Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Tällattis kysymys tuli mieleeni. Jos oon ostanu pelin fyysisesti eli siis ihan levyn niin onkos tota jotenki mahdollista vaihtaa digitaaliseen muotoon jollain tavalla ilman uudelleen ostamista? :eek::confused:
Ei ole mahdollista. Tuollainen järjestely ei olisi vaivalloisuutensa lisäksi myöskään järkevä muiden kuin asiakkaiden kannalta. Vaikka homman hoitaisi jollain vain uuden pelin mukana tulevalla "online pass"-tyylisellä koodilla, niin silti yhden pelin hinnalla saisi käytännössä aina kaksi kopiota pelistä.
 
Vastaus: Xbox One

Tuossa nyt kun tuli hommattua Titanfall halvalla niin tulipa mieleen tosta onen kaupasta asiaa. Tämäkin Titanfallin tarjous olisi varmasti mennyt ohi, ellei kaveri olisi vinkannut. Onen kauppa on aika hanurista. Ei mitään nostoja etusivulle, että tietäisi mahdollisia tarjouksia. Aina on mentävä itse peliin, että näet sen hinnan. Eikö olisi parempi, jos tarjoukset nousisi jotenkin korostetusti esiin, jolloin olisi helpompi löytää tarjouksia. Nyt niiden löytäminen on tuurista kiinni, tai omasta viitseliäisyydestä selata pelejä läpi.
 
Vastaus: Xbox One

Ilmeisesti tuo 14 vrk live ei pelaa, jos on ollu aikasemmin esim. kuukauden jäsenyys? Vai miten toi homma menee?
 
Vastaus: Xbox One

Tuossa nyt kun tuli hommattua Titanfall halvalla niin tulipa mieleen tosta onen kaupasta asiaa. Tämäkin Titanfallin tarjous olisi varmasti mennyt ohi, ellei kaveri olisi vinkannut. Onen kauppa on aika hanurista. Ei mitään nostoja etusivulle, että tietäisi mahdollisia tarjouksia. Aina on mentävä itse peliin, että näet sen hinnan. Eikö olisi parempi, jos tarjoukset nousisi jotenkin korostetusti esiin, jolloin olisi helpompi löytää tarjouksia. Nyt niiden löytäminen on tuurista kiinni, tai omasta viitseliäisyydestä selata pelejä läpi.
Samaa mietin tuossa itsekin kauppaa selatessani. Ei luulis olevan vaikeata laittaa edes pelien hinnat siihen kuvan päälle, ettei tarvis tosiaan käydä yksitellen noita läpi??

Muutenkin toi kauppa on jotenkin epälooginen. Siinä missä PS Storesta löytyy helposti kaikki pelit, tuntuu että Onella pitää vartavasten tietää pelin nimi ja laittaa se hakuun.
 
Vastaus: Xbox One

Ilmeisesti tuo 14 vrk live ei pelaa, jos on ollu aikasemmin esim. kuukauden jäsenyys? Vai miten toi homma menee?
Mulla on ainakin toiminut kun joskus ollut. Eilen kokeilin lunastaa boksin kautta 48 tunnin liveajan, ei onnistunut. Tietokoneen kautta lunastus onnistui.
 
Vastaus: Xbox One

Samaa mietin tuossa itsekin kauppaa selatessani. Ei luulis olevan vaikeata laittaa edes pelien hinnat siihen kuvan päälle, ettei tarvis tosiaan käydä yksitellen noita läpi??
Tosin tähän todettakoon, että smartglassia käyttämällä ongelma poistuu. Sen kautta näkee ihan näppärästi, mutta miksi se sitten pitää olla konsolilla niin vaikeaa?
 
Vastaus: Xbox One

Mulla on ainakin toiminut kun joskus ollut. Eilen kokeilin lunastaa boksin kautta 48 tunnin liveajan, ei onnistunut. Tietokoneen kautta lunastus onnistui.
Pitääpä kokeilla vielä silleen. Mulla herjas boksin kautta jotain, että olet jo jäsen tai vastaavaa. Ei nyt kehtais tuotakaan jättää käyttämättä.
 
Vastaus: Xbox One

Morjensta!Olisi intoa ostaa tuo XboxOne vanhan 360 tilalle. Pelasin 360 konsolia netissä jakamalla ipadillä netin xboxiin, eli ipad toimi ns mokkulana. 21 M 3G mobiilinetillä esim. Ghost toimi suhteellisen hyvin. Nyt siis kysyn, toimiiko one samalla lailla, jakamalla ipadin mobiiliverkko langattomasti konsoliin? Ja esimerkiksi toimisiko battlefield 4 kuinka hyvin tolla netillä?
 
