Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
  • Tunnisteet Tunnisteet
    xsx

Eli Ubisoft ilmoittaa myyvänsä pelejään perinteiseen 59,99€ hintaan kun Take-two haluaa myydä 69,99€ hintaan. Phil Spencer sanoo että 10€ lisää pelistä ei ole pelaajille ongelma, mutta kyllä itse sanoisin että minulle se tulee tarkoittamaan vähemmän pelejen ostelua. Joten en tiedä kuinka moni firma tuota trendiä seuraa mutta varmaan EA ja Activision kärjessä.

Ihan off-topic kysymyksenä; kuinka moni aikoo katsella tänään Geoff Keighleyn esi-shown ja Xbox games showcasen :D

Eli Ubisoft ilmoittaa myyvänsä pelejään perinteiseen 59,99€ hintaan kun Take-two haluaa myydä 69,99€ hintaan. Phil Spencer sanoo että 10€ lisää pelistä ei ole pelaajille ongelma, mutta kyllä itse sanoisin että minulle se tulee tarkoittamaan vähemmän pelejen ostelua. Joten en tiedä kuinka moni firma tuota trendiä seuraa mutta varmaan EA ja Activision kärjessä.

Ihan off-topic kysymyksenä; kuinka moni aikoo katsella tänään Geoff Keighleyn esi-shown ja Xbox games showcasen :D
Tottakai katsotaan HYPE on kova :D

Ehdottomasti katson tämän päiväisen Xbox-lähetyksen. Odotan eniten esitykseltä näitä pelejä: Halo Infinite, Hellblade 2, Fable 4, Forza Motorsport 8 ja Ninja Gaidenia. Odottaisin myös Perfect Darkkia, mutta todennäköisesti sitä ei nähdä tämän illan esityksessä. :(

Ehdottomasti katson tämän päiväisen Xbox-lähetyksen. Odotan eniten esitykseltä näitä pelejä: Halo Infinite, Hellblade 2, Fable 4, Forza Motorsport 8 ja Ninja Gaidenia. Odottaisin myös Perfect Darkkia, mutta todennäköisesti sitä ei nähdä tämän illan esityksessä. :(
Halo Infiniteä(ja muitakin) odotan minäkin mutta olen huolissani siitä, että osaako 343 Industries hommansa yhtä hyvin kuin Bungie. Se jää nähtäväksi. Perfect Dark tulee varmaan erillisenä trailerina myöhemmin jos ei tänä iltana.

Hiton jenkit kun niiden ei tarvii odottaa ja saavat nähdä heti aamusta :D

Halo Infiniteä(ja muitakin) odotan minäkin mutta olen huolissani siitä, että osaako 343 Industries hommansa yhtä hyvin kuin Bungie. Se jää nähtäväksi. Perfect Dark tulee varmaan erillisenä trailerina myöhemmin jos ei tänä iltana.

Hiton jenkit kun niiden ei tarvii odottaa ja saavat nähdä heti aamusta :D

Minulla on kova luotto 343 Inustriesiin. Halo 5 oli heiltä ja se oli itselleni tämän konsolisukupolven kirkkaimpia helmiä. Voisin jopa sanoa sitä parhaaksi Halo-peliksi omaan makuuni. Perfect Dark esitellään varmasti elokuussa, kun isketään Sonyn huhuttua tilaisuutta vastaan. Ja jep, näinä päivinä toivoisin olevani jenkkiläinen.. :D

Tuo Hello Neighbor 2 kiinnostaa!!! Selkeästi korjaa edeltäjänsä virheitä olemalla pelottavampi. Aivan loistava!!
Olen sanaton. Halo Infinite, State of decay 3, Hellblade 2, Destiny 2 ja paljon muuta. Yli 30 peliä ja kaikki Game passisa. Ja oliko 6 studiota jotka ei edes vielä esitelleet pelejään. Wau.

Viimeksi muokattu:
Eipä kyllä itselle mitään erikoista silmille hypännyt, Forza nyt varmaan on ihan perinteisesti hyvä. Halo oli edelleen sitä samaa, pastellisävyisiä supermario tatteja ammuttiin kun ne huuteli "Marioo, hihiii" ;) Muut oli sitten aika perushuttua trailerien perusteella..ei varmaankaan huonoja loppupeleissä mutta eipä noista paljon saanut irti. Ehkä sitä vaan odotteli jotain ennenkuulumatonta :)
Positiivista toki on se että ne tulee gamepassiin, se on aika iso juttu kuitenkin.. jos kaksikin joukosta löytyy mitkä kiinnostaa niin sehän oli melkein siinä kuitattu.

Aika hiljaista ollut Games showcasen jälkeen... Taisi olla suurelle osalle pettymys? Noh paljon uusia IP:itä ei tullut, mutta hei, eivätkö he sanoneet että esittelevät pelit9/15 studioltaan. Eli toinen showcase tulevaisuudessa?

Viimeksi muokattu:
Aika hiljaista ollut Games showcasen jälkeen... Taisi olla suurelle osalle pettymys? Noh paljon uusia IP:itä ei tullut, mutta hei, eivätkö he sanoneet että esittelevät pelit9/15 studioltaan. Eli toinen showcase tulevaisuudessa?
Nyt julkaistiin aika iso määrä tulevia pelejä ja ensi kuussa sitten lisää :)

Ylös Bottom