Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox-pelikuulokkeet & keskustelua audiocodeceista [Dolby Atmos, DTS X jne.]

Kysytääs täältä kenellä on Maxwellit, onko tarvetta Wicked Cushionin pehmusteille? Näyttää nyt olevan hyvin Amazonilla varastossa kaikkia värejä. Ajattelin itselle tilata testiin ja samaan tilaukseen mun kanssa saa noita jos haluaa. Paras on jos asuu Tampereella, niin saa kätevästi sitten toimitettua pehmusteet. Toki postitus onnistuu myös tarvittaessa. Kerkeää vielä jouluksi myös kun nyt tilailee.



Niin paljon on kaverista kiinni onko tarvetta vai ei. Itse olen niin lämminverinen, että aina kuuma ja hiki. Viimeksi tällä viikolla naapuri naureskeli kun kolailin pihaa Shortsit jalassa. :D

Yhtään tuollaista "nahkapintaista" luuria en ole koskaan pitänyt päässäni, joka ei olisi hiostanut. Eli omaan käyttöön osaisin arvioida jo kuvan perusteella aika saletiksi, että tarvisin niille Wickedit kuten ehdottomasti olivat minulle pakolliset myös edeltävässä Penrose mallissa. Toisella henkilöllä tilanne voi olla sitten ihan eri tavalla. Eipä ne tuossa konkurssissa paljon sitten tunnu, jos ne tilaa jokatapauksessa. Tai sitten jos tuli konkurssi luurien hinnan takia, niin kokeilee ensin ilman ja päättää sitten.

PS. Varmaankin kannattaa tilata suoraan täältä, halvempi + kaikenmaailman koodeja löytyy usein tuolle. Esim. itse kun tilasin saattoi olla joku tyyliin -20% koodi, jonka bongasin Tenchen Youtube videosta.

 
Ei ainakaan itsellä ole. Nyt kun näitä on käyttänyt julkaisusta asti niin luurien puristusvoima on aika olematon ja ne vaan istuun päässä. Ottaen huomioon että nämä painaa puoli kiloa tuntuu ne kuin ilmalta.

Mullakaan ei ole mitään ongelmia vakiopehmusteiden kanssa, jossain vaiheessa varmaan nämä alkaa myös antamaan periksi, niin on sitten vaihtopehmusteet.

Niin paljon on kaverista kiinni onko tarvetta vai ei. Itse olen niin lämminverinen, että aina kuuma ja hiki. Viimeksi tällä viikolla naapuri naureskeli kun kolailin pihaa Shortsit jalassa. :D

Yhtään tuollaista "nahkapintaista" luuria en ole koskaan pitänyt päässäni, joka ei olisi hiostanut. Eli omaan käyttöön osaisin arvioida jo kuvan perusteella aika saletiksi, että tarvisin niille Wickedit kuten ehdottomasti olivat minulle pakolliset myös edeltävässä Penrose mallissa. Toisella henkilöllä tilanne voi olla sitten ihan eri tavalla. Eipä ne tuossa konkurssissa paljon sitten tunnu, jos ne tilaa jokatapauksessa. Tai sitten jos tuli konkurssi luurien hinnan takia, niin kokeilee ensin ilman ja päättää sitten.

PS. Varmaankin kannattaa tilata suoraan täältä, halvempi + kaikenmaailman koodeja löytyy usein tuolle. Esim. itse kun tilasin saattoi olla joku tyyliin -20% koodi, jonka bongasin Tenchen Youtube videosta.


Sama hinta käytännössä, 39€ vs 41€. Amazon vaan menee sen verran kivuttomasti. Ei löytynyt äkkiseltään infoa tuolta sivuilta kun eilen katselin tuleeko kenties jostain varastolta Euroopasta vai lähettävätkö jenkeistä.
 
Mullakaan ei ole mitään ongelmia vakiopehmusteiden kanssa, jossain vaiheessa varmaan nämä alkaa myös antamaan periksi, niin on sitten vaihtopehmusteet.



Sama hinta käytännössä, 39€ vs 41€. Amazon vaan menee sen verran kivuttomasti. Ei löytynyt äkkiseltään infoa tuolta sivuilta kun eilen katselin tuleeko kenties jostain varastolta Euroopasta vai lähettävätkö jenkeistä.

