Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox: se kaatuu sittenkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jore
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Re: Re: Re: PS2 rule-z

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Juuri näin. Ota esimerkki esim. Solid Snaken kirjoituksista puolentoistavuoden takaa:

"En tiedä teistä muista, mutta minua ärsyttää tuo X-BOX.. En usko että siitä tulee oikein mitään. Kuten sanottu Japsit eivät ole kiinnostuneita siitä, voiko konsolilla olla tulevaisuutta jos se ei Japseja miellytä?? Ennen PS2:n julkaisua MS pelkäsi kuollakseen Sonyn mahdollista rynnäkköä olohuoneisiin. Konsoli kaupassa kannattaa muistaa tämä: Say no to Bill!! X-Boxilla kun ei näytä olevan ainuttakaan killeripeliä..."

:)

Kyllä hävettää! Välillä tulee luettua noita vanhoja viestejäni ja pitää kyllä sanoa, että bannit olisin ansainnut. Onneksi olen avannut silmäni muillekin konsoleille, kuin PS2:lle. Onneksi se vähän lohduttaa, että en ollut ainut joka täällä on peeloillut.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Päinvastoin, Sonyn seuraavan koneen tarvitsee taaskin olla vain kasa paskaa, jolla ei edes nykivää tetristä pysty pelaamaan, ja silti se myy paljon kaikkia kilpailijoitaan enemmän... Hajotkaa siihen.. ;)

Toivottavasti tuo oli vitsi :D

Re: Re: Re: Re: PS2 rule-z

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Kyllä hävettää! Välillä tulee luettua noita vanhoja viestejäni ja pitää kyllä sanoa, että bannit olisin ansainnut. Onneksi olen avannut silmäni muillekin konsoleille, kuin PS2:lle. Onneksi se vähän lohduttaa, että en ollut ainut joka täällä on peeloillut.

Älä turhaan nolostele, sussahan oli ilmiselvästi näkijän vikaa ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Miksi olisi? Onhan jo nykyinenkin Sonyn kone täyttä kuraa ja se myy kuin häkä...

Paska myy, varsinkin näin keväisin. Sitä kun pellolle levittää, niin kesällä kukkii! Ainakin yhtä paljon ku monen tilittävän teinin naama täällä voorumilla.
Mä olen vaihtanu mun PS2:n ohjaimen koiranpaskaan, jota säilytän pakasteessa kun en pelaa. Se on paljon parempi ku se fossiilinen koneen oma kapula. Kuulin hissan tunnilla (neljäs luokka, kevät lukukausi) että neandertaalin ihmiset käytti samanlaisia kapuloita naisen iskuun.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Groover
Paska myy, varsinkin näin keväisin. Sitä kun pellolle levittää, niin kesällä kukkii! Ainakin yhtä paljon ku monen tilittävän teinin naama täällä voorumilla.
Mä olen vaihtanu mun PS2:n ohjaimen koiranpaskaan, jota säilytän pakasteessa kun en pelaa. Se on paljon parempi ku se fossiilinen koneen oma kapula. Kuulin hissan tunnilla (neljäs luokka, kevät lukukausi) että neandertaalin ihmiset käytti samanlaisia kapuloita naisen iskuun.

Katkera?

Älähän nyt Groover, kaikki PS2:n omistajathan ovat todella katkeria, kun eivät ostaneet xboxia uutena 500 eurolla. Onhan sille nyt jo tehty ainakin muutama hyvä peli... PS2-käännökset nimittäin! :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juupajaapa
Mutta onhan xboxille Halo :p

Noh, eipä sille ilman Morrowind:a olisi niin hirveesti käyttöä.
Mutta nyt SH3:n ilmestyttyä ei meikäläiselle näytä olevan PS2:n
puolella koko loppuvuonna mitään odotettavaa, tulossa on
keskinkertaista tusinakökköä tuutin täydeltä - masentavaa :mad: .
Onneksi Xboxin pelitarjonnassa näyttäisi
olevan muutama valonpilkahdus, esim. Star Wars:kotor ja DX2
(sorry, unohdin DX:n oman PS2 version, toivonkipinä PS2:n
pelitarjonnassa). Ja tietysti Morrowindin GotY versio.

Pelit lehdestä:

"Vaikka Playstation 2 oli edelleen selvä ykkönen, konsolien vallanjaossa oli havaittavissa pientä siirtymää Xboxin hyväksi. Vaikuttaakin siltä, että 2003 on vuosi, jolloin Xbox alkaa vihdoin lunastaa lupauksiaan uuden sukupolven pelialustana..."

...ei mitään lisättävää.

Paitsi:

Vuotta 2003 symbolisoiva linkki...

kuva: Sibel

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan avanto
Pelit lehdestä:

"Vaikka Playstation 2 oli edelleen selvä ykkönen, konsolien vallanjaossa oli havaittavissa pientä siirtymää Xboxin hyväksi. Vaikuttaakin siltä, että 2003 on vuosi, jolloin Xbox alkaa vihdoin lunastaa lupauksiaan uuden sukupolven pelialustana..."

...ei mitään lisättävää.

Paitsi:

Vuotta 2003 symbolisoiva linkki...

kuva: Sibel

Jeah! Tätä olen odottanut. Milloin tänne saadaan kunnon sota taas pystyyn. Nykyiset käyttäjät ovat muuttuneet nynnyilsi, koska täällä ei tapella enää.

Plääh,

Juupis tuntuu olevan liian vanha jarru(?) lietsomaan sotaa. Joskus vähän aikaa takaperin Juupis oli mestari lietsonnassa, jonkin aikaa on jo taasen ollut hiljasta...

Mikään sota ei kestä ikuisesti, voittaja on varmaan kaikille selvä.
Kerään voimia seuraavaan erään, PS3 vs. xbox2.

P.S. DC:n Metropolis Street Racer on melkein yhtä hieno kuin xboxin Project Gotham Racing.

Mikään sota ei kestä ikuisesti, voittaja on varmaan kaikille selvä.
Kerään voimia seuraavaan erään, PS3 vs. xbox2.

P.S. DC:n Metropolis Street Racer on melkein yhtä hieno kuin xboxin Project Gotham Racing.

Turhaan vielä alat voimia keräämään. BBS uudistuu sitä ennen ja sitten Hifi mies tulee aloittamaan keskustelua aiheesta, mutta vasta kun PS3 on markkinoilla eli noin 2007?

LOL! Pian muuttuu sun titteli taas 'oikeeksi' jos tuolle polulle palaat! :D

ai niin hifimies!...se oli kunnon sotaa se...aijaijai...ihan tippa tulee linssiin...siispä laitan aurinkolasit! :cool: :D

"PS2 all the way it has more capibilities then theother two, better graphics, better games, and has is made by the current ruler of the electronic world. "

Siinä tiukkaa asiaa toiselta foorumilta, hyvä PS2!

http://www.vgcity.com/forum/showthread/t-1265.html

Ylös Bottom