Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Voi sitä tallentaa eteenkin päin. Miten Nisu oot saanu jo täyteen? Liki vuoden olen käyttäny, ja kerran joutunut vähän tyhjentää.

Eteenpäin, miten? Olen tallentanut kaikki ottamani videoklipit talteen, etteivät vanhennu ja poistu omia aikojaan arkistosta. Jo toisena varsinaisena pelipäivänä on niille varattu tila täynnä. En ole ihan varma onko tuossa kyseessä pilvessä varattu tila vai kovalevyltä? Poistin jo eilisiä, että sai tämänpäiväiset mahtumaan. Tällä hetkellä 97% tilasta käytetty.
 
Vastaus: Xbox One

Eteenpäin, miten? Olen tallentanut kaikki ottamani videoklipit talteen, etteivät vanhennu ja poistu omia aikojaan arkistosta. Jo toisena varsinaisena pelipäivänä on niille varattu tila täynnä. En ole ihan varma onko tuossa kyseessä pilvessä varattu tila vai kovalevyltä? Poistin jo eilisiä, että sai tämänpäiväiset mahtumaan. Tällä hetkellä 97% tilasta käytetty.


"Aloita uusi leike..."
 
Vastaus: Xbox One

"Aloita uusi leike..."

Eikun joo, olenhan mä tuota jo käyttänytkin. Ajatuskatko. Tässä tapauksessa kun tallennusaika on vain viisi minuuttia on ehkä tämä jälkijättöinen tallennuskäsky parempi vaihtoehto. Toivottavasti nostavat tuon nyt vähintään yhden Titanfall -erän mittaiseksi ja rapiat päälle.
 
kokeile piuhan kanssa sitä nettiä sillä sen huomaa.

Ei ole piuhalla mahdollista käyttää. On vaan 4G wlan mokkula käytössä. Tosiaan PC ja PS4 toimii tuolla ok. Oon myös kokeillut siirtää sen mokkulan ihan boksin viereen. Hetken aikaa toimii ok, mutta 10-15min päästä loppuu toimimasta. Voisin kokeilla tehdasasetuksien palautusta nyt ensiksi.
 
Vastaus: Xbox One

Ei ole piuhalla mahdollista käyttää. On vaan 4G wlan mokkula käytössä. Tosiaan PC ja PS4 toimii tuolla ok. Oon myös kokeillut siirtää sen mokkulan ihan boksin viereen. Hetken aikaa toimii ok, mutta 10-15min päästä loppuu toimimasta. Voisin kokeilla tehdasasetuksien palautusta nyt ensiksi.

Sellanen vinkki noiden latauksien kanssa, että jos teillä on langattomat kuulokkeet kytkettynä mihin tahansa konsoliin, niin kannattaa painaa siitä vastaanottimesta virrat pois. Itselle etanoi tuo ensimmäinen päivitys ennen kuin tämän tein. Periaatteessa kyllä varmaan mikä tahansa langaton laite voi tämän toki aiheuttaa, mutta itsellä ne olivat 360:n kytketyt kuulokkeet.

Jos et ole vielä kokeillut.
 
Vastaus: Xbox One

PS4 on kytkettynä Sonyn 2.0 kuulokkeet langattomasti. Kokeillaan ottaa pois se dongle boksista.
 
Vastaus: Xbox One

Paljon parjattu nettiyhteyspakkohan poistettiin, kuulemma. Itse en saanut digitaalista peliä tai demoa käynnistymään, kun netti ei ollut käytössä. Valitti jotain, että syötä levy tai osta peli. Tarjosi ohjetta, mutta nekin vaativat nettiä. Sitten kun käynnistin netin, toimivat taas. Ja konsolihan oli siis ollut yhteydessä Internetiin 24:n tunnin sisällä, joten sitäkin tiukemmat suojaukset olivat.
 
Vastaus: Xbox One

Paljon parjattu nettiyhteyspakkohan poistettiin, kuulemma. Itse en saanut digitaalista peliä tai demoa käynnistymään, kun netti ei ollut käytössä. Valitti jotain, että syötä levy tai osta peli. Tarjosi ohjetta, mutta nekin vaativat nettiä. Sitten kun käynnistin netin, toimivat taas. Ja konsolihan oli siis ollut yhteydessä Internetiin 24:n tunnin sisällä, joten sitäkin tiukemmat suojaukset olivat.

Joo ja ainakin Ubisoftin peleistä ei ole itselleni pamahtanut saavutukset ruuutuun vaikka olisi pitänyt kun olen pelannut offlinessa AC4:sta sekä Watch Dogsia. Heti kun on laittanut taas netin päälle boksiin saavutukset on pamahtanut ruudulle. En tiedä sitten johtuuko Ubisoftista ja UPlaysta. Muutamilla frendeillä on ollut sellaista ongelmaa, että saavutus ei vaan aukea millään vaikka se näyttää, että se on 100% tehty.
 
Vastaus: Xbox One

Joo ja ainakin Ubisoftin peleistä ei ole itselleni pamahtanut saavutukset ruuutuun vaikka olisi pitänyt kun olen pelannut offlinessa AC4:sta sekä Watch Dogsia. Heti kun on laittanut taas netin päälle boksiin saavutukset on pamahtanut ruudulle. En tiedä sitten johtuuko Ubisoftista ja UPlaysta. Muutamilla frendeillä on ollut sellaista ongelmaa, että saavutus ei vaan aukea millään vaikka se näyttää, että se on 100% tehty.

