Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live toimintaan maaliskuussa

Pikku kysymys. Onko XboxLivessä kuukausi maksu vai pitääkö maksaa siitä niin paljon kun käyttää. Kuukausi systeemi olis parempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FlashMaster
Pikku kysymys. Onko XboxLivessä kuukausi maksu vai pitääkö maksaa siitä niin paljon kun käyttää. Kuukausi systeemi olis parempi.

Kk maksu on. Jotain 10egeä varmaankin.
 
siis eikö startti kitissä oo kuin vain toi kuuloke? eli mä ostan sen ruotsista ja kytken xboxiin ja mites laajakaista...??? kertokaas tyhmälle miten tää homma toimii eli mikä ostetaan mistäkin? ja mikä liitetään mihinkin?
 
Voi viulu multa jää livet ostamatta jos tarttee luottokortin numeron. Mutsi ei suostunu antaan mitään numeroo ees anttilalle. Saa nähä . Tarviiko toi 10 euroo maksaa joka kuussa vai voiko olla jonkun kuun pelaamatta.
 
Tarviiko luottokortti tietoja ollenkaan ensimmäisenä käyttövuotena?

Toivottavasti Visa electronin verkkomaksut tulee pian mahdolliseksi, niin on ainakin lupailtu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tarviiko luottokortti tietoja ollenkaan ensimmäisenä käyttövuotena?

Toivottavasti Visa electronin verkkomaksut tulee pian mahdolliseksi, niin on ainakin lupailtu.

Kun rekisteröidyt Liveen, laitat kaikki tiedot, osoitteet, nimet, luottokortin numerot jne.

Live Starter kitissä tulee kuulokemikrofoni, joka tulee ohjaimen vapaaseen muistikorttipaikkaan, CD, joka conffaa dashboardin ja konsolin niin, että se avaa Live-ominaisuudet ja moninpeliversiot MotoGP:stä ja Whackedistä (HUOM! ei kokoversiot, muutaman kentän demot.)

Ensimmäisenä vuotena ei tule mitään laskua, mutta 12kk jälkeen MS laskuttaa suoraveloituksella varmaankin tililtä suoraan. Homma varmaankin näkyy tiliotteessa.

Voitaisiin kerätä jonkunlainen adressi, johon vedettäisiin kaikkien nimet sen puolesta, että tulisi jokin muukin maksutapa Liveen, kuin vaan tämä luottokorttimaksu, koska se sukkaa syvältä.

Slash80 onko Visa Electronin verkkomaksut vai tulossa, mulla on Osuuspankin Silvermatic, ja esim postin tädit laittaa sen luottokortiksi! Olen maksanut 4 peliäni jo sillä kortilla, ja ne on veloitettu tilitä vasta joskus kuukauden päästä. Mahtaakohan MS:lle kelvata tälläinen, ellei sitten tule muuta maksutapaa, meinaan kun kummallakaan vanhemmalla ei ole luottokorttia, kun kuulemma siitä olisi enemmän haittaa, kuin hyötyä.
 
Voi jäädä sittenkin Live hankkimatta, jos Visaa tarvii jo ensimmäisenä vuotena, sekä jos siinä on tuo suora veloitus. Ei oikein viitsi jonkun muun visan numeroa käyttää suoraveloitukseen.
Olen adressin puolella.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Slash80 onko Visa Electronin verkkomaksut vai tulossa, mulla on Osuuspankin Silvermatic, ja esim postin tädit laittaa sen luottokortiksi!

Mulla ei ole tuota electronia, joten en siitä hirmusesti tiedä, mutta jos ne verkkomaksut tulee mahdollisiksi, niin sitten varmana hankin sen.Olen kuullut, että ne verkkomaksut tulis jossain vaiheesa mahdoliseksi, mutta milloin, sitä en tiedä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos


Ensimmäisenä vuotena ei tule mitään laskua, mutta 12kk jälkeen MS laskuttaa suoraveloituksella varmaankin tililtä suoraan. Homma varmaankin näkyy tiliotteessa.

Ei kukaan voi suoraveloituksella mitään kenenkään tililtä ottaa ilman lupaa. Eihän edes luottokorttiyhtiöt noin toimi. Lasku tulee kotiin kerran kuukaudessa, ja jokainen voi sitten oman pankin kanssa sopia meneekö lasku suoraveloituksella tililtä eräpäivänä vai maksaako itse laskun. Lasku tulee siis joka tapauksessa kotiin.

Uskon myös että vuoden jälkeen Live-tilaus ei eutomaattisesti jatku, vaan se pitää jollain tapaa käydä uusimassa esim jollakin webisivulla. Tässä vaiheessa voidaan tod. näk. antaa myös uusi luottokorttinumero.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Ensimmäisenä vuotena ei tule mitään laskua, mutta 12kk jälkeen MS laskuttaa suoraveloituksella varmaankin tililtä suoraan. Homma varmaankin näkyy tiliotteessa.

Varmaankin. Tiedät varmaankin, mitä se tarkoittaa. Varmaankin tiedät.

Sitäpaitsi uskon, että Live jatkuu mitään kysymättä samalla tavalla, kuin lehtien kestotilaukset. Mitä järkeä on lähettää laskua kotiin, jos maksu hoidetaan luottokortilla? Sanos se.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Varmaankin. Tiedät varmaankin, mitä se tarkoittaa. Varmaankin tiedät.

