Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1
sain eilen pelini(rallisport ja oddworld) ja olin kirjeen pistäny postitse 26.4
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Coyote
Hitto ne paketit sieltä mihinkään tule. Itsellä on 28 päivää plakkarissa torstaina ja sitten saa eräs Mikki$$$$$$$$$$$$oftan tyyppi kuulla kunniansa, jos paketti ei ole tullut
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze
Saitko pakettis Coyote?
Itse odottelen edelleen. 4 vkoa täynnä eikä mitään ole kuulunut.
Kaveri joka laitto 25.4 lapun postiin, sai pakettinsa jo viime perjantaina. Ehkäpä huomenna...?
No enpä saanut Mikksoftalle soitin tänään ja huomenna hän lupasi selvittää asian ja mailata sitten huomenna minulle. Ilmoittelen sitten #xboxfin ja täällä...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan BeCsI
Mihin numeroon sä Coyote soitit?
No sille tyypille, en kerro vielä.... kerron sitten täällä kunhan saan tietoa paketista ja aikataulusta. Riittänee varmaan jos minä selvitän asian ja ilmoitan sitten täällä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tah
No joo, jos viitit vähän muittenki puolesta selvitellä, esim. Tampereelaiset on tainnu jäädä vielä ilman paketteja : ). Itselläni ei kylläkään ole ihan vielä neljä viikkoa täynnä.
Mutta kiitos jos viitsit : )
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Onkos kukaan Tamperelainen vielä saanut pelejä?
Lähetin sen kirjeen 26.4. kuittien kanssa, eikä vielä ole mitään mikkisoftalta kuulunu. (Peleinä PGR ja Oddworld).
No sille tyypille, en kerro vielä.... kerron sitten täällä kunhan saan tietoa paketista ja aikataulusta. Riittänee varmaan jos minä selvitän asian ja ilmoitan sitten täällä?