Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
No joo noi on aina tuollaisia nuo markkinavideot missä kaikilla on kivaa ja tehdään sitä parasta laitetta ikinä.Katselin tuota Inside ROG Xbox Ally videota.. päällimmäisenä ihan naurettava hypetys miten kaikki on nyt niin kivaa, mahtavaa, miten niiiiin hyper yhteistyössä tehty aivan super mahtava xbox, ikinä ei ole näin unlockattu pelaamista, .. on kyllä uskomatonta hypetystä.. luultavasti ihan normi kone mitä tehneet ennenkin, modernia piirisarjaa, vähän softaa viilanneet ja xbox nappi laitettu. Ilmeisen kalliita laitteita ja sitten ips näyttö.. uh..
Noh, ei ole minulta pois kun en ole käyttäjäryhmää..
Hintalappu vaikuttaa kyllä omaan ostokäyttäytymiseen. Varsinkin nyt kun tuli Switch 2 ostettua, niin en tiedä montako kallista kannettavaa pelilaitetta kehtaa vuoden sisään ostaa.Itse pohdiskelin pitkään tuon Rog Ally X:n ostoa mutta päätin odotella vielä että antaako tuo XBOX versio mitään lisää tähän ja ainakin tällä hetkellä siltä vaikuttaa että tätä kannatti odotella. Menee ainakin itsellä ostoon kun vaan tänne saapuu. Toki hintalappu on varmasti tuon X luokkaa eli sen 900€.
Se on toki pieni pettymys mutta olin sen ikään kuin jo hyväksynyt kun tiesin että aika vahvasti se tulee pohjautumaan tuohon Rog Ally X:n. Toki jos tässä odottelisi niin saattaisi olla että nuo muut laitteet esim. Lenovo missä on jo 8" näyttö saisivat myös päivityksenä tuon uudemman käyttiksen tai sitten jos saisivat ihan luvan tehdä myös samankaltaisen partner vehkeen mutta eipä taida jaksaa sinne saakka odotella.Valitettavasti se pahin asia vuodossa kävi toteen, eli näyttö on vain 7", ei lähde ostoon varsinkaan nyt kun saa totutella tuohon Switch 2 isompaan. Muuten olisi ehkä voinut kiinnostaa, gripit valmiina, täysi xbox integraatio takaa helpon gamepass pelien pelailun. Ergonomia ja käytettävyys varmaan loistava mutta liian pieni näyttö on eiei joten hyllyyn jää.
Itselle tämä on helppo kun Nintendon omat pelit lukuun ottamatta Fire Embleitä ei hirveästi ole kiinnostanut eikä nuo lapset oikein jaksaneet pelailla niitä myöskään hirveästi niin ajattelin jos sen joskus sitten käytettynä ehkä hommaisi. Pelattavaa löytyy kyllä ihan riittämiin Xbox ja Pc puolella että saattaa olla ettei tarvitse.Hintalappu vaikuttaa kyllä omaan ostokäyttäytymiseen. Varsinkin nyt kun tuli Switch 2 ostettua, niin en tiedä montako kallista kannettavaa pelilaitetta kehtaa vuoden sisään ostaa.
Tavallaan vähän kaduttaa Switch 2:n osto, koska kyllähän tämä omaan käyttöön olisi varmasti parempi. Täytyy nyt vaan perustella Nintendon yksinoikeuksilla, että sen osto kannatti.
Ainakin näyttää että tuo Windows 11 Xbox integraatio on varsin näppärä, tietysti miinusta siitä ettei voi pelien konsoliversioita pelata. Siinä mielessä voisi odotella sitä varsinaista Xboxin kannettavaa laitetta. Toki sen julkaisuun voi mennä vaikka kuinka kauan ja tällä kuitenkin pääsisi Game Pass katalogin, Xbox PC kauppapaikan tarjonnan, Steamin ja Epic Games Storen pelien. Pelattavaa olisi ihan älyttömästi.
