhaan rallia kun kelikin on rektaalista...no ehkä toi gta3 pc:llä vähä helpottaa tätä tuskaa...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lähetin lomakkeen/kuitin maanantaina 29.4. Peleinä Halo ja DOA3 ja Xboxin ostin halvalla Anttilasta. Asun Turussa. Ei ole kuulunut mitään vielä :rolleyes:
 
Mutta eikös se lappu ollut sopimus jossa sanotaan että ne lähettää sen paketin 28 päivän sisällä. Jos olen oikeassa niin lähetän kohta niille valivali postia ja vaadiin niitä korvaamaan rikotun sopimuksen, ja lähettämään ne pelit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Onkos kukaan Tamperelainen vielä saanut pelejä?

Lähetin sen kirjeen 26.4. kuittien kanssa, eikä vielä ole mitään mikkisoftalta kuulunu. (Peleinä PGR ja Oddworld).

Asun Tampereella ja oman paketin sain jo 16.5.
 
Kieltämättä rupeaa hiukan jo arveluttamaan koko paketin saanti. Itse laitoin 26.4 sen kirjeen menemään ja mitään ei ole kuulunut. Onko kukaan soittanut Customer service numeroon? Ja jos on, niin mitä selityksiä oli tullut?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote


No sille tyypille, en kerro vielä.... kerron sitten täällä kunhan saan tietoa paketista ja aikataulusta. Riittänee varmaan jos minä selvitän asian ja ilmoitan sitten täällä?

Noo kuuluuko sieltä mittään:rolleyes:
 
No vidu siellä selitteli joku mamma, että heillä on ollut pieniä viivästyksiä kyseisissä toimituksissa. Olivat kuitenkin saaneet minun kirjeen, mutta ei ollut kuulemma vielä lähetetty/näkynyt niiden tietiokannassa merkintää ja käski kyselemään tilannetta viikon päästä uudelleen. Toisin sanoen rupeaa hiukan jo sapettamaan kyseisen lafkan toiminta, vaikka kyseessä onkin ilmainen paketti.
 
Soitin tukinumeroon 0800-119424 ja puhuttiin englantia pari minuuttia. Kysyivät sarjanumeroa ja tarkistivat tietokannasta. Sanoivat että käsittelevät hakemustani parhaillaan ja että voin soittaa uudestaan torstaina jolloin saan tietää toimitusajankohdan.
 
Ylös Bottom