Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

höh mä lähetin kuitin ja lomakkeen postitse 26.4.2002 eikä ole YHTÄÄN mitään kuulunut . Way to go microsoft
 
maksoin ihan sen normaalihinnan eli 505 euroa tais olla

ja kirjeen lähetin 23.4, joten peikko saatat vielä hetken joutua odottamaan
 
Lähetin Mikrosoftille valivalikirjeen ja tässä vastaus:
Hello,
Thank you for writing to Xbox.
As you can imagine the response to this offer has been quite phenomenal and it may take a while to process the applications but we are working very hard to process them as quickly as possible. We would greatly appreciate your patience in this matter and if you applied by email and have already received an automated response from us it means that we have received your application and you can expect to receive your reward pack within 28 days.
Regards,
Xbox Customer Care Team
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
maksoin ihan sen normaalihinnan eli 505 euroa tais olla

ja kirjeen lähetin 23.4, joten peikko saatat vielä hetken joutua odottamaan

Lähetitkö mitään tositetta, että olet jotain äks-laatikostasi maksanutkin? Itse lähetin lomakkeen (sähköpostilla) 25.4. eli maanataina saattaisi vaikka kuulua jotain...

Lähetit lomakkeen varmaankin sähköpostitse koska teit sen noin ajoissa...?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
lähetin sähköpostilla, ja kuittia ei tietysti siihen yhteyteen saanut... lähetin kyllä myöhemmin sitten sen kirjeen, jossa oli kopio kuitista yms.
 
Sain vastauksen Microsoftilta kysymykseeni että saavatko myös halvalla ostaneet pelit ja ohjaimen:

> Hello,
> Thank you for writing to Xbox.
> If your receipt is dated before 26th April, then that is all you need to qualify.
> Regards,
> Xbox Customer Care Team
 
YES!!!

Vihdoin ja viimein tuli FexEx kolkuttelemaan ovelle. Ja sieltähän ne sitte saapui (ohjain, Amped ja DOA3). :) Mutta nyt pitää mennä pelaileen ja testaileen uusia pelejä!!!!
 
örör!

en tiedä toimiiko FedEx viikonloppuisin, jos ei niin saan omani vasta Maanantaina! tuskaa, eikö? =((

T:wombut

PS.
Package status VANTAA FI 05/10/2002 13:54
Delivery attempt VANTAA FI 05/10/2002 12:00
Delivery attempt VANTAA FI 05/08/2002 12:00
On FedEx vehicle for delivery VANTAA FI 05/08/2002 09:16
Arrived at Sort Facility PARIS FR 05/08/2002 02:23
Left FedEx Ramp STANSTED GB 05/07/2002 20:59
Left FedEx Ramp POYLE GB 05/07/2002 18:29
Package status POYLE GB 05/07/2002 18:28
Left FedEx Origin Location POYLE GB 05/07/2002 12:25
Picked up by FedEx POYLE GB 05/07/2002 09:46
 
Jate tuliko sulle mitään tietoa ennen tuon paketin saapumista esim. puhelimella tai sähköpostilla??
tai onko kukaan ylipäänsä saanut mitään vastausta tohon hommaan ??

MUA ALKAA MEINAAN KYRSIÄ TOI MICROSOFTIN TOUHU!!!
LUPAILLAAN MAAT JA MANNUT MUTTA SITTEN NIITÄ PAKETTEJA LÄHETELLÄÄN IHAN IHMEELLISESTI JA JOTKUT EI TODENNÄKÖISESTI SAA TUOTA PAKETTIA KOSKAAN.

Sori toi iso teksti mutta mua ottaa tää touhu "vähän" pattiin.!





Wombut saitko sinä mitään viestiä microsoftilta että paketti on tulossa.
 
peikko : sain kyllä e-mailia, mutta veikkaan että nämä oikeat kirjeet lähettäneet eivät saa vastausta e-mailina, tai mistä sitä tietää, kyllähän siinä lomakkeessa email taidettiin kysästä...

Ja minä en ainakaan asu minkään suur-asutusalueen lähistöllä, joten saa nähdä heittääkö ne paketin himaan, vai paikalliseen postiin...

T:Wombut

ps. Kärsivällisyyttä.
 
Ihmeen heikkohermoista porukkaa jotkut täällä, lomakkeessa selvästi luki että kirjeen käsittelystä paketin saapumiseen menee jopa kuukausi ja eräät rupevat jo kahden viikon kuluttua ruikuttamaan.
 
peikolle terveisiä

Ihan naurettavaa vinkumista sano! Jos mikkisofta antaa ilmaseks sulle 2 peliä ja ohjaimen, niin vähintä mitä voit tehdä on olla tyytyväinen ja lopettaa tollasen turhan whinettämisen! Ei ole varmaan vielä kulunut 28 päivää siitä kun lähetit sen dokkarin!? Eli shut the fuck up!

