Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live toimintaan maaliskuussa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mikael
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tässä ehkä vastaus kaikkia askarruttaneeseen kysymykseen: may I present; dr.NAT

Dr.NAT

Tässä on ZyXelin Prestige 643R reitittäjään päivitys, jolloin toimii XB Liven kanssa, itelläni on tämä.

Prestige 643R
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Taitaa jäädä Live kokeilematta, en oikein viitsisi hommata luottokorttia pelkästään nettipelailun vuoksi. Onko homma tosiaan niin, että VISA tms. on pakollinen?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamTheMan
Taitaa jäädä Live kokeilematta, en oikein viitsisi hommata luottokorttia pelkästään nettipelailun vuoksi. Onko homma tosiaan niin, että VISA tms. on pakollinen?

Kyllä se taitaa niin olla...

Xbox Live is a subscription-based service. When you purchase the Xbox Live Starter Kit, it includes a one-year membership to Xbox Live. In order to complete the registration process and access Xbox Live, you must have an active credit card. When your initial first-year subscription expires, the annual subscription fee for the next Xbox Live term will be automatically charged to this card.
 
täh!!!?

jos se niin on että xbox:n liveä ei pääse pelaan kuin luottokortin kanssa niin sit vittu jää koko homma
mulla on luottotiedot mennyt 1700-luvun melskeissä ja en niitä koskaan enää kerkeen hommaa takas. (vittu)
eli kaikkea se nuoruus kantaa eteen vaikka mut jätti jo aikoja sitten.

täytyykö mun sit luopuu koko box.ista ja ostaa pc ja laajakaista siihen. sit pääsis pelaan verkossa.

toivon mukaan kehittävät ideioitaan nyt hieaman lisää eikä rahastais aina!!!
 
Taitaapi jäädä itseltänikin Liven ensiaskeleet väliin. Kesällä olen taatusti ruinaamassa luottokunnalta Visaa kun 20 ikävuotta tulee täyteen, mutta sen saaminen on sitten toinen juttu. 20 juuri täyttäneelle, armeijassa olevalle säännöllisiä tuloja omaavattomalle henkilölle sitä tuskin myönnetään. Ehkä sitten vuoden 2004 alussa jos painun takaisin töihin, saatan sen saada. Kun ei kuitenkaan rahaongelmia ole ollut tähänkään saakka.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
The Magic Word: Parents.

Tuo on muuten helpommin sanottu kuin tehty. Toki on niitä vanhempia, jotka tietävät asioista, ovat valmiita ottamaan selvää ja jos tulkitsevat asian niin että siinä ei ole mitään ongelmaa, he voivat myöntää kortin numeron käyttöön.

Mutta sitten taas on tämä tavallinen kansa, joille pelikonsoli on se ihme vempele joka nököttää siinä telkkarin alla ja jolla Pikku-Kalle pelailee joka päivä. "Vaan mitä? Siihenkö laitteeseen pitäisi syöttää luottokortin numero? Ja että se siitä menee sitä ihmeen intternettiä pitkin Ameriikkaan? Eikös siitä intternetistä ollut juttua lehdessä, että siellä on vaikka mitä huijareita?"

Toisaalta on niitä, jotka ovat avustaneet koneen hankinnassa ja siihen se sitten jää. "Pelit saat hankkia ihan itse. Mihin sinä sitä Liveä edes tarvitset? Pelaile kavereidesi kanssa, nehän täällä muutenkin joka ilta juoksevat."

Hmm, omalta isältäni on turha pyytää luottokorttia käyttöön, ja toisaalta sillä on Diners Clubin kortti, joka ei Livessä ilmeisesti kelpaa. Omaa Visa Electroniani siihen ei varmasti saa käyttöön, ja toisaalta äitiä on turha saada luovuttamaan Visa-numeroaan Internetin saloihin, vaan yrittää pitää. Pitäisi vielä kaiken lisäksi laajakaistanettikin hankkia, joten taitaapi jäädä Liveen liittyminen siihen kun armeijan jälkeen muuttaa omaan kämppään ja saa sen Master Cardin tai jonkin muun omissa nimissäni käteeni.
 
Ideani oli siis siinä, että vanhemmat ottavat kiltisti Liven maksamisen harteilleen. Ensimmäinen vuosi menee varmaankin muitta mutkitta, mutta sitten vuoden jälkeen: "Mitäs vittu tämä öxpöx live lasku on? Joku helvetin Mikrasift, mitäs?!?! Kukas tää Bill Gaytes on? Joku sun uus IRC-kamus vai, mitä häh! Etkä sitten mene ulos taas kavereittes kanssa ja kotiin tuut klo 18.00!! etkä syö nakkeja jääkaapista! niistä tehdään ruoka!"
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Ideani oli siis siinä, että vanhemmat ottavat kiltisti Liven maksamisen harteilleen. Ensimmäinen vuosi menee varmaankin muitta mutkitta, mutta sitten vuoden jälkeen: "Mitäs vittu tämä öxpöx live lasku on? Joku helvetin Mikrasift, mitäs?!?! Kukas tää Bill Gaytes on? Joku sun uus IRC-kamus vai, mitä häh! Etkä sitten mene ulos taas kavereittes kanssa ja kotiin tuut klo 18.00!! etkä syö nakkeja jääkaapista! niistä tehdään ruoka!"

Ei siinä noin käy, jos selittää kaikki maksut.
esim. vanhemmilta menee kuukaudessa 10e ja sitten maksan omista rahoista vanhemmille 10e, yksinkertaista.

