Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

ahhh... vihdoinkin paketti kädessä =) oon vielä tosin scolessa, mutta kohta pääsee kotiin testaa =))

olo on ihan mahtava ;)

ja paketti tuotiin kuin tuotiinkin "käteen", soitettiin ja kysyttiin "ootko sä kotona, mä olisin nyt tulossa" sanoin "ei, mä oon koulussa, eikä himas oo ketää" ja vastaus oli "njooh... mä tuun käväsee siin koululla" ja mä olin ihan niinQ "Jåååå!!!"

T:wombut
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
ahhh... vihdoinkin paketti kädessä =) oon vielä tosin scolessa, mutta kohta pääsee kotiin testaa =))

olo on ihan mahtava ;)

ja paketti tuotiin kuin tuotiinkin "käteen", soitettiin ja kysyttiin "ootko sä kotona, mä olisin nyt tulossa" sanoin "ei, mä oon koulussa, eikä himas oo ketää" ja vastaus oli "njooh... mä tuun käväsee siin koululla" ja mä olin ihan niinQ "Jåååå!!!"

T:wombut

Jee. :)
Millä tavalla muuten lähetit lomakkeen? Sähköpostilla, vai postitse? Entä kuka toi paketin?
 
Älkää nyt vaan jumankauta sanoko et sen tulee fedex tuomaan ovelle ?!?! :confused:

Vittan sillä MS:sällä on LIIKAA rahaa !!!!

Soittiks ne vaan ja tuli tuomaan vai mitä ?!?!?
Mä en laittanu siihen mailia...joten en voi seurata...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan anakonda0010
Älkää nyt vaan jumankauta sanoko et sen tulee fedex tuomaan ovelle ?!?! :confused:

Vittan sillä MS:sällä on LIIKAA rahaa !!!!

Soittiks ne vaan ja tuli tuomaan vai mitä ?!?!?
Mä en laittanu siihen mailia...joten en voi seurata...

Kyllä se FedEx yleensä tuo perille saakka. MS pistää rahaa haisemaan mutta se on ainut konsti pitää boxin ostaneet tyytyväisenä vaikka hinta tippuikin niin nopeesti...
 
huoh... olen jo vastannut noihin teidän kysymyksiin... lukekaa hiukan ylös, tai taaksepäin... ei jaksa aina selittää samoja =)

anakonda, varmasti huomasitkin että kysyit jotain, mitä olin jo vastannut =)
 
MILLOIN HINTA TIPPUU UUDESTAAN?

Nii kuulin vaan et Xboxin hinta tulisi tippumaan lähiaikoina uudestaan mut milloin ja mikä uusi hinta sit on??
:eek:
 
Re: MILLOIN HINTA TIPPUU UUDESTAAN?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan temmi99
Nii kuulin vaan et Xboxin hinta tulisi tippumaan lähiaikoina uudestaan mut milloin ja mikä uusi hinta sit on??
:eek:

No se oliskin hyvä juttu, sillä mä tartten vielä yhden ohjaimen. Nyt kun on kolme.:D
 
Re: Re: MILLOIN HINTA TIPPUU UUDESTAAN?

Mut toivotaan että pudotus tapahtuu myös euroopassa kerran typerät jenkit saa alennuksia!!:mad: :mad:
 
öh...? Siis vastahan Euroopassa huli huima hinnanpudotus, ja Euroopassa yksin MS tekee jo 150 tappiota per kone. Ja Amerikassa nyt 50$ per kone tappiota. Hinnanlasku tapahtuu Amerikassa E3-messujen aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FrankNyberg
Nyt minä olen tyytyväinen, tällä erää.
Siis pakettini saapui.

Frank, kauanko siitä meni kun emailasit/postitit lomakkeen siihen kun sait paketin? Saitko mitään vastausta MS:ltä ennen paketin saapumista?
Kiitos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah


Frank, kauanko siitä meni kun emailasit/postitit lomakkeen siihen kun sait paketin? Saitko mitään vastausta MS:ltä ennen paketin saapumista?
Kiitos.
Ei mitää eemailia, paitsi vastaus valitukseeni.
Lähetin kirjeen sähköpostilla heti alkupäivinä.
 
Coyote : Laitoin ton kuitin ja lomakkeen postiin 26.4.2002 ja tänään fedexin kuriiri soitti mutta mä vähän nukuin ja nyt se paketti tuodaan huomenna aamulla mutta paketti on kuitenkin ihan lähellä ja mitään ilmoitustahan microsoftilta ei tullut no mutta pääasia on että paketti tuli.
 
Itse lähetin lapun 26.4. eikä ole kuulunut mitään..... :(

No se johtuu kai siitä että otin toiseksi peliksi NBA inside driven joka julkaistaan vasta yli-huomenna....
 
Itse laitoin kirjeenä koko hommelin, kuitti mukana jne. Peleiksi valitsin Azurikin ja Doa kolmosen. Ei ole tullut vahvistusta, mutta eiköhän se paketti tällä tai ensiviikolla tule. Odottakaa rauhassa, sillä osa Suomalaisistakin on jo sen saanut, siis paketin tai vahvistuksen, mutta homma vaihtelee selvästi, eli kyllä se sieltä varmasti tulee perille.
 
Ööh...mä lähetin sen kirjeenä, mut koskas oli eka päivä kun sen vois lähettää ???

Ja onks ketään vielä saanu sitä silleen et sen vois hakee paikallisesta postista ??
 
Ylös Bottom