Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox pelien TASO?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KillerIpa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Triforce, toivottavasti tarkoitit joulukuun pelejä, sillä voin korkeintaan yrittää arvailla mikä on pelimakusi jos ei Splinter Cell, TWS ja Blinx soita kelloja hittipeliosastolla. Splinter Cellistä on kovaa vauhtia kasvamassa paras Tom Clancy peli koskaan, mikä on jo kova meriitti. TWS:ää kokeiltua olen jo nostamassa sitä Tony Hawkin edelle minkä voi lukea tekemästäni esikatselusta. Ja Blinx, jos ei petä, on ehdottomasti kovin tasohyppely pitkään aikaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce

Hmm.... Itse en kyllä taida tunnistaa yhtäkään noista peleistä hittipeleiksi.
Keskivertopeliä paremminkin.

En nyt väitä ett johtuisin sun pelikone mieltymyksistä tuo mielipide, mutta toi sun nikkis kertoo paljon.

Eikös Triforce ole Nintendo Arcade-rauta, joka tosin häviää Xboxista rakennetulle Arcade-radalle tehoissa joten se siitä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Eikös Triforce ole Nintendo Arcade-rauta, joka tosin häviää Xboxista rakennetulle Arcade-radalle tehoissa joten se siitä
En edes yritä arvata mihinkä tuo oikein liittyy...

Kuitenkin, jotta ei aivan turhaksi viestiksi mene, niin ei noita kahta rautaa ihan noin helpolla voi laittaa paremmusjärjestykseen. Triforce pohjautuu Cuben rautaan, ja Chihiro Xboxin, mutta kummassakin on enemmän ytyä kuin isäntäkoneissa. Chihirosta ei ole vielä mitään tarkempaa tietoa, mutta Triforcen väitetään olevan kaksi kertaa tehokkaampi kuin Cube.

System 16: "Originally thought to be just an arcade/jamma compatible system, this is now known to be around twice as powerfull as the home variant."

Joten se siitä.
 
Tunnustetaan tunnustetaan, olen pohjimmiltani suuren ja mahtavan Nintendon ylpeä kannattaja.
Ja puhuin kyllä siinä omalta kohdaltani totta, kun sanoin etten tunnistanut noista yhtään peliä todelliseksi must-have peliksi. Tämä johtunee varmaan siitä että pelit eivät ole ennestään tuttuja tai eivät ole mitenkään ihmeellisesti pelirintamalla säväyttäneet.
Eivätkä tule!!! :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Tunnustetaan tunnustetaan, olen pohjimmiltani suuren ja mahtavan Nintendon ylpeä kannattaja.
Ja puhuin kyllä siinä omalta kohdaltani totta, kun sanoin etten tunnistanut noista yhtään peliä todelliseksi must-have peliksi. Tämä johtunee varmaan siitä että pelit eivät ole ennestään tuttuja tai eivät ole mitenkään ihmeellisesti pelirintamalla säväyttäneet.
Eivätkä tule!!! :D

Eli sinulle ei edes nämä kolme peliä sano mitään?
Splinter Cell, Transworld Snowboarding ja Metal Gear Solid 2: Substance

Et varmaan sitten kovinaktiivisesti seuraa edes pelirintamaa jos nuokaan ei sano mitään.

Toisaalta kuinka voit edes väittää että niissä ei ole hittipeli-ainesta jos et ole niistä ikinä edes kuullut? (luotan nyt siihen että vastaus ei ole mikään typerä tyyliin: "Noku ne ei tule GC:lle")

btw. Jokaisesta pelistä kuulee joskus ensimmäista kertaa :)
 
Olen omistanut pleikkari kakkosen kymmenellä pelillä varustettuna, mutta myin sen pois. Minulla oli metal gear solid ja veljelläni on se nyt, mutta en jaksanut pelata sitä kuin 2 tuntia sillä mielestäni se oli kaikkien arvostelujen vastaisesti huono.
Ja selaan muuten joka päivä eri internet pelisivustoja ja ostan yleensä vain hitti peliä enkä mitään keskiverto tasoa.

Omistan tällä hetkellä:

Resident Evil
Super Smash bros melee
Star Wars: Rogue leader
Waverace: Blue storm

ja tulevaisuudessa tulee

Super mario sunshine
Legend of zelda
Eternal Darkness
Starfox Adventures
Metroid prime
Final fantasy
sekä Golden sun.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce

...ostan yleensä vain hitti peliä...
Jotenkin toi pätkä kalskahtaa ikävästi mun korvaan... Meinaan itse ostan yleensä pelit sen mukaan että ne kiinnostaa mua tai jos peli on tehnyt minuun suuren vaikutuksen sitä kokeillessani ja se että peli on hyvä tai itse pidän siitä ei tarkoita sitä että peli olisi joka kerta sattumalta valtava hitti. Mutta kukin tallaa tyylillään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Niin jos täällä ei tiedetä mitään kuin alle vuoden vanhoista xbox peleistä.
Joitain ei yllätys yllätys Zeldat kiinnosta pätkääkään. Nintendon ja Zeldan omistamista ei vielä toistaiseksi lasketa yleissivistykseksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

Jotenkin toi pätkä kalskahtaa ikävästi mun korvaan... Meinaan itse ostan yleensä pelit sen mukaan että ne kiinnostaa mua tai jos peli on tehnyt minuun suuren vaikutuksen sitä kokeillessani ja se että peli on hyvä tai itse pidän siitä ei tarkoita sitä että peli olisi joka kerta sattumalta valtava hitti. Mutta kukin tallaa tyylillään.

