Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Mites toi jenkkistoresta nyt toimii? Vai toimiiko ollenkaan? Meinaan ajattelin, että jos teen jenkkitunnuksen ja ostan siihen noita dollari lipukkeita niin pystynkö niillä sitten ostamaan sieltä? Kun siinähän ei vissiin mitään luottokorttia tarvi lyödä siihen. Ja, että toimiiko sitten tuolla alkuperäisellä suomitunnarilla pelit.
Noin mä ostin viimeksi Halo MCC:n. Paitsi että ei mulla mitään US tunnareita ole, vaihdoin Xbox Onen lokaation US, ja oston jälkeen takas Suomeksi.
 
Vastaus: Xbox One

Noin mä ostin viimeksi Halo MCC:n. Paitsi että ei mulla mitään US tunnareita ole, vaihdoin Xbox Onen lokaation US, ja oston jälkeen takas Suomeksi.


Eli se toimii niin. Saakos vielä tiedustella, että mistä ostit noita lipukkeita?
 
Vastaus: Xbox One

Mä ostin Amazon.com:sta. Piti muuttaa osoite sielläkin US osoitteeksi, jotta antoi ostaa niitä.

Eli pitääkö muuttaa tuon kortin osoite sitten jenkkilään tuolla? Ja mites se sitten kun tuon maksaa niin lähteekö kortilta tuo dollari määrä muutettuna euroiksi?

Edit: Mitä kattelin noita kuvauksia niin niissä sanotaan kaikissa, että pitää olla US-Gamertag...
 
Vastaus: Xbox One

Eli pitääkö muuttaa tuon kortin osoite sitten jenkkilään tuolla? Ja mites se sitten kun tuon maksaa niin lähteekö kortilta tuo dollari määrä muutettuna euroiksi?

Edit: Mitä kattelin noita kuvauksia niin niissä sanotaan kaikissa, että pitää olla US-Gamertag...
Siis tämän mä ostin. Ja Amazon.com ei suostunut myymään sitä mulle, ennen kuin muutin oman Amazon.com toimitusosoitteeni jenkkiläiseksi osoitteeksi. Ihan googleen "fake us address". Luottokortti oli jo entuudesta rekisteröity Amazon.comiin, joten muistaakseni mun ei tarvinnut siihen syöttää osoitetta. 60$ oli veloitettu kortilta, joka oli muuttunut abaut 49€ silloisen kurssin mukaan.

edit. Ilmeisesti gamertagi tavallaan muuttuu US gamertagiksi, kun muuttaa Onesta lokaation.
 
Vastaus: Xbox One

Gamecodes.fi näkyy myyvän kanssa noita $ lahjakortteja, olen ostanut pari kertaa liveaikaa ja hyvin on pelannut, koodi tulee nopeasti sähköpostiin.
Dollari lahjakorttien hinnoista en osaa sanoa onko järkevästi hinnoiteltuja, kun olen vielä pelini saanut ja kerennyt ostaa €uroilla.
 
Vastaus: Xbox One

Siis tämän mä ostin. Ja Amazon.com ei suostunut myymään sitä mulle, ennen kuin muutin oman Amazon.com toimitusosoitteeni jenkkiläiseksi osoitteeksi. Ihan googleen "fake us address". Luottokortti oli jo entuudesta rekisteröity Amazon.comiin, joten muistaakseni mun ei tarvinnut siihen syöttää osoitetta. 60$ oli veloitettu kortilta, joka oli muuttunut abaut 49€ silloisen kurssin mukaan.

edit. Ilmeisesti gamertagi tavallaan muuttuu US gamertagiksi, kun muuttaa Onesta lokaation.

Tuli nyt ostettua tuo. Ilmeisesti menee 2tuntia ennenkuin koodi tulee.

Sorry, processing is taking longer than expected.
Please do not reorder this item.
Some Game and Software downloads go through extra verification that may take up to 2 hours.
This process is in place to prevent unauthorized orders on your account.

Tommonen teksti tuli siihen.




 
Vastaus: Xbox One

^Toi on ihan normaalia, mulle tuli sama teksti mutta koodi tuli mailiin n. 5min sisällä.
 
Vastaus: Xbox One

Tuli nyt ostettua tuo. Ilmeisesti menee 2tuntia ennenkuin koodi tulee.

Sorry, processing is taking longer than expected.
Please do not reorder this item.
Some Game and Software downloads go through extra verification that may take up to 2 hours.
This process is in place to prevent unauthorized orders on your account.

Tommonen teksti tuli siihen.
Ainiin, unohdin. Niin tuli mullakin, mutta ei siinä oikeasti kahta tuntia mennyt. Eiköhän se tule, kun kerta olet päässyt noin pitkälle että antoi tilata. Pientä jännitystä kuitenkin.

Itte typotin vielä koodin Onella ja olin jo ihan tuskassa että ei tää toimi. Toimii se.
:rolleyes:
 
Vastaus: Xbox One

Ainiin, unohdin. Niin tuli mullakin, mutta ei siinä oikeasti kahta tuntia mennyt. Eiköhän se tule, kun kerta olet päässyt noin pitkälle että antoi tilata. Pientä jännitystä kuitenkin.



Itte typotin vielä koodin Onella ja olin jo ihan tuskassa että ei tää toimi. Toimii se.

:rolleyes:


Sulla kuitenkin ihan suomalainen Gamertag?
 
Vastaus: Xbox One

Juu tuli koodi muutamassa minuutissa tuon jälkeen. Konsolilla ei onnistunut koodin lunastanut vaan piti netin kautta lunastaa se. Suomalainen Gamertag on mulla kyseessä. Tosin vaihdoin tuon asetuksen nettisivulta vielä jenkkeihin varmuuden vuoksi. Nyt on peli latauksessa :) Kiitos todella paljon MIC!
 
Vastaus: Xbox One

Sulla kuitenkin ihan suomalainen Gamertag?
Joo, kai se on ihan suomalainen gamertag. Mistä sen tietää? Siitä on niin kauan kun oon tehnyt ton alunperin. Xbox360:llä oli kyllä ihan suomalainen kauppapaikka käytössä.

Oisko siinä sit ollut jotain siinä Onella lunastettaessa sitä koodia. Pari kertaa piti yrittää ennenkuin hyväksyi. Ja kerran ainakin typotin. Mutta Onella mä sen muistaakseni tein. Ei voi muistaa, kun kyse on kuitenkin melkein viiko sitten tapahtuneesta, plus viikonloppuna hyvin nollatut aivosolut.
:p
 
Vastaus: Xbox One

Mitenkäs muuten se menee? Mihin aikaa suomen aikaa tuo peli sitten aukeaa kun julkaistaan jenkeissä 18.11? Ja ei varmaan toimi sillä tavalla, että muutan takaisin suomeksi tuon niin olisi yöllä kahdentoista jälkeen pelattavana :)
 
Vastaus: Xbox One

Ei Pleikkarin kieliasetus liity kauppapaikan lokaatioon mitenkään, eikä pelkästään kieltä vaihtamalla voi ostaa toisen alueen kaupasta.
Väännetään rautalangasta, ps4 viaplayn saamiseksi kieltä tai aluetta ei minun tarvitse vaihtaa...olipa suomi tai englanti (tai mikä vaan?) Ps4 kielenä niin sen viaplayn saa ladattua. X1:llä taas on PAKKO vaihtaa kieli ja lokaatio suomeksi että viaplayn saa edes otettua.
Kummallakaan konsolilla minulla ei ole juurikaan intressejä olla 'toisen alueen kaupoissa' minulle sopii ihan suomi lokaatio mutta kieli ei tule ikinä missään atk härpättimessä olemaan mikään muu kuin englanti.
 
Vastaus: Xbox One

Kummallakaan konsolilla minulla ei ole juurikaan intressejä olla 'toisen alueen kaupoissa' minulle sopii ihan suomi lokaatio mutta kieli ei tule ikinä missään atk härpättimessä olemaan mikään muu kuin englanti.

Yhteenvetona siis: Pleikkarilla kielen vaihtaminen on toteutettu fiksummin, Onella taas alueenvaihto hoituu järkevämmin (samalla kyttäjätunnuksella voi ladata eri alueiden tarjontaa).

Itse en ole nähnyt pointtia vaihtaa käyttöliittymän kieltä ellei samalla hyödynnä laajempaa ulkomaista tarjontaa. Mutta jokainen toki tekee miten itse parhaaksi näkee.
 
Vastaus: Xbox One

Yhteenvetona siis: Pleikkarilla kielen vaihtaminen on toteutettu fiksummin, Onella taas alueenvaihto hoituu järkevämmin (samalla kyttäjätunnuksella voi ladata eri alueiden tarjontaa).

Itse en ole nähnyt pointtia vaihtaa käyttöliittymän kieltä ellei samalla hyödynnä laajempaa ulkomaista tarjontaa. Mutta jokainen toki tekee miten itse parhaaksi näkee.

Tämä onkin ehkä tarkoitettu niille, ketkä ovat esim. työn tai opiskelun takia muuttanut toiseen maahan.
 
Vastaus: Xbox One

Tämä onkin ehkä tarkoitettu niille, ketkä ovat esim. työn tai opiskelun takia muuttanut toiseen maahan.

Väittäisin, että tämä on Microsoftin "tavara merkki"

Kaikki Windowsit, X360, X1, IE... yms vaihtavat kielen localen perusteella ei sen valitun language-setting mukaan.
Tämä on mielestäni vain huonoa koodausta. Ja koskee myös 3rd party softaa.

Mutta ei mulla sen syvällisempää tietoa ole. Kieli asetus kielin valilnnaksi ja locale ihan mitä haluaan. Tämä olisi järkevä.
 
Vastaus: Xbox One

Eikös tonne dashboardiin tullut marraskuun päivityksessä se kaverit (vai ystävät?) välilehti? Mihis se on kadonnut?
 
Ylös Bottom