Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Onkos kellään muulla ollut ongelmia boxin mukana tulleen Fifa 15 koodin lunastuksessa ? Itselläni herjaa "We couldnt find your code".. Johtuneeko siitä , että peliä ei ole vielä julkastu vai mikähän mahtaa olla vikana?

Itse sain sen kyllä lunastettua ja se asentuikin, mutta käynnistää ei anna ennen julkaisupäivää.
 
Vastaus: Xbox One

Itse sain sen kyllä lunastettua ja se asentuikin, mutta käynnistää ei anna ennen julkaisupäivää.

hmmm, johtuneeko siitä, että mulla on asetukset tuolla jenkkipuolella.. Forza-koodi kyllä toimi ihan normaalisti. Noh pitänee kokeilla illalla uudestaan, josko jotkut noista olis kuitenkin jotenkin region lockattuja.
 
Vastaus: Xbox One

Nyt olisi merkillinen ongelma liittyen Xbox Onen Nat typeen...Olen avannut kaikki tarvittavat portit modeemista portforward.comin ohjeiden mukaisesti ja siltikin boxi väittää että Nat Type on Strict :( Eilein pelatessani Nat oli vielä open enkä ole asetuksia muuttanut millään tavalla ja tänään se heitti sitte Strictin päälle eikä enään suostu vaihtumaan Openiksi. NHl 15:sta on ihan turha yrittää pelata Strict natilla koska ei mukamas löydä pelejä, mutta eilen kun Nat oli Open niin pelejä löytyi vaikka kuinka paljon. Modeemina on Inteno DG301AL.
 
Vastaus: Xbox One

hmmm, johtuneeko siitä, että mulla on asetukset tuolla jenkkipuolella.. Forza-koodi kyllä toimi ihan normaalisti. Noh pitänee kokeilla illalla uudestaan, josko jotkut noista olis kuitenkin jotenkin region lockattuja.


Minäkin lunastin mukana tulleen Forzan, Fifan sekä Dance Centralin jenkkikaupassa joten siitäkään tuskin on kysymys. Lunastin nuo komentamalla xbox, use a code ja näyttämällä koodia kinectille.
 
Lokaatio Suomi, Menut ja äänikomennot Englanti?

Onko tällä hetkellä mahdollista käyttää Xbox Onea englanniksi (menut ja äänikomennot) jos lokaatioksi on valinnut Suomi? Heti kun vaihdoin lokaatioksi Suomen niin äänikomentovalikko meni tyhjäksi.
 
Vastaus: Xbox One

Jännää, mulle oli tullut kutsu Preview ohjelmaan. Kai mä sitten oon joskus ilmoittanut halukkuuteni moiseen. Mikäs siinä jos pääsee ennekkoon kokeileen uusia juttuja :)
 
Vastaus: Xbox One

Tai joku on laittanu sulle kutsun.
 
Vastaus: Xbox One

Onko muilla ollut ongelmia käynnistää Xbox ohjaimen kautta? Jonkin verran aiheesta näyttää löytyvän juttua internetsistä mutta virallista tietoa en ole löytänyt onko ongelma firmwaressa vai raudassa.

Itsellä on kinectillinen versio mutta en ole huomannut eroa toiminnassa ilman kinectiä.
 
Vastaus: Xbox One

Oletko päivittänyt ohjaimen firmwaren? Itselläni tuota tapahtui joskus, mutta tuoreimmalla päivityksellä ei ole ainakaan vielä osunut kohdalle.

Tein sen eilen ja olin toiveikas että toimisi kun illalla en saanut enää toistettua. Mutta tänään töiden jälkeen sama ongelma ja konsoli piti käynnistää manuaalisesti :-/
 
Vastaus: Xbox One

Onkos kukaan saanut Suomi-konsolin mukana erittäin äänekästä virtalähdettä? Itselläni on konsoli ollut pikakäynnistystilassa ja virtalähteen tuuletimet pyörivät koko ajan melkoisella äänenvoimakkuudella. Ei ole muuta vaihtoehtoa, kuin sammuttaa konsoli kokonaan. Täytyy ilmeisesti selvitellä Microsoftilta, että miten tällaiseen ongelmaan suhtaudutaan. Vai onko jollain jo kokemusta?
 
Taisin täällä itkeä Xbonen netti nopeudesta. Käytössä oli Huawein E5776 joka ei tuntunut Xbonen kanssa pelittävän (PS4 toimi) Nyt vaihdettu Huawein B593s malliin ja lukemat taulussa ihan eri luokkaa. Aikasemmin tuli 100kt/s - 1,5mb/s. Nyt 4mb/s - 9mb/s.
 
Vastaus: Xbox One

Super Time Force -peliä ei löydy latauskaupasta. Pitäisi olla maailmanlaajuisesti saatavilla oleva Pelejä Gold-jäsenyydellä -peli. Mistäköhän tämä johtuu?
 
Vastaus: Xbox One

Joku varmaan osaa kertoa että toimiiko puhelimen mobiili laajakaista nettinä xbox onelle? Vai vaatiiko että puhelin toimii hotspottina vaikka läppärille ja siitä ethernet kaapeli kiinni xboxiin?? Yritin kyllä jo googletella mutta missään ei tuntunut olevan selkeetä vastausta.
 
Vastaus: Xbox One

Super Time Force -peliä ei löydy latauskaupasta. Pitäisi olla maailmanlaajuisesti saatavilla oleva Pelejä Gold-jäsenyydellä -peli. Mistäköhän tämä johtuu?

Eikös tuo löydy ihan aloitusvalikon kohdasta, missä mainostavat "deals with Gold"-tyylisesti. Täältä olen aina löytänyt GWG ja muut tarjoukset.

blacksatin sanoi:
Joku varmaan osaa kertoa että toimiiko puhelimen mobiili laajakaista nettinä xbox onelle? Vai vaatiiko että puhelin toimii hotspottina vaikka läppärille ja siitä ethernet kaapeli kiinni xboxiin?? Yritin kyllä jo googletella mutta missään ei tuntunut olevan selkeetä vastausta.

Selvinnee ihan kokeilemalla. Itse en näe mitään syytä, miksei toimisi, mutta todennäköisesti ei usean pelaajan moninpelit toimi järin jouhevasti. Puhelimet harvoin ovat parhaita hotspotteja, NAT:n avauksesta puhumattakaan.
 
Ylös Bottom