Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox: se kaatuu sittenkin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Code:

Juu, eipä ole yllätys. Mutta oletko Amppedia päässyt testailemaan? Ainakin kun vähän aikaa pelasin niin kaatu aika usein.

Juu pitikin lisätä vastaukseeni että ei nyt valtavan laaja otanta pelejä vielä mulla ole, Halo ja Gotham vasta. Eli Ampedista en osaa mitään sanoa, mutta jos joku yksittäinen peli bugaa, se on sitten todennäköisesti pelin tekijöiden vika, eikä hardiksen.
 
Originally posted by Shaban
Juu, eipä ole yllätys. Mutta oletko Amppedia päässyt testailemaan? Ainakin kun vähän aikaa pelasin niin kaatu aika usein.

En tiedä missä sitä olet pelannut, mutta jos olet pelannut Gameworldissa tai Secret Roomissa niin kyseessähän oli siis jokin beta-versio ja amerikan maalta kantautuneiden huhujen mukaan lopullinen versio on vakaa (tullut siis jo kauppoihin).

Myös eDomen artikkelissa (http://edome.fi.soneraplaza.net/php/article.php/1006334888.html) luki näin:
"Niin, ja se pakollinen vastaus, jota monet varmasti jo odottava: kyllä, Xbox kaatui muutamaan otteeseen testimme aikana, mutta tämä vaikutti enemmänkin varhaisen pelitestiversion syyltä (Amped)."
 
Ihan samalla tavalla osa PS2-demoistakin kaatuilee ja jumittaa.
Valmiista peleistä ei ainakaan minulla ole kaatunut yksikään.

Joskus PSOnella (siis vanhalla mallilla vuodelta 1997) tuli yhden ainoan kerran muistivirheruutu muistaakseni Crash Bandicootia pelatessani. Hämmästys oli suuri.:p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muksis
Joskus PSOnella (siis vanhalla mallilla vuodelta 1997) tuli yhden ainoan kerran muistivirheruutu muistaakseni Crash Bandicootia pelatessani. Hämmästys oli suuri.:p
Haa, minäkin olen nähnyt tuommosen! Eikös se ole semmonen ruutu missä on sininen taustaväri, ja sitten siinä vilisee numeroita. Villin näköinen. En kyllä muista mitä peliä silloin pelasin....
 
Mun Xbox ei ole kaadunnut kertaakaan, vaikka olen tuota Ampediakin pelannut vaikka kuinka paljon...

PS2 taas kaatuili todella usein, etenkin GTA: Vice cityä pelatessa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Badass!
Mun Xbox ei ole kaadunnut kertaakaan, vaikka olen tuota Ampediakin pelannut vaikka kuinka paljon...

PS2 taas kaatuili todella usein, etenkin GTA: Vice cityä pelatessa.

Minulla ei ole mikään kone kaatunut.
Amped ei kaatuile ja sehän jo todettiin, että varhainen beta versio kaatuili, muttei lopullinen versio. Ampedissa ainut valittamisen aihe on valikoiden "nykiminen".
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Minulla ei ole mikään kone kaatunut.

Minulla taasen kaikki kolme uusinta. GC pisti pohjat, vasta vähän päälle kuukauden ollut ja kaatui (Zelda: WW). Xbox kaatunut 2 kertaa (Fuzion Frenzy ja MotoGP). PS2 5 kertaa... (War of the Monsters, GTA: VC - VC temppuili aikansa ja pääs matkaan). DC sentään on vakaa konsoli, ei kertaakaan. Tosin eipä se menetä mun silmissä arvokkuutta jos joku konsoli kaatuilee, se kun tapahtuu todella harvoin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Ampedissa ainut valittamisen aihe on valikoiden "nykiminen".

Juh. Jäivät aina välillä jumittamaan.

Samaa käy myös Time Splitters 2:ssa, kun menee heti alussa nopeasti Arcade -valikkoon ja tästä Arcade Custom -valikkoon. Välillä valikko pysähtyy 10-60 sekunniksi.
 
PS2 rule-z

Ostakaa kaikki PS2. Miksi ostaa xbox kun se muistuttaa tietokonetta. Pelejäkään xboxille ei tuu tarpeeks. Se vielä kaatuukin kerran tunnissa!
 
Re: PS2 rule-z

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan z-man
Ostakaa kaikki PS2. Miksi ostaa xbox kun se muistuttaa tietokonetta. Pelejäkään xboxille ei tuu tarpeeks. Se vielä kaatuukin kerran tunnissa!

osta sa hyva mies elama
 
Re: PS2 rule-z

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan z-man
Ostakaa kaikki PS2. Miksi ostaa xbox kun se muistuttaa tietokonetta. Pelejäkään xboxille ei tuu tarpeeks. Se vielä kaatuukin kerran tunnissa!

Todella asiantunteva kommentti. XB on täyspaska, koska se on PC konsolinkuorissa, susi jäniksen vaatteissa. Että mua ärsyttää kun XB kaatuu joka toinen tunti ja kun sen graffat on niin paskoja ja se on muutenki p3310 konsoli.
Herää välillä. Noin PS2fänboyt ajattelivat kaksi vuotta sitten, ei enää. Nykyään XB tunnustetaan ihan konsoliksi. Miten niin pelejä ei tule tarpeeksi? On noissa nykyisissäkin tahkoamista.
 
