Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S - keskustelua Microsoftin uutuuskonsoleista

Kohta on Achievementit takaisin Xbox mobile appissa. Jollain onnekkailla ne näkyvät jo nyt. Lisäksi Xboxin levytilan hallinta on nyt mahdollista/helpompaa suoraan appin kautta. Tässä ilmoitus omalta ruudulta, kun juuri äsken avasin appin.
Näytä liitetiedosto 6256
Pari päivää ollut achievementit mun apissa ja ensin tuo sovellus jumitteli ja oli perkuleen hidas, mutta onneksi pari uudelleenkäynnistystä auttoi.

Nyt, kun saisivat sen storen vielä takaisin sinne, niin sitten olisi hyvä.
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20210326-101553~2.png
    Screenshot_20210326-101553~2.png
    418,8 KB · Lukukerrat: 11
Onko teidän mielestä tuo all access hyvä diili? Ikinä en ole xboxia omistanut, mutta nyt kiinnostaisi nähdä mistä kaikesta sitä on jäänyt paitsi.
 
Onko teidän mielestä tuo all access hyvä diili? Ikinä en ole xboxia omistanut, mutta nyt kiinnostaisi nähdä mistä kaikesta sitä on jäänyt paitsi.
Kyllä se melko hyvä diili on. Melko luultavasti hommaisit kuitenkin sen Game Pass Ultimaten, joka siinä tulee mukana. Siinä on sekin hyvä puoli, että jos Game Passin hinta sattuu nousemaan tässä parin vuoden aikana, niin sulla on kuitenkin se tilaus sinne kahden vuoden päähän voimassa tällä nykyisellä hinnalla.
 
Aika paljon X:iä näkyy esim. Tori.fi:ssä myynnissä joko uutena tai vähällä käytöllä. Hinta on ollut ihan OK, eli siinä 500e päälle, toki joissakin trokarilisää.

Itseä kiinnostaisi ihan hemmetisti tuo emulaatiopuoli, pelattava GameCube- ja PS2-emulaatio olisi äärimmäisen kova juttu. o_O Mietin jopa että ostaisi S:n ja valjastaisi sen pelkästään emulaatiokoneeksi, mutta kun on noita XONE-pelejä discillä niin ehkä pitäisi vaan jaksaa odottaa X:ää...
 
Onko teidän mielestä tuo all access hyvä diili? Ikinä en ole xboxia omistanut, mutta nyt kiinnostaisi nähdä mistä kaikesta sitä on jäänyt paitsi.
No halvemmaksi tulee ostaa konsoli erikseen ja sen jälkeen ostaa live goldia halvalla netistä ja muuttaa se ultimateksi.

E: All access Series X:llä 33,99€ x 24 = 815,76€

Netistä 2v goldia 92€ + muunto ultimateksi 1€(?) + Series X 509€ = 602€

Että näitä lukuja kun katsoo niin ei sitä nyt kovin ihmeellisinä diilinä voi pitää.
 
Viimeksi muokattu:
Onko teidän mielestä tuo all access hyvä diili? Ikinä en ole xboxia omistanut, mutta nyt kiinnostaisi nähdä mistä kaikesta sitä on jäänyt paitsi.
Kävin pari viikkoa sitten hakemassa tuon konsolin all access pakettina ja ole ollut tyytyväinen. All accessilla sain perusteltua itselleni miksi tarvitsen kummankin uuden sukupolven konsolin; PS5 ei ole vielä kovinkaa paljoa mielekästä pelattavaa, PS4:tullut pelattua kaikki mitä on halunnutkin... mutta Xbox jäi viime sukupolvessa väliin ja konsoli/pelikirjasto pakettina oli tarpeeksi edullinen ja helppo ratkaisu peliputteeseen ja samalla kun Microsoft vaikuttaisi panostavan todella hyvin tuohon game passiin niin ei ole oikein näkyvissäkään että pelattava edes loppuisi. Joka kuukausi kun muutaman hyvän pelin saisi pelattua tuolta niin luulen säästäväni rahaakin vs. tavalliset heräteostokset miten pelejä monesti hommailen.

Edit. Halvin vaihtoehto = ei missään nimessä Vaivattomin = kyllä :)
 
Viimeksi muokattu:
No halvemmaksi tulee ostaa konsoli erikseen ja sen jälkeen ostaa live goldia halvalla netistä ja muuttaa se ultimateksi.
Oikeassa olet. Tossa nyt ite vertasin lähinnä siihen ilman kikkailuja toimivaan systeemiin, eli kuukausimaksulliseen Game Passiin. Kai tuo All Accessin viehätys on just tuo osissa maksu. Kaikki ei välttämättä halua(/pysty) maksaa noin isoja summia köntässä.

