Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox One

Help! Xbox one päivitys jumahti kohtaan "konsolia valmistellaan.. lataus valmis, tarkistus valmis, 66%päivitys otetaan käyttöön" Siihen jäi.. mitä teen?
 
Kiitos vastauksesta! Joo, eteni ehkä 4% parissa tunnissa. Konsoli oli sulkenut itsensä ja taas jymähti siihen 66%, kun avasin konsolin. Lisäks siitä ei pääse mihinkään suuntaan. Siis se näyttää vaan sitä päivitystilannette. Vinkkejä? Voiko jotenkin pakottaa sen keskeyttämään?
 
Kiitos vastauksesta! Joo, eteni ehkä 4% parissa tunnissa. Konsoli oli sulkenut itsensä ja taas jymähti siihen 66%, kun avasin konsolin. Lisäks siitä ei pääse mihinkään suuntaan. Siis se näyttää vaan sitä päivitystilannette. Vinkkejä? Voiko jotenkin pakottaa sen keskeyttämään?

Ei ole kokemuksia nämä on aina mennyt läpi heittämällä joskus tosi kestänyt jonkin aikaa ja on ehtinyt käydä kahvilla tms. Mutta jos se siitä ei nyt etene useistä yrityksistä huolimatta voisi olla kokeilemisen arvoista laittaa "offline update"

https://support.xbox.com/fi-FI/xbox-one/console/system-updates-solution

Ei tämä oikein hyvältä kuulosta, onko kyse uudesta laitteesta? Ettei vaan olisi krapulassa tehty maanantaina kappale tms.
 
Kiitos vastauksesta. Vehje on viime joulun aikaan ostettu. Tähän asti pelittänyt normisti. Pitänee kokeilla tuota offlinea..
 
Täällä taas.. En pääse päivityksessä eteenpäin ilman ammattiapua. Onko kokemuksia tästä Microsoftin korjauspalvelusta? Sain lähetystarran jossa määränpäänä Frankfurt. Toimiiko homma ja miten kauan menee? Oletteko saaneet hyvityksiä esim määräaikaiseen jäsenyyteen ( siis tarkoitan nyt Xbox gold)? Kiitos jos joku ehtii vastata.
 
Täällä taas.. En pääse päivityksessä eteenpäin ilman ammattiapua. Onko kokemuksia tästä Microsoftin korjauspalvelusta? Sain lähetystarran jossa määränpäänä Frankfurt. Toimiiko homma ja miten kauan menee? Oletteko saaneet hyvityksiä esim määräaikaiseen jäsenyyteen ( siis tarkoitan nyt Xbox gold)? Kiitos jos joku ehtii vastata.

On kokemuksia, homma toimii ja viikonparin keikka tiedossa. Täällä sopivampi ketju tälle aiheelle: https://forum.konsolifin.net/threads/xbox-one-ongelmathread.83408/post-1625536
 
Obsidian Entertainment ja inXile Entertainment liittyvät Microsoftin jengiin.

Molemmat kehittäjät ovat tuttuja roolipeleistään, joten ehkä sen suuntaista yksinoikeussisältöä tullaan jatkossa näkemään.

Obsidian on muun muassa ollut vastuussa sellaisista peleistä kuin Fallout: New Vegas, South Park: The Stick of Truth ja Pillars of Eternity. Kun taas inXilen repertuaariin kuuluu mm. Wasteland 2, Torment: Tides of Numenera, Bard’s Tale IV ja tulevaisuudessa häämöttävä Wasteland 3.

Lähde: https://news.xbox.com/en-us/2018/11/10/obsidian-inxile-join-microsoft-studios/
 
Itse kanssa ostan enemmän digitaalista, joten ei vaikutusta. Edullisempi vaihtoehto niille jotka eivät levyjä kaipaa. Muutenhan tuo on kai spekseiltään vanha tuttu Xbox One?
 

Jos levyasemallinen versio tulee myös, digiystävien konsoli on minusta OK. Enemmän vaihtoehtoja on aina kuluttajalle parempi.

Mutta kuten olen tuolla digi vs. fyysinen levy -ketjussa perustellut, minulle levyversio on aina kingi. Pelien ostaminen tulisi vähentymään minulla huomattavasti, jos digi only olisi ainoa vaihtoehto kaupan hyllyllä.
 
Tuossa artikkelissa ja muuallakin huhuillaan myös sellaista että Microsoft aloittaisi kampanjan jossa voi vaihtaa fyysiset levyt digitaalisiksi peleiksi. Näinköhän seuraavassa konsolisukupolvessa nähdään heti kättelyssä laitteet ilman levyasemaa vaihtoehtona.
 
Ei hullumpi vaihtoehto, kuka edes ostaa nykyään Xboxille muutakuin multiplättäreitä kun yksinoikeudet tulevat jo gamepassin kautta ladattavaksi niin edullisella hinnalla ettei mitään rajaa. Jos uhd soitinta ei halua eikä multiplättäriä halua eteenpäin myydä niin tämä on hyvä vaihtoehto pelaajalle.
 
Itse ainakin ostan myös yksinoikeudet levyllä. Saapahan pelata silloin kun siltä tuntuu ilman, että on taas joku uusi tilaus goldin, ps+ ja nintendo onlinen lisäksi maksettavana.
En ole edes koneen mukana tullutta gamepass koodia vielä käyttänyt, kun ainoat kiinnostavat pelit siellä on lähinnä recore ja super luckys tail. Kaikki ns. kovat nimet on jo ostettu ja pelattu.
 


Joo, ei se kai keltään ole pois jos tuollainenkin malli tulee myyntiin. Itse käytän blu-ray soittimena ja kyllä niitä pelejäkin tulee yhä fyysisenä ostettua. Viimeisempinä RDR2 ja Hitman 2. En tiedä saataisiinko sitä hintaa laskettua kuitenkaan sen vertaa alemmas, että nyt tulisi mitään buumia hankkia xbox one koska tämä. Seuraavassa sukupolvessa varmaan launchissa tälläinen halpismalli á la arcade 360:llä.
 
Viimeksi muokattu:
Hyvä vaihtoehto tuo on, jos tulee levyllisen mallin rinnalle halvempana..Itse ostan seuraavassa sukupolvessa edelleen levyasemalliset mallit sekä Microsoftin ja Sonyn konsolista..Jos pelkkä digimalli tulee kauppoihin silloin, niin sen merkin konsoli jää kauppaan..
 
Ylös Bottom