Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Vastaus: Xbox One

Olen itse jakanut Sampan S4:lla wifin Xonelle ja on toiminut mutta ongelmaksi tuli, oliko se nyt nad vai mikä lie, joka ilmoittaa olevan "Strict", kun pelkän langattoman modeemin kautta se on "Med". Ainakin Destiny herjasi tuosta "Strictista" kaistasta. Joku asiasta enemmän perillä voi valaista..4G oli mutta ei aivan täydellä kentällä.
 
Vastaus: Xbox One

Hotel12: Ainakin Elisa Saunalahden 4G-liittymissä on pakko-NAT päällä ihan operaattorin puolella, joten sen takia NAT-tyyppinä näkyy Strict. Tuohon ei käyttäjä valitettavasti voi itse vaikuttaa tässä vaiheessa universumin elinkaarta.
 
Vastaus: Xbox One

Itselläni nyt sunnuntaista asti ollut boksi, ihan tyytyväinen oon ollut mutta miksi ihmeessä ne on pienentänyt noita ohjaimen tatteja? Mulla ei oo ne maailman pienimmät kädet joten vähän oudolta tuntuu kun on tottunut Xbox360 ja PS4 ohjaimiin.
Kysymyys kuuluukin että löytyykö jotain "hattuja" mitä saisi noitten tattien päälle että niitä saisi vähän isommiksi.
 
Vastaus: Xbox One

Itselläni nyt sunnuntaista asti ollut boksi, ihan tyytyväinen oon ollut mutta miksi ihmeessä ne on pienentänyt noita ohjaimen tatteja? Mulla ei oo ne maailman pienimmät kädet joten vähän oudolta tuntuu kun on tottunut Xbox360 ja PS4 ohjaimiin.
Kysymyys kuuluukin että löytyykö jotain "hattuja" mitä saisi noitten tattien päälle että niitä saisi vähän isommiksi.

Itsellä oli sama "ongelma" alussa. Niihin tottuu nopeasti!
Nykyään X360 ohjain tuntuu paljon huonommalta, myös tattien osalta.
 
Vastaus: Xbox One

Hotel12: Ainakin Elisa Saunalahden 4G-liittymissä on pakko-NAT päällä ihan operaattorin puolella, joten sen takia NAT-tyyppinä näkyy Strict. Tuohon ei käyttäjä valitettavasti voi itse vaikuttaa tässä vaiheessa universumin elinkaarta.

Juu Saunalahti on. Kiitoksia tiedosta:)
 
Vastaus: Xbox One

HAH! Ostin xonen kuukausi sitten ja epäonnekseni sain sirisevän boxin, vähän aikaa sitä jaksoi kuunnella kunnes päätin että nyt saa lähteä huoltoon. Toissapäivänä tulostelin ups kuitit sun muut ja päätin viedä boxin perjantaina huoltoon, satuin huomaamaan että on uusi päivitys tullut ja päätin vielä pikasesti vilkasta mitä uutta hienoa microsoft on päivittänyt. Lataus ja asennus kesti noin 15min ja boxin uudelleen käynnistyttyä boxin ärsyttävä sirisevä ääni loppui kun seinään :O uskomatonta mikä tsägä! peukut tästä ms:lle en tiedä oliko sattumaa että sirinä loppui vai onko oikeesti päivityksessä lisätty kovoon vähän tyhjäynti vauhtia tai vastaavaa? tiedä sitten mutta korvat kiittää!
 
Vastaus: Xbox One

Sirinä loppui myös minunkin boksista. Olin kanssa ihan viittä vaille laittamassa huoltoon. Tulee pelattua pääsiassa luurit korvilla, joten sirinä ei ketuttanu oikeastaan muulloin, kuin esim. Netflixiä kattoessa. Mut hyvä näin :D
 
Vastaus: Xbox One


Omalla soneran 4G:llä on Nat taso 2. Eli kaikki toimii boksilla ilman ongelmia.

Soneralle on nykyään saatavilla pienellä lisämaksulla opengate-palvelu, joka tarjoaa mahdollisuuden oikeasti avonaiseen NAT:iin (myös operaattorin puolelta). Itselläni on tuo käytössä ja boksin type open. Tosin vaati myös oman päätelaitteen vaihdon (nyt alla huawei b593s), jotta sain oikeasti konfiguroitua oman puolen NAT:n openiksi. Sierra wireless aircard, vai mikä olikaan, omasi oikeat asetukset, mutta jostain syystä nämä asetukset eivät silti avanneet tuota NAT:ia.

Ilman opengatea ei täyttä toimivuutta taida saada, eli jos kaksi "ei opengate" kaveria kohtaavat, heillä on keskenään ilmeiseti ongelmia.
 