Köntässä kun maksaa tuon Liven, niin tuleehan se pitemmän päälle paljon halvemmaksi.
 
Niin kuin muutkin ovat jo kommentoineet, all access olisi hyvä diili, jos ei olisi sitä Live Gold exploittia käytössä. Nyt kun vielä Live Goldin muuttaminen Ultimateksi 1:1 onnistuu, kannattaa ostaa konsoli erikseen, jos vain rahat riittävät. Jos ei riitä, silloinkin voi ostaa sen osarina vaikka noista Elisan, Telian jne. kaupoista, joissa saa sen korottomalla osamaksulla ja hyödyntää sitä Live Goldia. 25% säästö on jo melko hyvä missä tahansa hankinnassa.
 
Series S hommattu. Eli voinko tilata ensin tuon Goldin esim. livekortti.fi:stä, jonka jälkeen voin käyttää tuon 1 €:n liittymisedun Ultimateen?

e: toimi

Hyvän valinnan teit. Mietin pitkään, että ostanko S:n vai X:n. Meinasin aluksi ostaa S:n, koska minulla on jo tehokas pelitietokone ja Xbox Series S:lla pelit ovat toistaiseksi pärjänneet melko hyvin tehokkaampia malleja vastaan. S:lla on omasta mielestäni älyttömän hyvä hintalaatusuhde. Päädyin kuitenkin ostaa Xbox Series X:n, koska ei tarvitse ihan heti miettiä "muistitikun" ostamista konsoliin. :D
 
Toimiko se edelleen 1:1-suhteella? Kun eilen oli täällä juttu, ettei enää toimis / olis poistumassa.

Ja onnea uuden konsolin hankinnasta!
Kiitos! Kyllä meni eilen vielä ainakin kivuttomasti läpi. Ilmoittaa omien tilausten kohdalla, että ultimatesta veloitetaan seuraavan kerran 3.5.2022, koska otin aluksi vuodeksi goldin.

Hyvän valinnan teit. Mietin pitkään, että ostanko S:n vai X:n. Meinasin aluksi ostaa S:n, koska minulla on jo tehokas pelitietokone ja Xbox Series S:lla pelit ovat toistaiseksi pärjänneet melko hyvin tehokkaampia malleja vastaan. S:lla on omasta mielestäni älyttömän hyvä hintalaatusuhde. Päädyin kuitenkin ostaa Xbox Series X:n, koska ei tarvitse ihan heti miettiä "muistitikun" ostamista konsoliin. :D
Jep, kukin tyylillään. Itellä juuri houkutteli tuo hinta-laatusuhde. Tulen luultavasti pelaamaan enimmäkseen vähän vanhempia pelejä tuolla laitteella muutenkin.

Minulla oli eilen tarkoitus ostaa vasta pelkkä akku xboxin ohjaimeen Gigantista. DNA:lta olisin tilannut osamaksulla sitten boxin. En sitten voinutkaan vastustaa kiusausta ja Series S lähti jo mukaan. :) Series X:nkin olisivat voineet minulle tilata, olisi kuulemma tullut perille jo ensi viikolla. Mutta olen tyytyväinen tähän "pikkuveljeen".
 
Kiitos! Kyllä meni eilen vielä ainakin kivuttomasti läpi. Ilmoittaa omien tilausten kohdalla, että ultimatesta veloitetaan seuraavan kerran 3.5.2022, koska otin aluksi vuodeksi goldin.


Jep, kukin tyylillään. Itellä juuri houkutteli tuo hinta-laatusuhde. Tulen luultavasti pelaamaan enimmäkseen vähän vanhempia pelejä tuolla laitteella muutenkin.

Minulla oli eilen tarkoitus ostaa vasta pelkkä akku xboxin ohjaimeen Gigantista. DNA:lta olisin tilannut osamaksulla sitten boxin. En sitten voinutkaan vastustaa kiusausta ja Series S lähti jo mukaan. :) Series X:nkin olisivat voineet minulle tilata, olisi kuulemma tullut perille jo ensi viikolla. Mutta olen tyytyväinen tähän "pikkuveljeen".

Laitteesta on kyllä moneksi ja laitahan youtubesta tämä kanava tilaukseen:


Jos mietityttää että paraneeko vanhoissa peleissä latausajat ja miten paljon niin sieltä löytyy videoita aiheista. @Pirate fin kunnita tästä taas.
 
Ylös Bottom