Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Poro24 sanoi:Eli Featured Downloads lista on mulla näyttänyt alusta asti (ostin boxin reilu kk sitten) pelkkää tyhjää. Jos oikein muistan, niin siellä lukee pelkästään tyyliin "no featured downloads".
Jenkkien puolella tuo taas taitaa toimia normaalisti. Tällä hetkellä siinä komeilee yksi demo ja yksi live arcade peli... Mutta ei Lost Planetin mp-demoa eli joku taitaa kussa sielläkin päässä...
Haluan tuon demon prkl apua...
GameFreak sanoi:Ei toimi tosiaan enään.
Aivan alukis sain yhden leffan toimimaan.
Warra sanoi:Pes6 Demo livessä ilmeisesti kulta jäsenille.
henkari sanoi:Kuuluukohan tämä tänne, no nyt kuuluu. Noi redeem codet mitä tulee erinäisten pelien mukana. Niin eihän noita jumalauta saa käyttöön muullakuin arvaamalla 0 ja O ja D hyvässä lykyssä näyttää samalta niin koita siinä sitten ratkoa se oikea koodi. Mikkisoftalle vois heittää pientä herjaa tuosta hyvästä. Jäi thp8 livet kokeilematta.
sCeNtEd sanoi:Täällä ei ole ollut ongelmaa noiden pelien mukana tulleiden koodien kanssa. Hyvin helppo käyttöisiä.
henkari sanoi:Kuuluukohan tämä tänne, no nyt kuuluu. Noi redeem codet mitä tulee erinäisten pelien mukana. Niin eihän noita jumalauta saa käyttöön muullakuin arvaamalla 0 ja O ja D hyvässä lykyssä näyttää samalta niin koita siinä sitten ratkoa se oikea koodi. Mikkisoftalle vois heittää pientä herjaa tuosta hyvästä. Jäi thp8 livet kokeilematta.
Wile sanoi:Jos siis ongelmasi on se, että kone valittaa koodin olevan väärä, nini kokeilepa irrottaa nettijohtosi boxistasi, liitä uudelleen ja kokeile sen jälkeen. Mä olen kolme koodia yhteensä syöttänyt koneeseen ja joka kerta se on aluksi herjannut että koodi on väärä. Tuon kikan jälkeen kaikki koodit ovat kuitenkin toimineet.
-mic- sanoi:Crackdown demo marketplacella Major Nelsonin mukaan, vain kultapossukerholaisille.
Paolo sanoi:No? Joko mitä häh?