Gimble
Well-Known Member
Kysytääs täältä kenellä on Maxwellit, onko tarvetta Wicked Cushionin pehmusteille? Näyttää nyt olevan hyvin Amazonilla varastossa kaikkia värejä. Ajattelin itselle tilata testiin ja samaan tilaukseen mun kanssa saa noita jos haluaa. Paras on jos asuu Tampereella, niin saa kätevästi sitten toimitettua pehmusteet. Toki postitus onnistuu myös tarvittaessa. Kerkeää vielä jouluksi myös kun nyt tilailee.
Amazon product ASIN B0BZLJ36P6
Niin paljon on kaverista kiinni onko tarvetta vai ei. Itse olen niin lämminverinen, että aina kuuma ja hiki. Viimeksi tällä viikolla naapuri naureskeli kun kolailin pihaa Shortsit jalassa.
Yhtään tuollaista "nahkapintaista" luuria en ole koskaan pitänyt päässäni, joka ei olisi hiostanut. Eli omaan käyttöön osaisin arvioida jo kuvan perusteella aika saletiksi, että tarvisin niille Wickedit kuten ehdottomasti olivat minulle pakolliset myös edeltävässä Penrose mallissa. Toisella henkilöllä tilanne voi olla sitten ihan eri tavalla. Eipä ne tuossa konkurssissa paljon sitten tunnu, jos ne tilaa jokatapauksessa. Tai sitten jos tuli konkurssi luurien hinnan takia, niin kokeilee ensin ilman ja päättää sitten.
PS. Varmaankin kannattaa tilata suoraan täältä, halvempi + kaikenmaailman koodeja löytyy usein tuolle. Esim. itse kun tilasin saattoi olla joku tyyliin -20% koodi, jonka bongasin Tenchen Youtube videosta.
Audeze Maxwell Earpads - WC FreeZe Cooling Gel – Wicked Cushions
WC FreeZe Hybrid Maxwell - Cooling Gel Replacement Ear Cushions for Audeze Maxwell Headphones. Experience extreme comfort while keeping your ear pads as cool as the other side of the pillow, with dual layer cooling gel and hybrid PU leather with a breathable sports fabric. Shop now to upgrade...
wickedcushions.com