Noin aion itse tehdä ja olen jo puhunut, että sitten hankitaan maaliskuussa se LIVE.
Eikä siitä mitään enempää tarvinnut puhua (tämä riippuu tietysti vanhemmista).

Kyllä vanhempien itse kuuluu ottaa selvää näistä, jos jotain aikovat maksaa.
 
Kun pappa tuon kaapelinkin maksoi, niin en usko, että Live:n hankkimisessakaan mitään suurempaa ongelmaa ole. Varsinkin, jos otan itsekin osaa maksuihin.
 
jaahas...itelläni taitaa mennä tuo LIVEn hankinta toukokuun loppuun. pitää panostaa vika lukukausi 110% kouluun...paska homma, jotten sanoisi...:(
 
Ihan hyvin lähteny Live käyntiin Pohjois-Amerikassa..

Xbox Live Subscriptions Double Expectations

Gamers Can't Get Enough, Playing More Than Two Hours Every Day

REDMOND, Wash. -- Jan. 7, 2003 -- Microsoft Corp. today released new data that indicates playing video games online via the Xbox Live (TM) service is quickly becoming the evening activity of choice for throngs of entertainment thrill seekers. Since the introduction of Xbox Live less than 60 days ago, more than 250,000 starter kits have been sold -- double original sales expectations. The starter kit has been selling out in most locations in North America. According to data released by NPD Group Inc., in the first month of availability, Xbox Live Starter Kits outsold by 86 percent the number of PlayStation 2 Network Adapters Sony sold in its first month.* Gamers have flocked to the world's first high-speed video gaming arena fully dedicated to online gaming, spending an average of 2.5 hours per day playing online.

It's not just Xbox Live that is exciting gamers around the world. According to the same NPD Group Inc. data, Xbox (TM) achieved its best month of the year for console sales in November 2002. As reported last month by Microsoft, Xbox reached a fever pitch this holiday season, widening the gap between Xbox and rival Nintendo GameCube, while demonstrating that Xbox delivers a superior gaming alternative to Sony PlayStation 2.

"The instant popularity of Xbox Live, combined with a successful holiday season for Xbox around the world, is concrete evidence that Xbox is securely in the No. 2 position in this industry," said Robbie Bach, chief Xbox officer at Microsoft. "Already, more than a quarter of a million people have discovered the thrill of Xbox Live, and we expect exciting growth over the next several months as these passionate endorsers share their experiences with friends and family."

Xbox Live, which launched in the United States Nov. 15, 2002, allows gamers to play multiplayer Xbox Live games with other gamers everywhere on the Internet via a high-speed connection. With a built-in hard drive and Ethernet port, the Xbox console is the only video game system built from the ground up for online gaming, negating the need to buy additional, costly console peripherals or upgrades. Xbox Live enables gamers to find their friends easily; talk to other players during gameplay through the Xbox Communicator headset; download current statistics, new levels and characters to their Xbox hard drive; and play online -- all features exclusive to Xbox Live.

Whether playing Xbox online or off, gamers can choose from a variety of best-selling titles. According to Ubi Soft Entertainment, in North America alone, gamers snatched up nearly a million copies of Tom Clancy's "Splinter Cell" in November and December, catapulting this Xbox holiday exclusive to the top of the Xbox video game sales charts. Illustrating the intrinsic allure of Xbox Live, game titles with Xbox Live capability (including downloadable content) led holiday sales. Three of the four best-selling Xbox titles are all Live-enabled. According to the latest data from NPD Group Inc., "MechAssault (TM) " from Microsoft Game Studios, Tom Clancy's "Ghost Recon" from Ubi Soft and "Unreal Championship" from Infogrames all attached at over 80 percent to the Xbox Live Starter Kit.*

"It's unbelievable. With Xbox Live I can play games and talk to my friends all across the country," said Xbox Live gamer Michael Aguirre, age 21, from Fresno, Calif. "It's an entirely new way to hang out. I can't imagine ever going back to playing alone. Even my mom has tried it!"

Xbox Live Goes Global

Building on the tremendous success of Xbox Live in North America, Europe prepares to go live March 14, 2003. Meanwhile, Japan is set to launch Xbox Live Jan. 16, 2003, with SEGA's highly anticipated "Phantasy Star Online Episode I & II" and three other exciting Live-enabled launch titles.


Lähde: Microsoft
 
Kertokaapas moderaattorit ja se yksi hemmo, joka oli ostanut Beta-paketin Livestä Britanniasta. Onko siinä muuta eroa, kuin että se kulkee 14.3.03 saakka nimellä Beta kit?

Sisko asuu näet englannissa ja tekee töitä siellä ja vanhempien kanssa hoidetaan vaan raha-asiat kuntoon ja lähetetään hiukan postia Microsoftille asiasta (siis että voiko suomesta pelata kunhan on tarpeeksi nopea netti ilman häiriöitä tai maaerotteluja) niin ajattelin pyytää siskoa tilaamaan/ostamaan sen englannista ja sitten postittamaan sen minulle. Meinaan kutittaa sen verran tota oikean käden liipaisinta. Sitäpaitsi haluan oman Gamertagin ajoissa, ettei kukaan ehdi ottaa uniikkia nickkiäni. Se ei ole tämä KonsoliNetin käyttäjänimeni. Lisäksi saa pelata pari kuukautta enemmän sitä ilmaista aikaa.
 
Ylös Bottom