Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sieltä tulee pulse red controller
Introducing the New Xbox Wireless Controller - Pulse Red - Xbox Wire
Each year, we look forward to bringing many new controller designs to our fans. With the launch of the Xbox Series X|S in November, we were eager to bring you our new Xbox Wireless Controller in three options: Carbon Black, Robot White, and Shock Blue. Today, we’re excited to introduce the...news.xbox.com
Elite (V2) on ehdottomasti hintansa väärti. Lisäliipaisimet on iso plussa, mutta niin on myös ohjaimen parempi tuntuma kädessä. Kuin myös kolme lennosta vaihtuvaa näppäinprofiilia, vaihtotatit ja ristiohjain, kolmiasteinen liipaisimien liikeradan rajoitin ja vapaasti säädettävät tärinät. Muutenkin ohjelmallinen muokattavuus herkkyyksien ja esim. näppäinasettelujen kanssa on tehty tosi helpoksi suoraan Xboxin käyttöliittymästä.Toinen ohjain pitäisi hommata ja olen kallistumassa Eliten suuntaan. Onko ohjain (sen omaavien mielestä) ollut hintansa väärti? Normaalissa Series X:n mukana tulleessa ei valittamista ole ollut, mutta extra liipasimet kieltämättä polttelee.
Universumin parhaimmalle ohjaimelle ihan oma ketjukin olemassa, jossa on enempi mietteitä. Minusta ehdottomasti on hintansa väärti ollut V1 Elite, uudemmassa minua semisti harmittaa integroitu akku eli menee vähän jumppaamiseksi sitten joskus vuosien päästä kun akku nahistuu lopullisesti.Toinen ohjain pitäisi hommata ja olen kallistumassa Eliten suuntaan. Onko ohjain (sen omaavien mielestä) ollut hintansa väärti? Normaalissa Series X:n mukana tulleessa ei valittamista ole ollut, mutta extra liipasimet kieltämättä polttelee.
Nämä myös itseä kiinnostaisi. Mites näissä käyttömukavuus? Hyvä äänenlaatu ois mullakin prioriteetti nro 1, mutta eivät saisi olla epämukavatkaan päässä. Onko näissä bassoa tarpeeksi?Nyt löytyi itselle sopivat pelikuulokkeet Series X:n kaveriksi:
Penrose Wireless Gaming Headset
The Audeze Penrose and Penrose X low latency wireless planar magnetic gaming headsets deliver the best in audio quality, broadcast microphone technology, and wireless performance for Xbox and PlayStation consoles, Windows and Macintosh desktops, and mobile devices.www.audeze.com
Viimeaikoina tullut headsettejä vaihdeltua kun ei ole jostain syystä miellyttänyt monetkaan kuulokkeet.
8h pelisession aikana ei tuntunut yhtään epämukavilta vaikka itsellä on suht iso pää. Basso on napakka ja toistuu sopivan alas, niin ja EQ:ta voi muuttaa lennosta Audeze HQ apilla jos löytyy android puhelin .Nämä myös itseä kiinnostaisi. Mites näissä käyttömukavuus? Hyvä äänenlaatu ois mullakin prioriteetti nro 1, mutta eivät saisi olla epämukavatkaan päässä. Onko näissä bassoa tarpeeksi?
Kiitos tiedosta. Oli nuo jo mulla ostoskorissa asti, heh. Mutta harkitsen nyt vielä vähän ja lueskelen arvosteluja. Äänimaailmalta nuo Penrose X:t vaikuttaa parhailta..8h pelisession aikana ei tuntunut yhtään epämukavilta vaikka itsellä on suht iso pää. Basso on napakka ja toistuu sopivan alas, niin ja EQ:ta voi muuttaa lennosta Audeze HQ apilla jos löytyy android puhelin .
Ohjaimen kanssa on vähän sama tilanne, että ostanko Elite v2 vai odottelenko jos sieltä tulis Series-malli, tai sitten Razerilta uus huippumalli.
Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen.
https://www.gigantti.fi/product/gam...LuJEavYUF8h8G-dbr1DkAwLODK3apbZxoCTJgQAvD_BwE tätä mietin.
Ihan ladattavat paristot toimivat mainiosti. Ikean Laddat ovat hinta/laatusuhteeltaan erinomaiset.Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen.
https://www.gigantti.fi/product/gam...LuJEavYUF8h8G-dbr1DkAwLODK3apbZxoCTJgQAvD_BwE tätä mietin.
Kyllähän tuo vissiin ihan pätevä on, mutta itse olen käyttänyt jo vuosia ladattavia akkuparistoja. Nyt on neljä kappaletta envelooppeja, joten aina on ladatut akut valmiina kun niitä tarvitsee. Neljällä akulla saa varustettua tarpeen vaatiessa kaksikin ohjainta samaan aikaan, jos saman sohvan cooppipelit tulee ajankohtaiseksi. Sitten kun vielä Elite V2 ohjaimessa on sisäinen akku, niin kolmea ohjainta voi käyttää samaan aikaan niin, ettei ikinä tarvitse ostella paristoja.Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen.
Ite olen ollu tyytyväinen ja taitavat ainakin 30 tuntia luvata akulle kestoa, mutta en ole itse laskenut kauanko kestää. Riippuu aika paljon siitä, että pelaako pelejä missä on paljon tärinää.Suositteletteko ostamaan boxin ohjaimeen tommosta akkua paristojen tilalle, onko miten hyvä akun kesto? Itte nii uus boxi pelaaja et oon paristojen vaihoilla menny nyt vaan, en oo eläessäni vaihtanut näin paljon pattereita useesti johonkin laitteeseen.