No puhutaampa nyt vaikka laatu peleistä tai vaikkapa must-have peleistä, samaa se ajaa kuitenkin takaa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
No puhutaampa nyt vaikka laatu peleistä tai vaikkapa must-have peleistä, samaa se ajaa kuitenkin takaa.

Nojaa, laatupelejä on enemmän kuin must-have -pelejä ja joillekin must-have pelejä on toisaalta myös ne pelit mitkä ei läpäise arvostelijoiden hittipeliseulaa.

Ja muutenkin on mahdotonta sanoa jotain tulossa olevaa peliä laatupeliksi, kun ei tiedä millainen se on. Et voi itsekään sanoa, että seuraava Zelda on loistava peli, koska et ole sitä pelannut. Se voi olla vaikka vuoden surkein peli, mutta silti se on sinulle varmasti must-have -peli. Ennakkoon voi vain olettaa jonkin olevan huippuja. Ja sinä et tunnistanut yhtään noista peleistä, koska et ole kiinnostunut Xboxin pelitarjonnasta. Et ole ottanut noista selvää etkä siksi tiedä, ovatko ne hyviä vai huonoja. Sinulle se on varmaankin ihan sama.

En jaksa itsekään paljoa tutkia Cuben tulevia pelejä, tiedän että sieltä on tulossa jotain mahdollisia laatupelejä kuten Metroid ja Zelda, sekä tietysti Mario joka on jo ulkona. Starfox voi myös olla hyvä. Minulle kuitenkin merkitsee monta kertaa enemmän sellaiset nimet kuten Splinter Cell, Transworld Snowboarding ja Blinx. Puhumattakaan monista muista kuten ensi vuoden Panzer Dragoon Orta ja Fable.

Meitä on moneen junaan, mutta ei olisi lienee paha asia jos jättäisi tälläiset "no itse en tunnista yhtään hittiä noista, keskivertoa paremminkin" lausahdukset pois. Ei kaikkea tarvitse kirjoittaa mitä ajattelee, varsinkin jos lauseen takaa paljastuu vain se ettei ole viitsinyt ottaa selvää näistä peleistä.

Jos nyt vielä valaistaan, niin esim. Splinter Cell voitti ECTS messuilla "messujen parhaan pelin" palkinnon. Jos se ei ole tae hittipelistä niin mikä sitten? Pitääkö jokaisen hittipelin kannessa lukea "Nintendo - Seal of quality"?
 
"Must have" pelejä ei xboxille mielestäni ole kuin yksi ja se on Halo
Toinen kohta tuleva peli joka voi olla kick ass ainakin jos meinaa Xbox Liven hommata on Unreal Championship joka on siis melkein sama peli kuin UT 2003 PC:llä :)

Uskon kyllä että jatkossa tullaan julkaisemaan lisää hyviä ns. "must have" pelejä ...xbox on vielä niin uusi että ei ole tarpeeksi tarjontaa...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Jos sulla on 30+ Xbox peliä, niin arvelisin, että et ole maksanut penniäkään suurimmasta osasta, joten mielestäni on turha kyllä tulla mitään rähisemään, että pelien taso on huono.

No joo, se siitä...

Minulla tulee kyllä kaksi laatupeliä mieleen, joita ei ole vielä mainittu. Toinen alkaa J:llä ja toinen M:llä.

a) en ole tullut tänne rähisemään / ruikuttamaan
b) rahalla saa ja autolla pääsee eli vaikka mulla olis 1000+ peliä niin mistä helv.#"&#&%" voit päätellä kuka ne on hommannut/maksanut??
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Triforce
Ja selaan muuten joka päivä eri internet pelisivustoja ja ostan yleensä vain hitti peliä enkä mitään keskiverto tasoa.
Jos "hittipeli" määritellään myyntilukujen mukaan, kuten se on alalla tapana tehdä, eivät hitit välttämättä ole niitä omaperäisimpiä ja minusta ainakaan kiinnostavimpia pelejä. Kontrasti on vahva erityisesti PC-puolella (paljon myyvä Tomb Raider VI: Pompputissien paluu II vs. mikä tahansa vuoropohjainen strategiapeli).

Triforce liittyy Zelda peliin, jonka kaikki kunnon pelaajat kyllä tietäisivät.
Örrörr, minäkään en tiennyt, joten ilmeisesti en ole "kunnon pelaaja", mitä hemmettiä sekin sitten meinaa. Kuulostaa joltain kukkahattutätimafian tädittelyltä, vähän kuin "koulussa kerrotaan teille pojat miten kunnon kansalaiset elävät, NYT korvat tarkkana pojat..."

t. tero
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ebo
Örrörr, minäkään en tiennyt, joten ilmeisesti en ole "kunnon pelaaja", mitä hemmettiä sekin sitten meinaa. Kuulostaa joltain kukkahattutätimafian tädittelyltä, vähän kuin "koulussa kerrotaan teille pojat miten kunnon kansalaiset elävät, NYT korvat tarkkana pojat..."

t. tero
Kyllä on iso lovi pelitietoudessa, jos ei Triforcea osaa yhdistää Zeldaan.
 
Ylös Bottom