Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live Marketplace - Uusia demoja ja muuta ladattavaa?

Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Ronkka sanoi:
Jäin pikkutunneilla Doomiin koukkuun ja pakko se oli ostaa koko versio. Toivottavast ID Software saa osansa :)
Olihan tuo loistava peli aikanaan ja itse asiassa on vieläkin, ei o nyky FPS:illä fiiliksessä mitää jakoa.

Olen täysin samaa mieltä. Doom on aivan loistava edelleen. <3 Ja piru vie että se kolmas episodi on haastava Ultra Violencella. :)

Nightmare on taasen täyttä kidutusta. Vihut spawnii hengästyttävällä nopeudella, ja tekevät rutkasti enemmän damagea. Yritä nyt sitten sillä vaikeusasteella päästä neljäs episodi läpi... :D
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Saispa jo jostai ostettua sen langattoman verkkoadapterin nii pääsis vihdoin ja viimein Liveen. Hakusessa on langaton verkkoadapteri. Uutta ei viitti vielä ostaa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Pitihän se tehä jenkkiläinen GamerTagi jottai pääsi ton lataamaan. :D Ei siinä kauaa mennyt, mutta helevetin siisti teema. :p
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Jees, kiitti ilmoituksesta, varsin hieno teema :cool:

Sain 360:n tuossa pari viikkoa sitten, enkä ole vieläkään saanut ladattua tuota Pirates of the Caribbean 720p-traileria. Olen koittanut parillakin eri tunnuksella, euroopan ja jenkkien kauppapaikoista, mutta aina tulee "can't download". Muut trailerit olen saanut ladattua. Onko samaa ongelmaa muilla, vai eikö miun boxi vaan tykkää Johnny Deppistä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Poro24 sanoi:
Sain 360:n tuossa pari viikkoa sitten, enkä ole vieläkään saanut ladattua tuota Pirates of the Caribbean 720p-traileria. Olen koittanut parillakin eri tunnuksella, euroopan ja jenkkien kauppapaikoista, mutta aina tulee "can't download". Muut trailerit olen saanut ladattua. Onko samaa ongelmaa muilla, vai eikö miun boxi vaan tykkää Johnny Deppistä...

Mul oli sama "ongelma". Mut sit huomasin, et se oli jo latautunu. Se vaan löyty toisesta paikasta, eli kolmannen välilehden videos kohdasta.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Superman Returns -demo ladattavana.

Kokoa 905 megaa.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Kauppapaikalle ilmestynyt Cars eli Autot -elokuvaan perustuvan pelin demo. :) Kokoa n.450Mt.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Nyt on tullut ladattavaksi Tom Clancy's Rainbox Six: Vegasin moninpeli demo. Kokoa 985Mt.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Ladattavissa Gears Of Warin pelaajakuva ja teema ilmaiseksi.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Rewolt Fin sanoi:
Ladattavissa Gears Of Warin pelaajakuva ja teema ilmaiseksi.


Kiitoksia tiedosta, täytyykin hetimiten käydä nuo lataamassa. Sen verran paljon kyseinen peli rokkaa:).
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Lost Planet Multiplayer Demo nyt marketissa.

Näyttäis myös Jenkkien "Video Marketplace" aloittaneen toimintansa tänään.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Oleanteri sanoi:
Lost Planet Multiplayer Demo nyt marketissa.

Eipä näy mulla ainakaan vielä. Tsekkasin myös jenkkien marketplacelta
edit: No nyt näkyy. Oli piilotettu Featured Downloadsiin.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Oleanteri sanoi:
Lost Planet Multiplayer Demo nyt marketissa.

Näyttäis myös Jenkkien "Video Marketplace" aloittaneen toimintansa tänään.

Joku voisi kokeilla miltä nuo HD leffat näyttää ja kommentoida asiaa :) . Tekisi mieli testailla itsekin, tosin pitäisi noita pojoja jaksaa kaupasta hakea.
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

sCeNtEd sanoi:
Joku voisi kokeilla miltä nuo HD leffat näyttää ja kommentoida asiaa :) . Tekisi mieli testailla itsekin, tosin pitäisi noita pojoja jaksaa kaupasta hakea.

Vedetta näytti ainakin uskomattoman hyvältä kun katsoin sitä vähän matkaa (katotaan kaverin kanssa yhdessä se illemmalla).

Hei missä tuo Lost Planet MP demo näkyy?
Minä en löydä mistään kuin tuon vanhan E3 aikoihin tulleen yksinplei demon :(

MUOKATTU!

Huomasikin että se oli Featured kohdassa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Eli siis noita leffoja ja sarjoja pystyy ostamaan sieltä Jenkkien marketplacelta samaan tyyliin kuin aikaisemmin demoja jne. eli tekee sen uuden tunnarin ja homma toimii?
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Dr Evil sanoi:
Eli siis noita leffoja sa sarjoja pystyy ostamaan sieltä Jenkkien marketplacelta samaan tyyliin kuin aikaisemmin demoja jne. eli tekee sen uuden tunnarin ja homma toimii?

Ennen onnistui luottokortilla pisteiden osto jenkkitilille. Vaan eipä onnistu enää. Enivei niillä 200 jäljelle jääneellä pisteellä ostin jakson verran CSI: Miamia. Lataus kesti ikuisuuden. Kun se lopulta oli valmis, konsoli kertoi tiedoston kohdalla "License not available" ja toiston käynnistyessä ilmoitti "Unplayable Content". Aiemmin latasin palvelusta ilmaisen musiikkivideon, joka toimii niin kuin pitääkin.

Jos olet kokeillut maksullisen elokuva- tai TV-sisällön hankkimista ja saanut sen toimimaan, kerro miten!
 
Vastaus: Xbox Live Marketplace - Uusia demoja, ilmaista ladattavaa?

Hakkiz sanoi:
Jos olet kokeillut maksullisen elokuva- tai TV-sisällön hankkimista ja saanut sen toimimaan, kerro miten!
Heh valitettavasti en ole edes käynyt siellä Jenkki-marketplacella. Todella ikävää, että systeemi ei sitten näyttäisi toimivan.
 
Ylös Bottom