SeveriS
Well-Known Member
Oli kyllä tilaisuus ihan uskomaton pettymys. Siis mitä ihmettä, joka peli oli grafiikoiltaan kun 3v sitten olevista peleistä . Onko tuolle niin vaikeeta tehdä pelejä vai eikö vaan konsolissa riitä potkua tarpeeksi. Halokin oli todella surkeen näköinen ja maailma ei elänyt yhtään mukana. Next Gen my ass. Pidetään nyt tilaus vielä voimassa, mutta jos tulos on tuota niin peruutukseen menee.
Enemmän siinä riittää potkua kuin kilpailijoilla. Halo Infinite ei ole koskaan taistellut grafiikan, vaan pelattavuuden puolesta eli peli on varma hitti jokaiselle Halo-fanille. Ainakin minä olin Halolla lyöty. Tilaisuus ei ollut minulle pettymys, sillä saatiin jokaiseen kategoriaan hyvältä vaikuttavia pelejä ja vaikuttaa siltä, että Xbox Series X:lla on laajempi yksinoikeusvalikoima kuin Sonylla. Eri asia sitten on, että mitkä kaikki noista peleistä on hyviä, kun on vielä vaikea sanoa mitään, kun näytettiin niin vähän pelikuvaa.
Voisi myös kysyä että miten Microsoft voi ajatella että tuo oikeasti antaisi hyvää kuvaa SeX:stä. En halua että mikää konsoli epäonnistuu, mutta näyttää pahasti siltä, että Microsoft on menossa kovaa vauhtia kohti katastrofia.
Eipäs nyt kuitenkaan liioitella. Tapahtuman anti oli hyvää, vaikka tapahtuma itsessään olikin pienoinen floppi. Enemmän minua mietityttää, että mikä teki Playstationin tapahtumasta paremman, kun suurimmat esitellyt pelit taitavat olla vasta Spidermanin DLC ja Horizon. Microsoft on kuitenkin jo näyttänyt, mitä tulevaisuus tuo tullessaan eri studioilta - ja elokuussa vielä lisää. Sonyn tapahtumassa oli helppo tuoda "haippia", kun esiteltiin PS5:n ulkonäkö, mutta muuten ei jäänyt noiden pelien lisäksi mitään oikein mieleen, että miksi Xbox-pelaajan pitäisi siirtyä kilpailevalle alustalle.