Semmonen niksipirkka tuohon, että sä pystyt Dobly Atmos for Headphones appiksesta aikalaillakin nostaa volaa. Mutta se tietenkin vaikuttaa vain silloin kuin Atmosta käyttää, mullat nyt on ollut viime aikoina vakkariin se taas päällä.
Mikkiksen luurit on aikas pirun näppärät! Tämä nyt on jokaisen subjektiivinen kokemus, mutta minusta äänenlaadussa ei päästä Turtlen tasolle. Kun säätää EQulla, saa sen pahimman "Basso tsunamin" pois, mutta ei ne siltikään kuulosta lähellekään niin hyvältä ja mm. "suuntakuulo" ei vaan ole niin selvää kuin kilppareilla. Mutta ei ne missään tapauksessa huonot langattomat silti ole hintaisekseen, tuosta vola-asiasta en nyt muista tykittääkö merkittävästi lujempaa ehkä vähän ainakin. Kerro meille mitä tykkäät sitten kun tulee kokemusta vyölle.
Mikkikset olleet nyt testissä muutamia päiviä, satuin myös nuo EPOS H3:t hakemaan testiin kun olivat Gigantissa BF tarjouksessa, vaikka langalliset ovatkin. Langattomuus ei itselle pakollinen kriteeri ole, mutta plussaahan se usein on.
Seuraavat kokemukset ja mielipiteet ovat sitten täydelliseltä amatööriltä, jolla on ollut HyperX Cloud Alphat 3v käytössä ja testannut kaksi kertaa Beach 600x joten en osaa verrata muihin luureihin
Mikkiksen kuulokkeisiin tein ekana EQ säätöä, katsoin muutaman eri videon ja säädin vähän niiden mukaan. Niillä sai parempaa ääntä, ja Dolbyn säädöistä säädin vähän volyymiäkin lisää. Ilman säätöä näistä lähti valmiiksi ääntä vähän enemmän kuin noista Turtleista. Ei merkittävästi, mutta hieman.
Ihan mukavat ovat, vähän tuo "nahka" alkaa hiostamaan eikä mun kuulaan ihan täydellisesti istu (kiitos vanhemmat mun omituisesta päästä
).
Volyymin ja chat/pelin tasapainon säädöt ovat kyllä mukavat säätää kesken kiivaan pelinkin, kun ovat noin suuret.
Pikkuisen mikin on/off nappi pitää pientä muovista särähtelyä kun päätä vähän liikuttelee, välillä häiritsee välillä ei.
Ja yksi omituinen huomio tuli tehtyä, jostain syystä pelattava peli sulkeutuu jos sammutan nuo Mikkiksen kuulokkeet...?
Vika, ominaisuus?
EPOS H3. Vähän halvan oloiset ulkoisesti, mutta ai ju...auta kun ne laittoi päähän. Istuivat todella, siis todella hyvin mun päähän. Korvakupit istuvat todella tiiviisti eivätkä hiosta kun ovat ihoa vasten kankaiset, mutta muuten nahkaiset. Pääpanta ei paina päälakea yhtään, välillä tuntui ettei olisi kuulokkeita päässä
Ainakin omaan korvaan ääni oli ok, säätämään sitä toki joutuu. Kiitos Googlen, minä en noista säädöistä ymmärrä yhtään mitään...
Äänenvoimakkuuden säätörulla on kyllä perseestä, ei oikeen mitään kunnon pykälää/uloketta jotta sen saisi nopsaan säädettyä..
Mikrofonia tarviin todella harvoin, siitä vähän miinusta ettei sitä saa irti.
Lisäksi tuo johto on 90° kulmalla ohjaimessa kiinni, ainakin mua se pikkuisen meinaa häiritä kun sormet meinaa osua koko ajan johtoon, vaikka sitä kääntäisi asentoon jos toiseenkin.
Jos huppari on päällä, niin kuulokkeiden puolella johto vähän raapii kaulusta ja siitä tuleva ääni häiritsee. Mikäpä ylimääräinen ääni ei häiritsisi mua
Pian pitäisi päättää kummat pidän.. Mikkiksen helppous ja langattomuus houkuttaisi mutta ääni ei ihan yllä EPOS H3 tasolle.
Epokset taas tuntuu päässä niin jumalaisen hyvälle mutta se johto...
No saikkua pukkaa niin ehtii vielä testailemaan