Molempia käyttäneenä sanoisin, että noista kahdesta kyllä varsinkin tuo WC oma Store on niin kivuton kun kivuton voi olla. Halvempi on jo ilman kuppuraa, mutta kuppuran kanssa varsinkaan ei se nyt ihan sama sentään ole. Ja kaipa ne sitten EU alueelta shipataan kun hinnatkin kauppa näyttää Euroina, niin tarkkaan en tutkinut.

-15% koodi on WCTHANKS15

1702035973994.png
 
The Power of DTS Headphone:X. Videossa näkyvän tyyppisiin tilanteisiin törmää Vigorin maisemissa aika usein. Suurimmassa osassa karttoja on paljon puskia, jossa vain sitten olla möllötellään ja odotetaan, että pahaa-aavistamaton saalis kävelee ohi. Puskasta on yleensä silmällä lähes mahdoton huomata paikallaan olevaa vihulaista, ellei sillä ole tyyliin jotain Neon-keltaista päällä_mutta jos vähääkään liikkuu, niin siinä vaiheessa DTS X astuu kehiin ja kyllä kertoo aikas perhanan nätisti, että missä suunnassa istuja kahistelee.

On muissakin peleissä hyödyllinen, mutta varsinkin Vigorissa codecin vaikutus oikein korostuu. Välillä kun spektaa tiimikaveria, jolla ei ole sitä käytössä meinaa itku päästä kun hirvee norsulauma kahistelee lähistöllä ja kaveri ei huomaa mitään. o_O

 
Mullakin on suht pitkä historia Astron kuulokkeiden kanssa, mutta ei noissa uusissa ole mitään sellaista mikä saisi haluamaan kyseiset kuulokkeet. En pidä tuosta telakassa lataus jutusta ollenkaan sekä nykypäivän standardeilla huono akun kestävyys. Tuo tuli jopa yllätyksenä itselle, että ei ole tuota parempaa akun kestoa saatu aikaiseksi. Maxwelleissä akun kesto jopa 80 tuntia per lataus, Nova Pro wirelesseissä plus 40 tuntia koska vaihdettavat akut, joten parempaan olisi mielestäni pitänyt pystyä.
 
Mullakin on suht pitkä historia Astron kuulokkeiden kanssa, mutta ei noissa uusissa ole mitään sellaista mikä saisi haluamaan kyseiset kuulokkeet. En pidä tuosta telakassa lataus jutusta ollenkaan sekä nykypäivän standardeilla huono akun kestävyys. Tuo tuli jopa yllätyksenä itselle, että ei ole tuota parempaa akun kestoa saatu aikaiseksi. Maxwelleissä akun kesto jopa 80 tuntia per lataus, Nova Pro wirelesseissä plus 40 tuntia koska vaihdettavat akut, joten parempaan olisi mielestäni pitänyt pystyä.

Joo kyllähän se on vaan niin että kun on tottunut Maxwellin ihan jäätävään kaunkestoon niin vaikea sitä on palata huonompaan. Välillä sitä tuntuu että akku on varmaan ihan loppu kun niin pitkään ollut lataamatta ja sit kun tarkistaa niin 70% akkua jäljellä. Wat
 
Tosi vaikea kuvitella itse että maksaisin enää mistään setistä noita rahoja (Stealth Pro, Nova Pro, Astrot) Maxwellien jälkeen. Äänenlaadullisesti yksikään noista ei tule lähelle edes Audezeja. Ei myöskään ole mitään käyttöä telakoille tai vastaaville, mitä simppelimpi niin sen parempi. Erittäin mielelläni nappaan sen donglen ja laitan kiinni koneen tai Xboxin välillä samalla kun vaihtaa tulolähteen. SteelSerieksen telakan toki ymmärrän, koska latailee samalla akkua ja siinä on oikeasti järkevä toiminallisuus, eli EQ säätö. Kätevä jos ei ole mahdollisuutta käyttää ohjelmaa koneella.
 
