Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

XBOX:in hinta tippuu 26.4.2002 325 euroon!

No huhuh, "Please allow 28 days from receipt of your application for your Customer Reward Pack" tarkoittaa että paketti pitäisi saapua noin 30 päivän kuluessa siitä että kirje lähetettiin.

MS olisi kirjoittanut "Please allow 28 working days" jos olisi tarkoittanut työpäivää.

MS ei vain halua myöntää että ovat myöhässä..
 
Niin, voi olla kunhan vaan selittävät. Soitin sinne englanninkieliseen numeroon, niin siellä ei höpisty mitään työpäivistä. Taitavat vaan olla suomessa ihan pihalla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jartze
Soitin tänään siihen 0800 tukinumeroon ja kyselin pakettini perään, kun kirjeen lähettämisestä on kulunut melkein 5 viikkoa!! Kaveri siellä pyysi sarjanumeron, näpytteli konettaan ja totes, että eipäs näy koneella vielä mitään, sorry! Ei varmaan ole vielä käsitelty tai sitten se on hukkunut. Voi jumalauta!
Totes vaan, että soittele viikon päästä uudestaan tai lähetä uusi hakemus kuitteineen. Pistin just uuden lapun postiin ja katotaan miten pitkään nyt saa odottaa. Tarvii ny soittaa vielä sinne, että josko ne olis löytäny sen mun ekan kirjeen :mad:
Kyllä olisivat voineet hieman paremmin tän junailla, kun varmaan tiesivät että hakemuksia tulee paljon. Olisivat käsitelleet hakemukset eri maiden toimistoissa ja lähetelleet paketit sieltä. Kai ne nyt pystyy tiedot samaan tietokantaan hakkaamaan eri toimistoiltakin...

mulla just sama homma :mad: meinas kännykkä lentää seinään kun puhelu oli ohi...
 
Voi prkle! (/&#("&%(/# itsekkin olen jo 5 viikkoa odotellut ja mitään ei ole kuulunut. prkle laitan 3 kpl lappuja sisään niin eikö prkle ala laput menemään perille.....
 
Sama homma täällä.Soitin viime viikolla ja käskivät soittamaan tänään uudestaan. Tänään sitten sanottiin, että odottele 1-1.5 viikkoa ja soita sitten uudestaan :( Ei perhana! Nyt siellä toisessa päässä ei olla edes varmoja, että onko hakemukseni saapunut heille. Kohta menee tarjous umpeen ja jää paketti saamatta. Eli kannattaa todellakin lähettää useampi kappale niitä hakemuksia, kun tuntuvat katoavan kummallisesti matkalla!!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan myky
Sama homma täällä.Soitin viime viikolla ja käskivät soittamaan tänään uudestaan. Tänään sitten sanottiin, että odottele 1-1.5 viikkoa ja soita sitten uudestaan :( Ei perhana! Nyt siellä toisessa päässä ei olla edes varmoja, että onko hakemukseni saapunut heille. Kohta menee tarjous umpeen ja jää paketti saamatta. Eli kannattaa todellakin lähettää useampi kappale niitä hakemuksia, kun tuntuvat katoavan kummallisesti matkalla!!!

Ei jää paketti saamatta, ole huoleti. Se heinäkuun eka päivä tarkottaa sitä, et sen jälkeen on turha niitä lappuja enää postitella, niitä ei enää käsitellä. Kaikki sitä ennen postittaneet saavat kyllä pakettinsa, jos laput on tallessa... ;)
 
Totta puhut, mutta en ota sitä riskiä, että kirjeeni olisikin kasonnut matkalla, joten laitoin uuden. Lapussa sitten selittelin, että tämä on vain ns. "varakirje". Noh eipä silti enemmän potuttaa se, että hajotin tänään uuden sählymailani :(
 
Thank you for e-mailing Xbox Customer Care,
Sorry about the delay in getting back with you, we are receiving an abundance of emails. If you could, reply to this email with your original question. If you sent in your application in the original email, it is now being processed and you would need to allow 28 days before you would recieve the reward package.