Re: Re: PS2 rule-z

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Herää välillä. Noin PS2fänboyt ajattelivat kaksi vuotta sitten, ei enää. Nykyään XB tunnustetaan ihan konsoliksi.
Juuri näin. Ota esimerkki esim. Solid Snaken kirjoituksista puolentoistavuoden takaa:

"En tiedä teistä muista, mutta minua ärsyttää tuo X-BOX.. En usko että siitä tulee oikein mitään. Kuten sanottu Japsit eivät ole kiinnostuneita siitä, voiko konsolilla olla tulevaisuutta jos se ei Japseja miellytä?? Ennen PS2:n julkaisua MS pelkäsi kuollakseen Sonyn mahdollista rynnäkköä olohuoneisiin. Konsoli kaupassa kannattaa muistaa tämä: Say no to Bill!! X-Boxilla kun ei näytä olevan ainuttakaan killeripeliä..."

:)
 
Re: PS2 rule-z

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan z-man
Ostakaa kaikki PS2. Miksi ostaa xbox kun se muistuttaa tietokonetta. Pelejäkään xboxille ei tuu tarpeeks. Se vielä kaatuukin kerran tunnissa!
Puhut asiaa. Ostin oman Xbox-pelikonsolini juuri siitä syystä, että se muistuttaa tietokonetta. Kaupanpäälle sain hiiren ja näppäimistön. Teen sillä tekstinkäsittelyä ja surffailen internetissä. Joskus myös pelailen, mutta jo vanhana koneena sen teho ei aina riitä pyörittämään uutuuspelejä. Onneksi voin päivittää sitä helposti ja nopeasti. Tälläkin hetkellä kirjoitan tätä viestiä omalla Xbox-tietokoneellani. Seuraavaksi ostan PS2-pelikonsolin, jotta pelaaminenkin onnistuu helposti ja ilman jatkuvaa kaatuilua. Myös laadukkaita pelejä on enemmän tarjolla sitten.
 
No huhhuh... Taitavat xboxin omistajat olla vielä aika herkkänahkaisia. Joku tulee heittämään yhden trollin, niin ketju on täynnä vanhoja PS2fanboita :))) puolustelemassa boxia...
Way to go!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
No huhhuh... Taitavat xboxin omistajat olla vielä aika herkkänahkaisia. Joku tulee heittämään yhden trollin, niin ketju on täynnä vanhoja PS2fanboita :))) puolustelemassa boxia...
Way to go!

Minäpä tunnen tuon kaverin. Yksi kaveri vaan tässä sanoi tekevänsä nickin nimeltä z-man, ja tulevansa tänne vittuilemaan Xboxista. Älkää ottako noita juttuja tosissaan, yrittää vaan ärsyttää. :p Ja muuten tuohon kaatumiseen, että oma boxini ei ole kaatunut kertaakaan.
 
jep. täytyy myöntää että xbox on kaatunut 3 kertaa splinter cellin läpipeluun aikana ja yhtä monta kertaa 10 muun läpipeluun aikana. ei oo kyl mun mielenrauha noihin järkkynyt. sen sijaan vilpittömästi järkytyin kun pääsin tänään ekaa kertaa pelaaman ps2:sta. kuin hitossa xboxia ja ps2:sta voidaan edes pitää kilpailevina konsoloina...nämähän ovat aivan eri aikakausilta. ps2:n ohjain on aivan järkyttävän huono...ei istunut käteen pätkääkään...en olisi kyseisellä härpäkkeellä pystynyt edes tetristä pelamaan vaivattomasti...lisäksi grafiikat oli jälkeenjääneet totuttuun xboxiin verrattuna JA SILTI ruudunpäivitys tökki eikä ollut lähelläkään xboxia. luojan kiitos arvostelukykyni on hyvä ja pystyin lukemaan arvostelujen välistä rivit ja päädyin siihen mielekäämpääseen vaihtoehtoon.

sen kyllä myönnän että ps2:lle pelivalikoima on parempi (tarkoitan tällä vice cityä, gran turismoja ja getawaytä), mutta noiden pelien takia ei kannata ps2 hankkia.

toivottavasti seuraavan sukupolven konsolit tulevat olemaan edes jossain määrin tasavertaisia niin saadaan edes jotain "konsolisotaa" aikaisin...... :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Veeksi
toivottavasti seuraavan sukupolven konsolit tulevat olemaan edes jossain määrin tasavertaisia niin saadaan edes jotain "konsolisotaa" aikaisin...... :rolleyes:

Päinvastoin, Sonyn seuraavan koneen tarvitsee taaskin olla vain kasa paskaa, jolla ei edes nykivää tetristä pysty pelaamaan, ja silti se myy paljon kaikkia kilpailijoitaan enemmän... Hajotkaa siihen.. ;)
 
Ylös Bottom