Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live nimet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ooz
Usein kun meikäläinen (Killi) ja Kille pelaamme ulkomaalaisten kanssa samaa aikaa niin tulee sekaannuksia, koska kaikki lausuvat nimemme samoin eli jotenkin khlii.. Tosin tutuimmille on jo "opetettu" lausumaan minut khlininä ja Kille khilenä.. :)

Kyllä se oli Khilli vielä kun mä pelasin sun kans ;)
Ja mua sanotaan joskus ihan Blaadhantr tai sitten Blaadhantr-ai
 
Sattuneistä syistä Gamertagini on Tapio, joten englantilaiset lausuvat sen yleensä Teipiou, tai Taapiou.
 
mjuu, nyt on LIVE, mutta vain alakerran 14' telkassa.. Johtojen kanssa onkelmia, saan kytkettyy varmaan viikon sisällä sen 28' telkkuun :)
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Yleensä vain Suomalaiset osaa lausua tagini oikein, mutta ulkomaalaiset ei. hide lausutaan ihan hide (engl. he-deh), ei haid.
 
Vastaus: Xbox Live nimet

meikäläisen tag PELLEfin lausutaan yleensä PELEfin eli ei isompia ongelmia ulkomaalaisilla ton kanssa.
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Minun vaikeasti lausuttavissa oleva nimi lausutaan yleensä Arcuna tai Arcana, mutta suomalaiset ovat yleensä älynneet kutsua minua nettisivuilla käytettävillä Arcane nimellä (kutsukaa sillä mieluiten).

Osa suomalaisista kutsuu myös Arkka, Arkku tai Arkamuna nimillä. :D Saa kutsua noilla nimillä, en pane pahakseni.
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Gamertagini on Rollaaja. Englantilaiset lausuvat sen hauskasti jotenkin tälläin: "Rollaaza" tai "Roljaaza" sillain hauskan kuulosesti, sitä ei oikein voi kirjottaa, miten ne sanoo sen. Yksi sanoi minun nimeni Englanniksi tai jotenkin tälläi: "Roller" :D
Olen melko nuori ja varmasti ääneni kuullostaa kimeältä, osittain sen vuoksi en viitsi käyttää mikkiä ja sen takia, että se on jotenkin rikki. (Osaan englantia ihan hyvin, mutta en osaa puhua sitä. :))
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Minulla on gamertaginä BossHeero Yui ja välillä porukka kutsuu mua joko ihan vaam boss tai bossheero.
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Tagi on dasb00t. Saksalaiset pitää heti omanaan ja alkavat saksaksi kysellä jotain. Sitten ihmettelevät 10-15 min kun en vastaa. Tagilla ei ole mitään syvällisempää tarinaa. Jotkut kyselevät, että tuleeko se elokuvasta dasboot, mutta ei tule vaan se tulee oikeastaan 90-luvun alun samannimisestä teknobiisistä. "jee"
Suomalaiset kutsuvat lyhyesti vain buutiksi mikä on ihan hyvä ja tunnistan siitä hyvin itseni. :cool:
 
Vastaus: Xbox Live nimet

dasb00t sanoi:
Tagi on dasb00t. Saksalaiset pitää heti omanaan ja alkavat saksaksi kysellä jotain. Sitten ihmettelevät 10-15 min kun en vastaa. Tagilla ei ole mitään syvällisempää tarinaa. Jotkut kyselevät, että tuleeko se elokuvasta dasboot, mutta ei tule vaan se tulee oikeastaan 90-luvun alun samannimisestä teknobiisistä. "jee"
Suomalaiset kutsuvat lyhyesti vain buutiksi mikä on ihan hyvä ja tunnistan siitä hyvin itseni. :cool:
Pieni offtopic: eikös tuo teknobiisi ole remix-versio juuri leffan teemamusiikista? Hämärästi muistelisin näin.

Oma gamertag on yllätyksettömästi Corca, jokä kääntyy ulkomaanelävien suussa tyypillisimmin joko "Chorca" tai Chooka". Suomalaisittain sana taipuu usein humoristisesti muotoon "Sorsa", joka toimii sekin mainiosti kutsunimenä.
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Menin tässä käymään ghost recon 2 onlinessa ja sain huomata, että joku on ottanut käyttöön FINscorpion nimen :rolleyes: tietääkö kukaan, ketä tämä henkilö olisi? Onko tarkoituksella kopioinut nimen vai mikä on syynä?
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Jarzki sanoi:
Mun tagi on livesä Finscorp ja enkä mä sitä sulta oo kopsannu.

No itse olen käyttänyt FINScorpion nimeä onlinessa jo vuodesta 2003, kun socom1 ilmesty ps2:lle ja käytän sitä edelleen ja myös muissakin peleissä kuin vain socomeissa. Siksi halusin vain tietää kun en haluaisi, että minut sekotetaan johonkin toiseen, koska käytät samaa nimeä. :(
Ei toi sun nimimerkki ole ihan samallalailla kirjotettu, niin ei sun sitä tarvi välttämättä vaihtaa, koska käytän xbox peleissä maukka nimeä. PS2 peleissä käytän enimäkseen tota FINScorpion nimeä onlinessa. ;)
 
Vastaus: Xbox Live nimet

No mä käytän tota FINscorp nimeä pääsääntösesti Livessä ja oon myös rekisteröityny livegamersiin sillä nimellä, mut en käytä sitä oikeestaan missään muualla. On myös olemasa muitaki scorpiuksia ja scorpioneja ja heilläkin voi olla toi FIN siinä edessä. Toivottavasti tää asia on loppuunkäsitelty. Moi!
 
Vastaus: Xbox Live nimet

Jarzki sanoi:
No mä käytän tota FINscorp nimeä pääsääntösesti Livessä ja oon myös rekisteröityny livegamersiin sillä nimellä, mut en käytä sitä oikeestaan missään muualla. On myös olemasa muitaki scorpiuksia ja scorpioneja ja heilläkin voi olla toi FIN siinä edessä. Toivottavasti tää asia on loppuunkäsitelty. Moi!

Joo loppuunkäsitelty...
 
Ylös Bottom