Sori! Ärsytti vaan toi iso teksti niin paljon, että oli pakko kuitata. Jäitä hattuun ja turpa kiinni!
 
Re: peikolle terveisiä

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Ihan naurettavaa vinkumista sano! Jos mikkisofta antaa ilmaseks sulle 2 peliä ja ohjaimen, niin vähintä mitä voit tehdä on olla tyytyväinen ja lopettaa tollasen turhan whinettämisen! Ei ole varmaan vielä kulunut 28 päivää siitä kun lähetit sen dokkarin!? Eli shut the fuck up!

Kyse on ainakin omalla kohdallani kimpaantuminen siihen luvattuun 48h, josta sähköpostissa mainittiin. Luvatut asiat tulee pitää, äitinikin opetti jo niin.
Eikä se MS niitä ihan hyväntekeväisyyttään jakele, bisnestä se on.
 
Gimble : Sitä samaa sulle kuka sulta kysy yhtään mitään .

ja ps. kirjotin ihan sun mieliks pienellä


"Kyse on ainakin omalla kohdallani kimpaantuminen siihen luvattuun 48h, josta sähköpostissa mainittiin. Luvatut asiat tulee pitää, äitinikin opetti jo niin.
Eikä se MS niitä ihan hyväntekeväisyyttään jakele, bisnestä se on"

Juuri tohon samaan juttun mäkin oon vittuuntunu uskaltaakohan kiroilla ettei Gimble ala valittamaan mun kielenkäyttöä.
 
Itse laitoin kirjeenä sen jutun ja en ole vielä saanut vahvistusta asiasta mutta jaksan kyllä odottaa. Vähän tuossa jo eilen aattelin, että oliskohan mailissa jotain yllättävää, mutta eipä ollut. EIhän se mikään ihme ole, jos niillä se kestää, mutta luulenpa minäkin niin, että maltti on valttia ja itsekin tekisin vastaavasti kuin MS eli hyvittäisin homman, eikä siten tulisi vihaisia asiakkaita. Olisko se kuitenkaan mitään bisnestä sellainen, sillä musta toi on ihan luonnollinen ajatus ja reilua peliä. Vielä nyt on siis liian aikaista alkaa sättimään Microsoftia, vaikken itsekään ole niin kärsivällinen luonne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan breadfan
Olisko se kuitenkaan mitään bisnestä sellainen, sillä musta toi on ihan luonnollinen ajatus ja reilua peliä.
Firmat ei ole koskaan "reiluja" ihan noin vaan muuten vaan. Yritysten tehtävänä on tuottaa omistajilleen voittoa ja tehdä sitä samaa myös tulevaisuudessa. piste.
Ajatus on että ne jotka ostivat koneen heti alussa, ovat enemmän tai vähemmän "HC-faneja", joita MS:llä ei ole tässä vaiheessa varaa menettää. Eikä kyllä missään vaiheessa. Kyllä monia meistä olisi ***tanut aika rankasti, jos mitään korvausta ei olisi tullut. Korvauksettomuus se vasta olisi huonoa bisnestä ollut.
Ja veikkaan että siihen olisi jo joku viranomainenkin puuttunut että noin nopeasti tuotteen hintaa pudotetaan noin paljon ilman että korkeamman hinnan maksaneet eivät olisi saaneet mitään hyvitystä. Siis kun tuotantokustannukset tms. eivät ole mihinkään muuttuneet.
 
En saanu mitään vastausta mikkisoftalta. Mut paketti tuli silti vihdoin ja viimein perille joten tyytyväinen olen. Olkaa kärsivällisiä, kyllä se paketti sieltä vielä tulee....

Hieman asian vierestä: Tää FedExin jakaja oli naisimmeinen ja se kysy, että oonko samaa firmaa ku tuolla Irjalankujallaki oleva henkilö. Vähän ihmettelin, että mitä se sillä tarkottaa. No, se sano, että se vei sinnekki paketin ja siinä oli sama firman nimi... Katoin pakettia niin siinä luki mun nimen päällä että PRIVAT USER. :D Tää akkeli luuli, että se on firman nimi.... Heh!


Edit: Tuli se maili sitteki mikkisoftalta... vaikkaki vasta sen jälkeen ku sain paketin :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom