Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xone
Vastaus: Xbox One

Olen muutaman Youtube uplaodin tehnyt Xbonelta. Ärsyttää, kun videon editoi upload studiolla niin se pitää lähettää xbox videopalveluun, eikä sitä voi vain renderöidä ja tallentaa. Tai miksei voi samalla uploadia Youtubeen. Itsellä on 8/1 internetti niin tuo 5 minuutin uploadi kestää kauan.

Onko tähän jokin oikoreitti?

Olen muutaman Youtube uplaodin tehnyt Xbonelta. Ärsyttää, kun videon editoi upload studiolla niin se pitää lähettää xbox videopalveluun, eikä sitä voi vain renderöidä ja tallentaa. Tai miksei voi samalla uploadia Youtubeen. Itsellä on 8/1 internetti niin tuo 5 minuutin uploadi kestää kauan.

Onko tähän jokin oikoreitti?

Ei taida saa kuin editoimattomia vidoita suoraan juutuubiin. On kyllä hölmöä.

Osaako joku jeesailla? Tilasin Amazonista 60 usd dollaria MS "Lompakkoon" kun haluaisin ostaa pelin 60 marketplacesta. Nyt kun kokeilin ostaa niin peli on 59,99 dollaria + tax eli mun tilatut dollarit ei riitä vaan pitäisi maksaa vielä tuo vero. Tietääkö joku paljon se on? Ja en pysty enää edes tilaamaan amazonista usd gift cardeja kun tuli joku probleema korttien / sijainnin kanssa. (Tilasin ekan kerran sanoilla ohjeilla mitä täältä annettu eli us osoitteeksi etc. Etc. Mutta nyt pitäisi maksaa se verotusero, mutta visa Electron ei käy. Joten melkoisen vaikeaksi mennyt tämä yhden pelin ostaminen..

Osaatteko auttaa ja pahoitteluni etukäteen tekstin sekalaisuutta. Kirjoitettu kännykällä ulkona kädet jäässä..

Sun täytyy vaihtaa boksilla laskutusosoitteeksi sellainen osavaltio, jossa ei ole tuota veroa. Muistaakseni ainakin Alaska ja Oregon ovat sellaisia.

Sun täytyy vaihtaa boksilla laskutusosoitteeksi sellainen osavaltio, jossa ei ole tuota veroa. Muistaakseni ainakin Alaska ja Oregon ovat sellaisia.

Okei kiitos, kokeilen kun pääsen kotiin :)

EDIT: Kiitos! Laskutusosoitteen vaihto Oregoniin auttoi! :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulla on nyt viime viikkoina Xboxi alkanu tippuun pois pikakäynnisty tilasta.
Eli sammutan koneen siihen pikakäynnistykseen, muutajassa kirkasvalo.
Seuraavan kerran kun tulen konsulille niin muuntajassa oranssi valo ja tekee sen ison käynnistyksen.
Viimeksi eilen jäi Destinyn lataus kesken kun oli mennyt kokonaan sammuksiin.
Käynnistettäessä, ilmeisesti BD asema, yskäs vihasesti (ei kiekkoa sisällä).
Kun koneen boottas, niin sen jälkee se oli taas normaali. (huolestuttava ääni)

Onko muilla kokemuksia?

Mulla on nyt viime viikkoina Xboxi alkanu tippuun pois pikakäynnisty tilasta.
Eli sammutan koneen siihen pikakäynnistykseen, muutajassa kirkasvalo.
Seuraavan kerran kun tulen konsulille niin muuntajassa oranssi valo ja tekee sen ison käynnistyksen.
Viimeksi eilen jäi Destinyn lataus kesken kun oli mennyt kokonaan sammuksiin.
Käynnistettäessä, ilmeisesti BD asema, yskäs vihasesti (ei kiekkoa sisällä).
Kun koneen boottas, niin sen jälkee se oli taas normaali. (huolestuttava ääni)

Onko muilla kokemuksia?

Ihan vastaavanlaista kokemusta ei ole, mutta kerran on pikakäynnistettäessä jäänyt musta ruutu. Piti bootata ennen kuin boxi lähti päälle.

Eilen laitoin Destiny Trialin lataukseen ja aamulla, kun kävin katsomassa, niin pikäkäynnistys toimi ihan normaalisti ja peli oli latautunut kaupasta.

Toissapäivänä tuli viimein astuttua uuteen sukupolveen toisellakin jalalla, eli Wii U sai kaverikseen Xbox Onen. Kahden päivän jälkeen voi jo todeta, että konsolia on varsin miellyttävä käyttää. Käyttöjärjestelmä on mukavan selkeä ja toiminnot tapahtuvat todella sutjakasta, varsinkin Wii U:hun verrattuna. X360:n ohjaimen ystävänä täytyy sanoa, että Xbox Onen ohjain alkaa hipomaan jo täydellisyyttä padien suhteen. Liipaisimien omat tärinät tulevat komeasti esille Forza 5:ssä ja ne todellakin lisäävät tuntumaa, vaikka aluksi hieman skeptinen olinkin.

Forzan lisäksi mukaan tarttui Halo: Master Chief Collection ja Destiny, vaikka jälkimmäistä tulikin jauhettua ensin PS4:n alpha- ja beta -testeissä, sekä lopullista versiota PS3:lla kyllästymiseen asti (PS4:ää minulla ei enää ole ollut kuukausiin). Huvitti, että kun Destinyn joutui kavereiden vuoksi hommaamaan PS3:lle XO:n sijaan, niin Bungien pelin pelaaminen "vieraalla" alustalla tuntui melkein pettämiseltä - nyt tuntuu siltä kuin olisi saapunut taas kotiin. :) Graafisesti en kyllä eroa PS4-versioon ole huomannut. Maste Chief Collection tuntuu hyvältä tällaisesta jääräpäisestä Halo-veteraanista. Kokoelma näyttää hyvältä ja sutjakampi ruudunpäivitys tekee kampanjoiden pelaamisesta taivaallista (moninpelejä en jaksa Halonkaan kohdalla harrastaa kuin co-opina). Aiemmin en ole niin välittänyt 30:n ja 60:n fps:n eroista, mutta tämän jälkeen ei paluuta enää aiempien konsolien Halo-julkaisuihin ole. Forza on jäänyt pahasti paitsioon, sillä Destiny on taas onnistunut imaisemaan sisäänsä. Onhan siinä taas aivan helvetillinen homma alkaa pelaamaan peliä samaan pisteeseen kuin PS3:lla pääsi, mutta mikäpäs siinä, kun täydellisyyttä hipova pelimekaniikka tekee hommasta mielekästä. Eilen tuli pelattua jo 10 levelille asti ja homma jatkuu tänään. :)

Tähän voikin sitten jättää konsolihankinnat viimeinkin. :) Tosin samaa sanoin jo viime sukupolvessa, mutta pitihän ne Nintendon pelitkin päästä kokemaan hd-versioina ja viimeistään seuraava Mass Effect olisi varmasti pistänyt kaihoamaan toista konsolia. Vaikka myönnettäköön, että Master Chief Collection oli se, joka konsolin minulle tosiasiassa myi. :o

Semmoinen kysymys olisi, että eikö saa noita tallennettuja videoklippejä mitenkään USB tikulle? Meinaan toi 5 minuuttia on aika lyhyt aika. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tere! Osaskohan joku helppiä. Eli ostin cod ghost koodin ulkomaiselta nettisivulta. Noh, koodi ei toimi onen eikä xbox.comin kautta. Supportissa herjasivat, että olis xbox360 koodi,sivu josta ostin sanoo, että on onelle. Sanoivat, että tulis error teksti jossa lukis " tämä koodi on xbox360 konsolille". Kun kokeilen niin tulee lukemaan " tapahtui virhe "
Mutta mikä virhe? Ei sano, että olisi väärä koodi tai mitään. Mikä avuks??

Edit : Jaha, kusipäät lähttänyt xbox360 version, vaihdoin locationia ja paljastu. Eivät toki myönnä, hienoa.

Pidin XOnen ohjainta vielä ennen GTAV:ta hyvänä, mutta nyt tuli ongelmia, kun pitää ampua LB-näppäimellä autosta/vesijetistä, yms. LB on uskomattoman jäykkä, jos sitä yrittää painaa koko sormella, koska se on kuin keinunäppäin. Jotta sen saa toimimaan kevyesti, on sormi koukistettava ihan koukkuun jotta voi painaa napin vasemmasta reunasta. Hankalaa.

Kyllä siellä Mikkisoftalla todella halveksitaan pelaajia. Eilenkin kun olin GTAV:ssä pelaamassa erästä tehtävää, konsoli vaan veti yhtäkkiä tv-ruudun mustaksi. Sitten ruutuun tuli vaan ilmoitus että GTAV täytyy päivittää. Siinäpä sitten venttailtiin PUOLI tuntia kun konsoli päivitteli. Kyllä oli "kivaa". Miksei näitä päivityksiä voi tehdä samalla tavoin kuin X360:llä, eli päivitys jää odottamaan kunnes pelisessio on päättynyt. Kertakaikkiaan raivostuttavaa, että pelaaminen keskeytetään noin törkeällä tavalla. Se on maksavan asiakkaan halveksimista. Typerintä sellaista.

Pikakäynnistys oli poistettava käytöstä, kun Liveen kirjautumisessa oli koko ajan niin paljon vaikeuksia, että lopulta piti aina konsolia käynnistäessä vedellä virta- ja muita modeeminjohtoja irti, että konsoli käynnistyy samalla tavalla kuin se tekee silloin kun virransäästötoiminto on päällä. Tämä johtaa nyt sitten siihen, että kun näitä päivityksiä on tulossa ensi vuonna joka kuukausi, niin en saa niitä kun olen poissa konsolin ääreltä. Virransäästötilassa konsoli ei lataa automaattisesti vaikkapa silloin kun olet nukkumassa, vaan ensi vuonna joka kuukausi on tulossa pitkä sessio odottelua. Koitan keskittää ne vaikkapa ruokatauolle.

Pidin XOnen ohjainta vielä ennen GTAV:ta hyvänä, mutta nyt tuli ongelmia, kun pitää ampua LB-näppäimellä autosta/vesijetistä, yms. LB on uskomattoman jäykkä, jos sitä yrittää painaa koko sormella, koska se on kuin keinunäppäin. Jotta sen saa toimimaan kevyesti, on sormi koukistettava ihan koukkuun jotta voi painaa napin vasemmasta reunasta. Hankalaa.

Kyllä siellä Mikkisoftalla todella halveksitaan pelaajia. Eilenkin kun olin GTAV:ssä pelaamassa erästä tehtävää, konsoli vaan veti yhtäkkiä tv-ruudun mustaksi. Sitten ruutuun tuli vaan ilmoitus että GTAV täytyy päivittää. Siinäpä sitten venttailtiin PUOLI tuntia kun konsoli päivitteli. Kyllä oli "kivaa". Miksei näitä päivityksiä voi tehdä samalla tavoin kuin X360:llä, eli päivitys jää odottamaan kunnes pelisessio on päättynyt. Kertakaikkiaan raivostuttavaa, että pelaaminen keskeytetään noin törkeällä tavalla. Se on maksavan asiakkaan halveksimista. Typerintä sellaista.

Pikakäynnistys oli poistettava käytöstä, kun Liveen kirjautumisessa oli koko ajan niin paljon vaikeuksia, että lopulta piti aina konsolia käynnistäessä vedellä virta- ja muita modeeminjohtoja irti, että konsoli käynnistyy samalla tavalla kuin se tekee silloin kun virransäästötoiminto on päällä. Tämä johtaa nyt sitten siihen, että kun näitä päivityksiä on tulossa ensi vuonna joka kuukausi, niin en saa niitä kun olen poissa konsolin ääreltä. Virransäästötilassa konsoli ei lataa automaattisesti vaikkapa silloin kun olet nukkumassa, vaan ensi vuonna joka kuukausi on tulossa pitkä sessio odottelua. Koitan keskittää ne vaikkapa ruokatauolle.

Jännää kun toisilla, esim. mulla, ei ole ikinä ollut moisia "ongelmia".

Tere! Osaskohan joku helppiä. Eli ostin cod ghost koodin ulkomaiselta nettisivulta. Noh, koodi ei toimi onen eikä xbox.comin kautta. Supportissa herjasivat, että olis xbox360 koodi,sivu josta ostin sanoo, että on onelle. Sanoivat, että tulis error teksti jossa lukis " tämä koodi on xbox360 konsolille". Kun kokeilen niin tulee lukemaan " tapahtui virhe "
Mutta mikä virhe? Ei sano, että olisi väärä koodi tai mitään. Mikä avuks??

Edit : Jaha, kusipäät lähttänyt xbox360 version, vaihdoin locationia ja paljastu. Eivät toki myönnä, hienoa.

Vieläkin ongelmia, yritän xbox.comin kautta käyttää koodin, kaikki menee hienosti, tunnistaa, että koodi on ghostiin, sitten painan confirm ja tulee error. Xboxin kautta kun koitan niin tulee, että tämä peli on xbox360. Niin lukee myös ohjeissa jotka paikka josta ostin antoi, mutta sanovat, että se on normaalia ja käytä koodi xbox.comin kautta. Eivät myönnä vieläkään tehneensä mitään väärin, tässä on nyt sodittu joka suuntaan. Apuva.

Vieläkin ongelmia, yritän xbox.comin kautta käyttää koodin, kaikki menee hienosti, tunnistaa, että koodi on ghostiin, sitten painan confirm ja tulee error. Xboxin kautta kun koitan niin tulee, että tämä peli on xbox360. Niin lukee myös ohjeissa jotka paikka josta ostin antoi, mutta sanovat, että se on normaalia ja käytä koodi xbox.comin kautta. Eivät myönnä vieläkään tehneensä mitään väärin, tässä on nyt sodittu joka suuntaan. Apuva.

Saakos kysyä mistä ostit? Itse ostin muistaakseni tuon gamepointsnow.comista ja mun piti muuttaa xbox.comin asetuksista alueeksi UK.

No niin. Nyt on saatu jo xbox.comista pelikoodi käytettyä, enään pitäisi saada ladattua se onelle. Ongelma on, kun käytän suomenkielisenä niin ei tule sinne hinnan kohdalle free, vaan se 69,99. Vaihdan jenkiksi ja tulee 49,99 yliviivattuna ja vieressä free. Sitten pyytää payment optionia, mutta oma visani ei kelpaa, kodka en saa omia osoitetietojani. Mikä avuksi arvon tietäjät??

No niin. Nyt on saatu jo xbox.comista pelikoodi käytettyä, enään pitäisi saada ladattua se onelle. Ongelma on, kun käytän suomenkielisenä niin ei tule sinne hinnan kohdalle free, vaan se 69,99. Vaihdan jenkiksi ja tulee 49,99 yliviivattuna ja vieressä free. Sitten pyytää payment optionia, mutta oma visani ei kelpaa, kodka en saa omia osoitetietojani. Mikä avuksi arvon tietäjät??

Muistin just, että mun piti tehdä kokonaan uus brittikäyttäjä. Tai en nyt muista teinkö sen varmuuden vuoksi heti. Mutta itse laitoin kun pyysi laskutusosoitetta niin jonkun randomi britti osoitteen. Toivottavasti nyt saat pelittämään tuon.

Ylös Bottom