Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Live toimintaan maaliskuussa

Ruotsissa Live-paketteja löytyy jo kauppojen hyllyiltä, ja jotkut ovat jo saaneet paketin lähetettynä kotiin. Onko joku jo käynyt ostamassa tai tilannut paketin Ruotsista?
 
mistä?!

eli jos joku tietää ruottalaisen pelikaupan josta vois jo tilata livepaketin niin heittäisitkö osoitetta kehiin..:D
tank juu!!!
 
Re: mistä?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alpha
eli jos joku tietää ruottalaisen pelikaupan josta vois jo tilata livepaketin niin heittäisitkö osoitetta kehiin..:D
tank juu!!!

CDON.com myy livepakettia myös Suomeen. Valitse etusivulta ruotsinkieliset sivut. En ole (vielä) tilannut, mutta asiakaspalvelun mukaan homma onnistuu:

Hei [nimi muutettu]!
Xbox Live -aloituspaketti on tilattavissa myös Suomeen mutta emme voi
taata sille supportia.

Ystävällisin terveisin

CDON/DVDON asiakaspalvelu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: mistä?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Mörökölli
CDON.com myy livepakettia myös Suomeen. Valitse etusivulta ruotsinkieliset sivut. En ole (vielä) tilannut, mutta asiakaspalvelun mukaan homma onnistuu

Minulle vastasivat täysin päinvastoin. Eli että toimittavat ainoastaan Ruotsiin.
 
Tänää tilasin onnellisena poikana Live starter-kitin Ruotsista (www.tvspeloteket.com), mutta vasta jälkikäteen huomasin, että mikään (direct, router, ISC) ei sovi minulle nimittäin minulla on sisäinen nettiyhteys, eikä ulkoista modeemia ja ISC ei toimi käyttöliittymässäni, joten onko mitään muita vaihtoehtoja saada xbox nettiin liven kautta? Pyydän anteeksi, jos tähän on vastattu aikaisemmin, mutta en tiedä mitään näistä jutuista joten arvostaisin apuanne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
Tänää tilasin onnellisena poikana Live starter-kitin Ruotsista (www.tvspeloteket.com), mutta vasta jälkikäteen huomasin, että mikään (direct, router, ISC) ei sovi minulle nimittäin minulla on sisäinen nettiyhteys, eikä ulkoista modeemia ja ISC ei toimi käyttöliittymässäni, joten onko mitään muita vaihtoehtoja saada xbox nettiin liven kautta? Pyydän anteeksi, jos tähän on vastattu aikaisemmin, mutta en tiedä mitään näistä jutuista joten arvostaisin apuanne.

Mikä käyttöliittymä ja mikä intenet-liittymä? Ja minkälainen sisäinen kortti?
 
Käyttöliittymä Windows 98 SE , mutta olen hukannut CD:n jolla voisi asentaa ISC:n, liittymä Sonera ADSL 512/512, kortista en tiedä (pitääkö konekin nyt mennä avaamaan?)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
Käyttöliittymä Windows 98 SE , mutta olen hukannut CD:n jolla voisi asentaa ISC:n, liittymä Sonera ADSL 512/512, kortista en tiedä (pitääkö konekin nyt mennä avaamaan?)

No vaihtoehdot ovat:

1. Hanki uusi ulkoinen adsl-modeemi ja koneeseen verkkokortti.

2. Etsi se windows cd jostakin ja hanki koneeseen verkkokortti.

Ei tuossa muita vaihtoehtoja ole. Xbox on kun mikä tahansa toinen pc. Se vaatii ethernet-liitännän johon sen voi kytkeä.
 
Haa! Parin tunnin etsinnän jälkeen onnistuin kuin onnistuinkin löytämään sen CD:n. Riittääkö muuten jos kortissa on 2 porttia (sisään ja ulos)?
 
Riittääkö muuten jos kortissa on 2 porttia (sisään ja ulos)?

Joo luutavasti, jos se on RJ-45, eli verkkokaapelin ulostulo, mutta jos kyseessä on vain tavallisen puhelin linjan ulostulo, niin sitten joudut kyllä hommaamaan koneeseesi toisen verkkokortin ( n. 15 ). Sen sun ADLS-kortin ohjeissa varmaan sanotaan onko kyse puhelin- vai verkkoulostulosta.
 