Vastaus: Xbox One

http://forums.xbox.com/xbox_forums/xbox_support/xbox_one_support/f/4269/t/1815414.aspx?pi7962=1

Onkos kellään lopettanut kone lukemasta levyjä viimeisen päivityksen jälkeen? Mulla ei ainakaan pelaa dvd levyt. Voihan konekin olla rikki, mutta sattui vaan aika erikoiseen saumaan.

Testasin äsken just pelilevyt, BRD levyt ja DVD levyt ja toimivat ilman ongelmia.

Mikäs käyttöjärjestelmä versio sulla on?
Mulla on se Preview dashboard, eli saattaa olla uudempi. Nyt on: 1410.141009-1648.
 
Vastaus: Xbox One

Jahas taas toimii. Jonkun error koodin se siihen lykkäsi, mutta se vilahti niin nopeasti, että vaikea sanoa mitä siinä oli. Täytyy seurata tilannetta jos tuo toistuu.
 
Vastaus: Xbox One

Onko Suomen Microsoftin Xbox-organisaatiolla jonkinnäköinen diili suosittujen suomalaisten twiittailijoiden kanssa? Eli onko laitteistot ja pelit jaettu henkilölle X ja vastineeksi "mainostetaan" xboxliigaa ja Xbox Onea twitterissä? Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun viime viikkoina on paljon näkynyt tällaista hehkutusta twitterin puolella.
 
Vastaus: Xbox One

hynde: Tilannetta tarkemmin tuntematta kuulostaa aika normaalilta viraalimainonnalta. Kun katsoo vaikkapa Twitterissä suomalaisten pelialan henkilöiden seuraajamääriä, puhutaan lähes poikkeuksetta reilusti alle 10 tuhannesta seuraajasta. Kun sellaisen vastapainoksi laitetaan vaikka 50 000+ seuraajan julkimo, leviää mainos helposti paljon laajemmalle yleisölle.

Ja ei ole tosiaan Microsoft joka tällaista harrastaa, vaan se on aika yleinen ilmiö pelialalla. Arviokappaleita lähetetään mieluummin YouTube-julkkiksille kuin "oikeille" pelimedioille, koska näkyvyys on paljon suurempi.
 
Vastaus: Xbox One

hynde: Tilannetta tarkemmin tuntematta kuulostaa aika normaalilta viraalimainonnalta. Kun katsoo vaikkapa Twitterissä suomalaisten pelialan henkilöiden seuraajamääriä, puhutaan lähes poikkeuksetta reilusti alle 10 tuhannesta seuraajasta. Kun sellaisen vastapainoksi laitetaan vaikka 50 000+ seuraajan julkimo, leviää mainos helposti paljon laajemmalle yleisölle.

Ja ei ole tosiaan Microsoft joka tällaista harrastaa, vaan se on aika yleinen ilmiö pelialalla. Arviokappaleita lähetetään mieluummin YouTube-julkkiksille kuin "oikeille" pelimedioille, koska näkyvyys on paljon suurempi.
Näinhän se taitaa olla, kun muistelee PS4-julkaisua jenkeissä (Francis jne.). Suomessa tämä taitaa vielä olla suhtkoht katsomaton kortti, näin mututuntumalla heitettynä. Näkyvyyttä Xbox One on kyllä kerännyt myös tuolla rekallaan, joka on ollut mielestäni mainio markkinointitempaus.
 
Vastaus: Xbox One

Harmittaa kyllä aika vietävästi tämä boksin nettiongelma, kun ei pääse pelaamaan, vaikka olisi aikaa. Nyt olen elellyt jo viikon-pari aivan ongelmitta, kunnes nyt tuon 250 megatavun päivityksen ladattuani vanha tuttu ekan kuukauden aikana silloin tällöin kohdattu ongelma teki paluun: Xbox ei saa yhteyttä verkkoon, ja testin tulos on aina "Yhteyttä DHCP-palvelimeen ei voi muodostaa". Olen vetänyt taas kerran läpi Microsoftin troubleshooterin tuloksetta. Voisikohan tässä itse konsolissa, siis minun kappaleessani, sitten olla jotakin vikaa?

Onko kellään teistä boksi mussuttanut DHCP-palvelimeen yhdistämisen mahdottomuudesta? Nyt tätä viestiä kirjoittaessani ja puolen tunnin ränkkäämisen ja modeemin on-offittamisen jälkeen testi äkkiä taas ilmoittikin, että "kaikki kunnossa". On silti aika perseestä, etten voi koskaan tietää, pääsenkö illalla pelaamaan verkkoon vai en. :(
 
Vastaus: Xbox One

Oletko kokeillut vaihtaa toista modeemia? Ei liity tähän, mutta aikoinaan Samsung Galaxy S3:ssa ei wlan suostunut pelaamaan kodin wlan yhteyden kautta. Vaihdoin modeemin merkkiä ja ongelma poistui. Eihän sitä koskaan tiedä.
 
Ylös Bottom