Kuten tässä on jo mainittu niin konsolilla on niitä synkronointiongelmia achievementtien kanssa, mikä tarkoittaa juurikin tätä, että vaikka näyttää 100% achievementin progress, niin ei unlockaa. Muutaman päivän taikka viikon tahi useamman jälkeen yleensä serverit tunnistavat achievementit, jos alkaa bugaamaan ja silloin sitten ne näkyvät tilillä (tämä on siis kuitenkin bugi, jota MS on luvannut korjata, mutta se ei ole tällä hetkellä prioritylistan huipulla).

Mutta mitä tuohon offlinessa achievementtien keräämiseen tulee, niin käsittääkseni se ei enää onnistu kuten 360:lla, vaan kuten jo totesitkin, niin saat ne sitten kun yhdistät konsolin Liveen ja serverit ovat todenneet, että olet cheevot keräillyt.
 
Vastaus: Xbox One

Onkos kukaan ostanut levyllä olevia pelejä esim. Jenkki Amazonista ? Ilmeisesti pitäisi toimia ihan normaalisti konsolin ollessa region free ?
Hinnat houkuttelis kyllä suuntaamaan katseen tonne ulkomaan nettikauppoihin..
 
Vastaus: Xbox One

Joo ja ainakin Ubisoftin peleistä ei ole itselleni pamahtanut saavutukset ruuutuun vaikka olisi pitänyt kun olen pelannut offlinessa AC4:sta sekä Watch Dogsia. Heti kun on laittanut taas netin päälle boksiin saavutukset on pamahtanut ruudulle. En tiedä sitten johtuuko Ubisoftista ja UPlaysta. Muutamilla frendeillä on ollut sellaista ongelmaa, että saavutus ei vaan aukea millään vaikka se näyttää, että se on 100% tehty.

Eli pelejä pystyy pelaamaan ilman nettiä, jostain syystä minä en saanut oikein mitään toimimaan ilman.
 
Vastaus: Xbox One

Onkos kukaan ostanut levyllä olevia pelejä esim. Jenkki Amazonista ? Ilmeisesti pitäisi toimia ihan normaalisti konsolin ollessa region free ?
Hinnat houkuttelis kyllä suuntaamaan katseen tonne ulkomaan nettikauppoihin..

Ei kannattane, jää tulliin ja tulee ALV päälle.
 
Vastaus: Xbox One

Onkos kukaan ostanut levyllä olevia pelejä esim. Jenkki Amazonista ? Ilmeisesti pitäisi toimia ihan normaalisti konsolin ollessa region free ?
Hinnat houkuttelis kyllä suuntaamaan katseen tonne ulkomaan nettikauppoihin..

Ei kannattane, jää tulliin ja tulee ALV päälle.
Joo, ei kannata missään nimessä jenkeistä katsoa. Katso brittien Amazon.co.uk:sta, Game.co.uk:sta ja Zavvi.comista. Postikulutkin jää aika pieniksi.
 
Vastaus: Xbox One

Täh?!



Ei mitään tietoa. Mikä tämä juttu on? En ole tehnyt mitään tuollaista määritystä.


Jos muistan oikein niin ensimmäinen Xbox One konsoli mihin kirjaudut Microsoft tililläsi, määrittäytyy ns. kotikonsoliksi, jolloin pelit toimivat ilman internet-yhteyttä ja muut perheenjäsenet pystyvät käyttämään sinun pelejä ja Gold-jäsenyyttä (KimppaGold).

Muistaakseni tämä löytyy Asetuksista vasemmasta reunasta alimmaisena, kun olet kirjautunut omalla Gamertagilla Liveen.

http://support.xbox.com/fi-FI/xbox-one/games/my-home-xbox
 
Vastaus: Xbox One

Ei nyt liity ehkä asiaan mitenkään mutta huomasin että tuossa ohjeissa lukee että:

Toimi näin:

  1. Sano ”Xbox, siirry asetuksiin

Olisikohan mahdollista että ne puhekomennot tulisi meille suomalaisillekkin jo kohta?

"Kohta" voipi olla liian toiveikasta ajattelua. Kyllä ne varmaan jossain patchissa lisätään, mutta en kyllä jaksaisi uskoa tämän vuoden puolella ilmestyväksi. Ja tuo puhekomentojen kääntäminen suomeksi aiheuttaa kyllä uusille käyttäjille helposti sekaannusta ainakin vielä tällä hetkellä (ihmettelin tätä hetken itsekin ottaessani konsolia käyttöön).
 
Vastaus: Xbox One

Olikos joltain saatavissa kutsua siihen Preview Xbox One Updates -ohjelmaan?



Itse voisin antaa, mutta lähdin juuri työreissulle ja palaan vasta lauantaina. Joku muu voi varmaan pistää kutsua? Vaatii vaan sen, että lisää Gamertagin kaveriksi ja sitten sieltä Xbox Preview Dashboardista "Invite Friends"
 
Ylös Bottom