Vastaus: Xbox One

Onko toi meteli ihan normaalia minkä boxi pitää vaikka on sammutettu? Kauhee räminä.. :confused:

En usko, että on normaalia. Ainakaan itselläni ei pidä mitään "räminää" sen jälkeen kun on boxi kiinni oli sitten pikakäynnistys/virransäästötila päällä. Omasta mielestäni jos vähäänkään epäilyttää onko boxi kunnossa niin lähettää vaan takuuseen.

Kuinka pitkä takuu muuten näillä on? Itse hommasin Gamestopista enkä nyt muista kuinka kauan se on.
 
Vastaus: Xbox One

En usko, että on normaalia. Ainakaan itselläni ei pidä mitään "räminää" sen jälkeen kun on boxi kiinni oli sitten pikakäynnistys/virransäästötila päällä. Omasta mielestäni jos vähäänkään epäilyttää onko boxi kunnossa niin lähettää vaan takuuseen.

Kuinka pitkä takuu muuten näillä on? Itse hommasin Gamestopista enkä nyt muista kuinka kauan se on.

Takuu on 2 vuotta.
Ja jos kone rämisee niin huoltoon vaan.
 
Vastaus: Xbox One

Ehkä liian rankka sanamuoto toi räminä, mutta ihan selkee ääni kuuluu mikä on yllättävänki kova omaan korvaan. Boxi on kyllä toiminut muuten ihan ok ja ei ole kuin pari viikkoo vanha. Eli ei pitäisi kuulua mitään ääntä kun sammuttaa?
 
Vastaus: Xbox One

Ehkä liian rankka sanamuoto toi räminä, mutta ihan selkee ääni kuuluu mikä on yllättävänki kova omaan korvaan. Boxi on kyllä toiminut muuten ihan ok ja ei ole kuin pari viikkoo vanha. Eli ei pitäisi kuulua mitään ääntä kun sammuttaa?

Onkos se itse konsoli vai virtalähde, joka ääntelehtii?
 
Vastaus: Xbox One

Kyllä mulla virtalähteestä valmiustilassa kuuluu koko ajan surina ja konsolistakin jos lataa tavaraa kiintolevylle niin ikään valmiustilassa. Virransäästötilassa ei kuulu mitään ääntä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Xbox One

No nyt kun tarkemmin katoin niin ääni tuleekin virtalähteestä. Eli se on ihan normaalia? Otin piuhan pois ja laitoin takas nii ny ei enää surise.
 
Vastaus: Xbox One

Multa hajos molemmista ohjaimista vasen tatti tänään. Pyörittäessä kuuluu NAKS ja ala-asennossa ei rekisteröi painallusta. Googlettelin ja tuntuu olevan TODELLA yleinen vika.

No menin tuki-sivulle joka ei oikein kunnolla toiminut. Jonkun jenkkiläisen Chadin kanssa pääsin juttelemaan. Todella ystävällistä mutta hän sanoi että joudun maksamaan ohjaimeni lähetyksen. Koitin selittää että Suomen lain mukaan minulle ei saa tulla kuluja mutta hän sanoi katsoneensa Suomen ohjeistuksen ja kaikki joutuvat maksamaan takuuasoissa aiheutuvista postikuluista toiseen suuntaan.

Tämä tietenkään ei voi pitää paikkansa? En ehtinyt soittaa tukeen kun tuli tuen aukiolon jälkeen vasta tämä ongelma. Ratkennee siis huomenna.

Hauskaa oli vielä se että he pystyvät vaihtamaan vain yhden ohjaimen kerrallaan :D Ihanan vaikeaa toimintaa vuonna 2014.
 
Vastaus: Xbox One

Tämä tietenkään ei voi pitää paikkansa? En ehtinyt soittaa tukeen kun tuli tuen aukiolon jälkeen vasta tämä ongelma. Ratkennee siis huomenna.

Ei pidä paikkaansa. Itsellä kävi Menu-näppäimen osalta DOA-ohjain huollossa (saapui tänään) ja ei siitä mitään maksua mennyt, ja tuskinpa lähettelevät laskua perään enää tässä vaiheessa.
 
Vastaus: Xbox One

Noniin, tukeen soitettu ja todella hyvää palvelua taas. Asiakaspalvelija hieman naureskellen kysyi heti alkuun että "Pelasitkos änäriä?" johon vastasin vain "Jep.". Todella yleinen vamma tuo noissa. Harmillista vaan tuo että joutuu ensin lähettämään ohjaimen heille ja sitten saa vasta uuden. Ja uusissahan sama vika todennäköisesti toistuu kun käsittääkseni niitä ei olla mitenkään vahvistettu...

No onneksi soitin VPD mistä toisen ohjaimen ostin ja he suostuvat vaihtamaan sen lennosta uuteen :p
 
Ylös Bottom