Sitäpaitsi uskon, että Live jatkuu mitään kysymättä samalla tavalla, kuin lehtien kestotilaukset. Mitä järkeä on lähettää laskua kotiin, jos maksu hoidetaan luottokortilla? Sanos se.

Niin siis kuten sanoin, luottokorttilasku tulee kotiin. Luottokorttihan toimii niin että lasku kuukauden ostoksista tulee kotiin kerran kuukaudessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Sitäpaitsi uskon, että Live jatkuu mitään kysymättä samalla tavalla, kuin lehtien kestotilaukset. Mitä järkeä on lähettää laskua kotiin, jos maksu hoidetaan luottokortilla? Sanos se.

Ollaanpa sitä yhtä aikaa provosoituvia ja tiedottomia. Pitää ne "ilmaiset" luottokorttiostoksetkin maksaa, ihan hyvä sunki tietää tulevaisuutes kannalta. Katsos luotto on eri kuin pankki, ei etes yhtään samaa kirjainta. Ihan muuten vaan kysyn, mihis se lasku sun mielestä pitäs lähettää?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kahva
Ollaanpa sitä yhtä aikaa provosoituvia ja tiedottomia. Pitää ne "ilmaiset" luottokorttiostoksetkin maksaa, ihan hyvä sunki tietää tulevaisuutes kannalta. Katsos luotto on eri kuin pankki, ei etes yhtään samaa kirjainta. Ihan muuten vaan kysyn, mihis se lasku sun mielestä pitäs lähettää?

Luottokortti on "huonompi maksutapa", kuin pankkikortti, koska pankki ottaa maksun luottokortin pidosta. Luottokortti on ihmisille ns. joilla ei aina ole rahaa.

Lehden tilauksella tarkoitin sitä, että lehden toimituksesta ei soiteta ja kysytä, että "ookkona sää ny aivan varama, että halluut vielki meitin lehtee?", vaan lasku tulee seuraavan lehden yhteydessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Luottokortti on "huonompi maksutapa", kuin pankkikortti, koska pankki ottaa maksun luottokortin pidosta. Luottokortti on ihmisille ns. joilla ei aina ole rahaa.
Maksu luottokortista menee sovitun luottorajan mukaan ja sekin maksu on aika pieni. Pikemminkin luottokortilla maksaminen on halvempaa kuin käteisellä, koska siinä saadaan käytännössä ilmaista luottoa (koska siitä ei siis mene korkoja). Maksumiehiä luottokorttikaupoissa ovat kauppiaat.

Luottokortti on ihmisille ns. joilla ei aina ole rahaa.
Olet ymmärtänyt luottokortin aika väärin. Ulkomailla luottokortti on ainoa järkevä maksutapa, ellei halua kantaa koko matkakassaa mukana tai tusata matkasekkien kanssa. Myös nettikaupoissa kotimaata lukuun ottamatta luottokortti on vaatimus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Luottokortti on "huonompi maksutapa", kuin pankkikortti, koska pankki ottaa maksun luottokortin pidosta.

Pankki ei veloita penniäkään (centtiäkään) luottokortista. Sen sijaan Luottokunta/Amex/Diners/jokumuu veloittaa tietyn vuosimaksun. Visalla tämä on sidottu luottorajaan (2% luottorajasta), muilla korteilla taitaa olla kiinteä vuosimaksu. Ja kuten Hex jo totesi, luottokortilla saa korotonta maksuaikaa, joten periaatteessa luottokortilla maksaminen tulee jopa halvemmaksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ampharos
Luottokortti on ihmisille ns. joilla ei aina ole rahaa.

Apua, minä olen juuri tällainen epäonnistuja, joka joutuu tavaraa ulkomailta tilatessaan turvautumaan luottokortteihin. Samoin olen työmatkoilla maailmalla monta kertaa joutunut turvautumaan Amexiini, jotta olen saanut katon päälleni hotellissa. Koska loppujen lopuksi hotellit (taksit, lentoliput, illalliset, jne.) maksaa työnantaja, on kätevää, että MINÄ saan maksuaikaa kortilla siihen saakka, että ehdin laskuttamaan työnantajaani syntyneistä kuluista. Mukavuus ja ostamisen helppous eivät ole synonyymeja rahan puuteelle. Vuosimaksuista - minä ainakin maksan ilomielin 40e/vuosi siitä ilosta, että tarvittaessa voin maksaa isommatkin laskut eikä minun tarvitse raahata käteistä ulkomailla kovin suuria määriä.

-=Pacdam=-
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan saato
Kertokaahan tosta laajakaistasta, että kuka palvelua Suomessa tarjoaa ja minkä hintaista se on. En ole nimittäis asiaan oikein paneutunut. Saakohan sen Jyväskylässä?

Toi LIVE nimittäin kiinnostaa niin kovin, että se on käytännössä katsoen pakko saada!


joo tässä sulle hyvä vinkki!Aurian 1 meganen adsl 51 egee kuussa ja eiku kauppaan!:D
 
Jos joku on hankkimassa laajakaistaa niin tässä tietoa . Auria on tehnyt tarjouksen 1 megasesta adsl:ässästä 51 egee kuussa!:)
 
Ylös Bottom