Onko nämä EPOS H3 Hybridit olleet käytössä täällä kenelläkään? Tuohon 49,95€ voisin harkita päivittää omat langalliset kuulokkeet langattomiin.

Mulla on samat mutta ei hybridiversiota.

Kyllä tuohon hintaan hybridit kannattaa ostaa.
 
Harmillisesti tarjous meni jo ohi, nyt hinta on 178,95€.
180e noista on jo ihan järkyttävää riistoa .

Toisia langattomia mitä suosittelen on Xboxin omat luurit. Niissä on mielestäni parempi saundi ja pääsee etenkin oikeuksiinsa kun säätää EQ:n kautta sopivammaksi. Hintakaan ei päätä huimaa, ovat mukavat päässä ja käytännölliset.
 
Laitetaan nyt tänne kun muutakaan paikkaa keksi. Mutta jos ja kun päivitätte Audeze Maxwell kuulokkeet uusimpaan firmware versioon (1.0.1.51), ladatkaa sitä ennen uusin Audeze HQ ohjelmisto (3.1.84) . Ilman tätä uusinta HQ päivitystä en saanut kuulokkeita enään yhdistymään dongleen ja uudelleen paritus vaaditaan firmware päivityksen jälkeen. Luulin jo että dongle oli hajonnut ja näistä tuli langalliset kuulokkeet mutta ei onneksi vaan nyt toimii taas donglen kanssa.

Samoiten jos tulee bugi firmware päivityksen jälkeen jossa kuulokkeet on aivan järjettömän kovaääniset liitettynä usb johtoon niin asenna uusin firmaware uudelleen tuplaklikkaamalla sitä HQ:ssa. Olin meinaan hivenen ihmeissäni kun piti kuulokket laitta 2/100 volumelle että ne ei huutaneet liian kovaa.

Ihan vaan neuvona laitan jos joku törmää näihin ongelmiin.
 
Laitetaan nyt tänne kun muutakaan paikkaa keksi. Mutta jos ja kun päivitätte Audeze Maxwell kuulokkeet uusimpaan firmware versioon (1.0.1.51), ladatkaa sitä ennen uusin Audeze HQ ohjelmisto (3.1.84) . Ilman tätä uusinta HQ päivitystä en saanut kuulokkeita enään yhdistymään dongleen ja uudelleen paritus vaaditaan firmware päivityksen jälkeen. Luulin jo että dongle oli hajonnut ja näistä tuli langalliset kuulokkeet mutta ei onneksi vaan nyt toimii taas donglen kanssa.

Samoiten jos tulee bugi firmware päivityksen jälkeen jossa kuulokkeet on aivan järjettömän kovaääniset liitettynä usb johtoon niin asenna uusin firmaware uudelleen tuplaklikkaamalla sitä HQ:ssa. Olin meinaan hivenen ihmeissäni kun piti kuulokket laitta 2/100 volumelle että ne ei huutaneet liian kovaa.

Ihan vaan neuvona laitan jos joku törmää näihin ongelmiin.

Tämä volume bugi saattaa tulla muutenkin, ainakin Windowsilla mulla ollut ja en ole vielä jaksanut edes päivittää uusimpaan firmikseen. Toimii molempiin suuntiin, eli joki liian lujalla tai liian hiljaa. Mulla auttanu volumen laittaminen molempiin ääripäihin ja sen jälkeen säätö kuulokkeen rullasta. Meinasi tärykalvot revetä joskus samalla kun ajattelin että repesi myös elementit kuulokkeista o_O
 
Tämä volume bugi saattaa tulla muutenkin, ainakin Windowsilla mulla ollut ja en ole vielä jaksanut edes päivittää uusimpaan firmikseen. Toimii molempiin suuntiin, eli joki liian lujalla tai liian hiljaa. Mulla auttanu volumen laittaminen molempiin ääripäihin ja sen jälkeen säätö kuulokkeen rullasta. Meinasi tärykalvot revetä joskus samalla kun ajattelin että repesi myös elementit kuulokkeista o_O

Itsellä tuli ekaa kertaa ja tosiaan korjaantu kun vaan asensi päivityksen uudestaan. Onneksi ei tullut luukutettuu mitään täysillä siinävaiheessa.
 
Ylös Bottom