Ja tää ei siis ollu keljuilus tai vitsailua vaan ihan oikeasti mietin, kun haluaisin pelata tuon sarjan kokonaisuudessaan läpi kunnon graffoilla ja 60fps:näMitenhän tehokas lie. Pyörisköhän tuolla kaikki Arkham sarjan pelit 60fps?![]()
Itse en kyllä tähän osaa vastata muuta kuin että se vaikuttaa olevan yksi tehokkaimmista käsikoneista kun tulee joten uskoisin sen voivanJa tää ei siis ollu keljuilus tai vitsailua vaan ihan oikeasti mietin, kun haluaisin pelata tuon sarjan kokonaisuudessaan läpi kunnon graffoilla ja 60fps:nä![]()
Noniin, sehän voi sitten olla, että pitää tollanen jossain kohtaa laittaa hankintaan. Liekköhän tuota saa töllöön yhdistettyä jotenkin?Itse en kyllä tähän osaa vastata muuta kuin että se vaikuttaa olevan yksi tehokkaimmista käsikoneista kun tulee joten uskoisin sen voivan![]()
Ellen nyt väärin nähnyt niin mun mielestä kuvissa vilahti ainakin jonkukainen dekki millä sen saisi yhdistettyä. Varmaan paremmin tulee tietoa vielä lähempänä julkaisua mutta ilmeisesti Switchin tapaan se boostaa vähän tehoja paremmaksi.Noniin, sehän voi sitten olla, että pitää tollanen jossain kohtaa laittaa hankintaan. Liekköhän tuota saa töllöön yhdistettyä jotenkin?
Jos yhtään niitä Nintendon omia pelejä pelaa niin onhan se Switch 2 sitten ehdoton omistaa.Tavallaan vähän kaduttaa Switch 2:n osto, koska kyllähän tämä omaan käyttöön olisi varmasti parempi. Täytyy nyt vaan perustella Nintendon yksinoikeuksilla, että sen osto kannatti.
Ilmeisesti vaatimus on myös kannettavuus vai eikö noita saa noilla spekseillä millään olemassa olevalla alustalla pelattua?Ja tää ei siis ollu keljuilus tai vitsailua vaan ihan oikeasti mietin, kun haluaisin pelata tuon sarjan kokonaisuudessaan läpi kunnon graffoilla ja 60fps:nä![]()
Juu, näin se on. Mutta lähinnä ajattelin käyttötunneissa, niin aivan varmasti ROG Xbox Ally näkisi enemmän käyttöä tässä taloudessa.Jos yhtään niitä Nintendon omia pelejä pelaa niin onhan se Switch 2 sitten ehdoton omistaa.
PC:llä varmaan menee koko trilogia 60fps ja enemmänkin, mutta ei taida olla millään konsolilla mahdollista. Korjatkaa jos olen väärässä.Ilmeisesti vaatimus on myös kannettavuus vai eikö noita saa noilla spekseillä millään olemassa olevalla alustalla pelattua?
Millään konsolilla ei onnistu tällä hetkellä. PC hankkimista olen monesti harkinnut mutta mielummin ottaisin tuollaisen konsoli-kokemuksen ennemmin.Ilmeisesti vaatimus on myös kannettavuus vai eikö noita saa noilla spekseillä millään olemassa olevalla alustalla pela
Xboxilla muutenkin tuo käyttis vähän rasittava kun se esimerkiksi saattaa heittää konsolin käynnistyksessä koko ruudun mainoksen Game Passista tai ties mistä.
Sitten useita toimintoja, joihin olisi hyvä päästä käsiksi nopsaan, on valikoiden takana. Esimerkiksi päivitykset/lataukset on pleikkarilla niin paljon kätevämmin UI:ssa saatavilla kun boksilla pitää navigoida ensin johonkin Games & Appsiin ja sieltä vielä erikseen updates.
Kiva jos ei. Itsehän en ikinä salli yhtään mitään, en pidä edes bluetoothia kännyssä päällä jne. joten aika vaikea uskoa että olisin sallinut yhtään mitään ylimääräistä konsolillekaan. Jos tilaat Game Passia, niin sitten ne ei varmaan sitä sinulle mainosta. Muuta selitystä en keksi.Ei minulla heitä_ikinä, ei ainakaan nyt soi mitkään kellot. Onkohan joku "haluan katsella mainoksia" -markkinoinnin sallimis asetus profiilissa päällä tms?
Tuskin lataa jos/kun ei ole laitteet virroissa. Kyse on nyt siitä että käytän sekä Series X:ää että PS5:sta ihan identtisellä tavalla - mihin kuuluu se etteivät ne ole missään standby-tilassa tai nukkumassa tms. - enkä ala tässä kohtaa omia tapojani muuttamaan. Eikä tuo niin iso ongelma ole, lähinnä siis hieman ärsyttävä, plus sellainen, ettei sitä kilpailijan laitteella ole.Niksipirkka: Asetus "keep Game & Apss up to date" päälle, niin päivittää kaikki vakkaripeluussa olevat pelit itsestään kun päivitys tulee saataville. Esim. vaikka silloin kun olette itse nukkumassa.