Thank you,
Xbox Customer Care

Tollasta paskaa lähettivät viime perjantaina, hermostuin ja kävin hakemassa pelit Mikkisoftalta Espoosta, ohjaimet olivat loppuneet mutta Halo ja DOA3 löytyi :D

EDIT: postitin kirjeen siis maililla 25.4.
 
Espoosta??? Missä siellä? Voisi melkein itsekkin harkita hakemista, mutta täytyy nyt antaa olla vielä 2 viikkoa ja sitten katsoa uudestaan.
 
Joo soitin tänään sinne uudestaan ja puhuttiin jälleen kerran englantia... Tällä kertaa sanottiin, että soita 2 viikon päästä jos en ole saanut pakettiani... Pitää lähettää huomenna toinen kirje varmuuden vuoksi:mad:... Mikä juttu tää on, että voi noutaa pakettinsa Espoosta?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan BeCsI
Joo soitin tänään sinne uudestaan ja puhuttiin jälleen kerran englantia... Tällä kertaa sanottiin, että soita 2 viikon päästä jos en ole saanut pakettiani... Pitää lähettää huomenna toinen kirje varmuuden vuoksi:mad:... Mikä juttu tää on, että voi noutaa pakettinsa Espoosta?

No siellä on se Mikrosoftin konttori suomessa... ei sitä sieltä voi noutaa "tunnen" vain yhden tyypin sieltä ja hän antoi minulle pelit, toimitan sitten mahdollisesti minulle lähetetyt pelit takaisin sille tyypille :D Ohjainta en siis saanut...vielä...
 
Juttelin viime keskiviikkona erään Playeronen myyjän kanssa ja hän oli kuullut että ne jotka eivät ole vielä saaneet tuotepakettiaan saavat sen heinäkuun aikana. Tämä tieto oli kuulemma Microsoftilta. Syytä siihen miksi paketit lähetetään vasta sillon ei hän osannut sanoa. Eli vielä pitäis jaksaa odottaa.

Itse en ole vieläkään saanut pakettia (kone ostettu 3.4. ja kirjeet lähetetty 26.4. ja 4.6.).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden
Juttelin viime keskiviikkona erään Playeronen myyjän kanssa ja hän oli kuullut että ne jotka eivät ole vielä saaneet tuotepakettiaan saavat sen heinäkuun aikana. Tämä tieto oli kuulemma Microsoftilta. Syytä siihen miksi paketit lähetetään vasta sillon ei hän osannut sanoa. Eli vielä pitäis jaksaa odottaa.

Hah! Lypsävät uusilla peleillä rahat kuluttajilta ja toimittavat pelipaketit sitten kun ne ei enää vaikuta radikaalisti myyntiin. Tai sitten se fedexin kaveri on juuttunut autiolle saarelle... :cool:
 
Tänään tuli viimein kaivattu maili, jossa oli FedExin trackingnumero neljällä kielellä, ei sentään suomeksi kuitenkaan. Lippuset 26.4. postin mukaan jätetty, eli "vain" kuutisen viikkoa kesti, paketti näyttäisi liikkuvan onneksi vähän ripeämmin...
 
Jep minulle myös tuli viesti Xbox_reparilta ja paketti on lähtenyt tulemaan , vajaa 6viikkoa tuli odotettua vastausta. Nyt vaan odottelemaan. Huh Huh kyllä kesti.
 
Soittakaa!!!

Itse oon venaillu kanssa melkein 6 viikkoo ja pistäny tällä välillä pari emailii mikkisoftalle menee, mutt mitään ei oo kuullunu. Tänään sisuunnuin täydellisesti ja soittaa rimpautin sinne ja sanovat ett paketti tulee 26.6.

Joten kannattaa soittaa jos vähänkin epäilyttää
 
Ylös Bottom