Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alpha
eli jos joku tietää ruottalaisen pelikaupan josta vois jo tilata livepaketin niin heittäisitkö osoitetta kehiin..
tank juu!!!
Hei [nimi muutettu]!
Xbox Live -aloituspaketti on tilattavissa myös Suomeen mutta emme voi
taata sille supportia.
Ystävällisin terveisin
CDON/DVDON asiakaspalvelu
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mörökölli
CDON.com myy livepakettia myös Suomeen. Valitse etusivulta ruotsinkieliset sivut. En ole (vielä) tilannut, mutta asiakaspalvelun mukaan homma onnistuu
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
Tänää tilasin onnellisena poikana Live starter-kitin Ruotsista (www.tvspeloteket.com), mutta vasta jälkikäteen huomasin, että mikään (direct, router, ISC) ei sovi minulle nimittäin minulla on sisäinen nettiyhteys, eikä ulkoista modeemia ja ISC ei toimi käyttöliittymässäni, joten onko mitään muita vaihtoehtoja saada xbox nettiin liven kautta? Pyydän anteeksi, jos tähän on vastattu aikaisemmin, mutta en tiedä mitään näistä jutuista joten arvostaisin apuanne.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
Käyttöliittymä Windows 98 SE , mutta olen hukannut CD:n jolla voisi asentaa ISC:n, liittymä Sonera ADSL 512/512, kortista en tiedä (pitääkö konekin nyt mennä avaamaan?)
Riittääkö muuten jos kortissa on 2 porttia (sisään ja ulos)?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kajzu
Onkos kukaan heittänyt Liven kiinni Welhon kaapelimodeemiin? Tuntuisi toimivan hyvin PC:n kautta jaetulla Elisan 512/256 ADSL-yhteydellä, mutta olis hyvä vastaisuuden varalle tietää miten muutkin yhteystavat toimivat.
Liven hommasin Ruotsista osoitteesta www.newtech.se . Pistin tilauksen sisään tiistaina 11.3 ja paketti oli perillä perjantaina 14.3. Pyynnöstä pistivät paketin seurantakoodin, jolla pystyin tivaamaan kuljetusfirmalta että Live saapuu perille varmasti perjantaina
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kajzu
Onkos kukaan heittänyt Liven kiinni Welhon kaapelimodeemiin?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Melchor
Ja viellä ei ole iha selväksi nyt mulle tullut että pitääkö olla Visa myös nyt kun tuon start packing on kotiin saanut että pääsee edes pelaa?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sminkkinen1
Itse tilasin SU newtechin sivuilta Liven. Kajzu tuliko sulle sähköpostiin varmistus automaattisesti että tilaus on varmistettu? minulle ei ole tullut mitää vahvistusta ja alan epäillä että meniköhän tilaus prikulleen oikein..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Melchor
Siis ite tilasin tuolta NEwtech AB myös tuon live kitin niin miettisin vaan että muuttuuko tuo summa sitten euroiksi kun postista sen pääsen noutamaan vai miten sille käy. Ja viellä ei ole iha selväksi nyt mulle tullut että pitääkö olla Visa myös nyt kun tuon start packing on kotiin saanut että pääsee edes pelaa?