Onkos kukaan heittänyt Liven kiinni Welhon kaapelimodeemiin? Tuntuisi toimivan hyvin PC:n kautta jaetulla Elisan 512/256 ADSL-yhteydellä, mutta olis hyvä vastaisuuden varalle tietää miten muutkin yhteystavat toimivat.

Liven hommasin Ruotsista osoitteesta www.newtech.se . Pistin tilauksen sisään tiistaina 11.3 ja paketti oli perillä perjantaina 14.3. Pyynnöstä pistivät paketin seurantakoodin, jolla pystyin tivaamaan kuljetusfirmalta että Live saapuu perille varmasti perjantaina ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kajzu
Onkos kukaan heittänyt Liven kiinni Welhon kaapelimodeemiin? Tuntuisi toimivan hyvin PC:n kautta jaetulla Elisan 512/256 ADSL-yhteydellä, mutta olis hyvä vastaisuuden varalle tietää miten muutkin yhteystavat toimivat.

Liven hommasin Ruotsista osoitteesta www.newtech.se . Pistin tilauksen sisään tiistaina 11.3 ja paketti oli perillä perjantaina 14.3. Pyynnöstä pistivät paketin seurantakoodin, jolla pystyin tivaamaan kuljetusfirmalta että Live saapuu perille varmasti perjantaina ;)

Itse tilasin SU newtechin sivuilta Liven. Kajzu tuliko sulle sähköpostiin varmistus automaattisesti että tilaus on varmistettu? minulle ei ole tullut mitää vahvistusta ja alan epäillä että meniköhän tilaus prikulleen oikein..
 
Siis ite tilasin tuolta NEwtech AB myös tuon live kitin niin miettisin vaan että muuttuuko tuo summa sitten euroiksi kun postista sen pääsen noutamaan vai miten sille käy. Ja viellä ei ole iha selväksi nyt mulle tullut että pitääkö olla Visa myös nyt kun tuon start packing on kotiin saanut että pääsee edes pelaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Melchor
Ja viellä ei ole iha selväksi nyt mulle tullut että pitääkö olla Visa myös nyt kun tuon start packing on kotiin saanut että pääsee edes pelaa?

Pitää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan sminkkinen1
Itse tilasin SU newtechin sivuilta Liven. Kajzu tuliko sulle sähköpostiin varmistus automaattisesti että tilaus on varmistettu? minulle ei ole tullut mitää vahvistusta ja alan epäillä että meniköhän tilaus prikulleen oikein..

Automaattinen varmistus tuli välittömästi tilauksen jälkeen. Sitä ennen tosin olin käynyt kirjeenvaihtoa putiikin kanssa varmistaen toimitusajat ja saatavuuden.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Melchor
Siis ite tilasin tuolta NEwtech AB myös tuon live kitin niin miettisin vaan että muuttuuko tuo summa sitten euroiksi kun postista sen pääsen noutamaan vai miten sille käy. Ja viellä ei ole iha selväksi nyt mulle tullut että pitääkö olla Visa myös nyt kun tuon start packing on kotiin saanut että pääsee edes pelaa?

Paketti ei tullut tänne postiennakkona, vaan suoraan osoitteeseen ja lasku mukana. Paketti ei myöskään tullut postin, vaan kuriirifirman kuljettamana. Saattaapi johtua siitä että tilasin kamat firmalle.

Luottokortin eli tarkemmin Visan, Mastercardin tai Amexin tarvitsee heti rekisteröityessä. Ilman ei pääse pelaamaan, vaikkei kortilta (toivottavasti) laskuteta vuoteen vielä mitään.
 
Käy kateeksi teitä Visallisia. ;) Livettömänä ja visattomana ei ole helppoa olla. :( Olisi nuo Segan urheilupelit kiinostanu netissä, mutta eipä voi mitään.
 
Mites tuo luottokortin numeron luovuttaminen tapahtuu?
Katsos vanhemmilla on epäilyksiä internetin suojista.
 
Ei luoja mistäs sitä sitten visan saisi varastettua todella järkevä maksu systeemit joo ei toho mikää mitä niitä nuoriso kortteja mahto olla visa electric sun muita oli ku ei muihi ole tällä hetkellä mahdollisuutta.
 
Ylös Bottom