Solid Snake
Active Member
Re: Re: Re: PS2 rule-z
Kyllä hävettää! Välillä tulee luettua noita vanhoja viestejäni ja pitää kyllä sanoa, että bannit olisin ansainnut. Onneksi olen avannut silmäni muillekin konsoleille, kuin PS2:lle. Onneksi se vähän lohduttaa, että en ollut ainut joka täällä on peeloillut.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Juuri näin. Ota esimerkki esim. Solid Snaken kirjoituksista puolentoistavuoden takaa:
"En tiedä teistä muista, mutta minua ärsyttää tuo X-BOX.. En usko että siitä tulee oikein mitään. Kuten sanottu Japsit eivät ole kiinnostuneita siitä, voiko konsolilla olla tulevaisuutta jos se ei Japseja miellytä?? Ennen PS2:n julkaisua MS pelkäsi kuollakseen Sonyn mahdollista rynnäkköä olohuoneisiin. Konsoli kaupassa kannattaa muistaa tämä: Say no to Bill!! X-Boxilla kun ei näytä olevan ainuttakaan killeripeliä..."
![]()
Kyllä hävettää! Välillä tulee luettua noita vanhoja viestejäni ja pitää kyllä sanoa, että bannit olisin ansainnut. Onneksi olen avannut silmäni muillekin konsoleille, kuin PS2:lle. Onneksi se vähän lohduttaa, että en ollut ainut joka täällä on peeloillut.