Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

Tommonen myös heillä on meneillään

After all these years, the original creators are making a true direct sequel called Free Stars: Children of Infinity
 
Xbox tämän vuoden tulevat/huhutut hardikset ei vakuuta.. mitähän ne nyt siellä taas miettii..
 
Xbox tämän vuoden tulevat/huhutut hardikset ei vakuuta.. mitähän ne nyt siellä taas miettii..

Itselleni kiinnostavaa huhuissa ollutta rautaa olisi uusi ohjain ja kannettava konsoli, ehkä myös Series XS (eli pienempi versio X:sta), mutta jokaisen osalta itse toteutus on olennainen osa sitä ajattelua, jossa kiinnostus muuttuu ostokseksi. Fiksusti hinnoteltu Series XS uudella ohjaimella voisi kiinnostaa sekä luonnollisesti se kannettava, mutta mikään kiire ei ole Series S:n päivittämiseen - ja toisaalta odotetuin kannettava on Switchin seuraaja.

Toki nyt ihan ensin pitäisi tietää, että missä näiden kanssa mennään ja mitä siellä on oikeasti työn alla. Ainakin omalla kohdallani "vakuuttaminen" vaatii näyttöjä, mutta niin toisaalta "ei vakuuttaminenkin" :)
 
Itselleni kiinnostavaa huhuissa ollutta rautaa olisi uusi ohjain ja kannettava konsoli, ehkä myös Series XS (eli pienempi versio X:sta), mutta jokaisen osalta itse toteutus on olennainen osa sitä ajattelua, jossa kiinnostus muuttuu ostokseksi. Fiksusti hinnoteltu Series XS uudella ohjaimella voisi kiinnostaa sekä luonnollisesti se kannettava, mutta mikään kiire ei ole Series S:n päivittämiseen - ja toisaalta odotetuin kannettava on Switchin seuraaja.

Toki nyt ihan ensin pitäisi tietää, että missä näiden kanssa mennään ja mitä siellä on oikeasti työn alla. Ainakin omalla kohdallani "vakuuttaminen" vaatii näyttöjä, mutta niin toisaalta "ei vakuuttaminenkin" :)
Juu toki nämä on täysin mielipide kysymyksiä vielä tässä vaiheessa, ns. mitä itse haluaa. Itsellä ei ole mukana pidettäviin pelilaitteisiin kiinnostusta ja huhuttu xsx ilman levyasemaa on vaan huononnus vaikka olisi ilmainen.
 
Mitenköhän se uusi ohjain edistyy? Siinä oli ainakin sen jonkun taannoisen oikeudenkäyntivuodon perusteella ihan fiksuja ominaisuuksia. Tietysti itseä kiinnostaa myös kannettava Xbox, mutta ehkä tuo ohjain on sellainen enemmän massaa kiinnostava juttu ja näin ollen ehkä potentiaalisempi julkistus isolla lavalla. Levyasematon XSX ei täälläkään kiinnosta yhtään ihan vaan siksi että hylly on täynnä nykyisen sukupolven kuin myös taaksepäin yhteensopivia Xbox pelejä levyversioina.
 
Juu toki nämä on täysin mielipide kysymyksiä vielä tässä vaiheessa, ns. mitä itse haluaa. Itsellä ei ole mukana pidettäviin pelilaitteisiin kiinnostusta ja huhuttu xsx ilman levyasemaa on vaan huononnus vaikka olisi ilmainen.
Juu kannettava konsoli ei itseänikään kiinnosta pätkääkään. Itseäni ei vaan kiinnostaa ollenkaan pelata pelejä pieniltä ruuduilta ja sen laitteen pitäminen käsissäni pelatessa on todella ärsyttävää. Uudemmista omistamistani kannettavista pelilaitteista sekä Switch että Steam Deck pysyvät kyllä minun käytössäni hyvin tiiviisti telakassa kiinni. Jos pelkkä kannettava on kyseessä, niin itselläni ei minkäänlaista käyttöä sille, eikä näinollen myöskään minkäänlaista tarvetta laitetta hankkia. Toivottavasti ei nyt sentään siitä ole kyse, etteivät jatkossa enää satsaisi TV:n kautta käytettäviin tehokonsoleihin ja toisivat markkinoille enää vain kannettavia pelilaitteita. Ja vaikka itse en enää juuri koskaan osta pelejä fyysisinä, niin silti joskus harvoin saatan niinkin haluta tehdä, jos hinta on riittävästi kohdillaan. Haluan, että voin itse valita missä muodossa pelini pelaan vielä konsolin ostettuanikin.
 
Xboxin omalla kanavalla odotellaan jo shown alkua.


90-luvulle sijoittuva Cod näytää erittäin hyvältä.


Doom The Dark Ages tulossa ensi vuonna


State of Decay 3. Oliko siellä jopa ihan pikkuisen pelikuvaa joukossa?
 
Viimeksi muokattu:
Starfieldin lisäri on jotenkin normaalia peliä synkemmän näköinen


Uusi tuttavuus Expedition 33. Vähän kuin sekaisin vuoropohjaista ja aktiivista taistelua. Hienon tyyliteltyä grafiikkaa.


Ehdottomasti kiinnostus nousussa South of Midnightiin pelikuvatrailerin ansiosta. Tuo "stopmotion" -liike on kyllä jotain todella erilaista. Tulossa ensi vuonna.
 
Starfieldin lisäri on jotenkin normaalia peliä synkemmän näköinen

Tuosta tuli vähän lovecraftmaiset fiilikset itselle.
Uusi tuttavuus Expedition 33. Vähän kuin sekaisin vuoropohjaista ja aktiivista taistelua. Hienon tyyliteltyä grafiikkaa.


Ehdottomasti kiinnostus nousussa South of Midnightiin pelikuvatrailerin ansiosta. Tuo "stopmotion" -liike on kyllä jotain todella erilaista. Tulossa ensi vuonna.

Nämä kaksi teki itseeni vaikutuksen. Tuota South of Midnightia odotan kieli pitkällä. Näyttää omaan silmään niin hienolta ja mielenkiintoiselta.
 
Jatkakaas joku shown päivittelyä. Joudun itse jättämään tähän. Ainakin tämän minkä ehti näin livenä katsoa, niin oli aikamoista tykitystä. Toivottavasti loppu on yhtä hyvä ja joku kunnon loppuhuipennus. :)
 
Uijui! Perfect Dark pelikuvaa.

Näyttää ihan hienolta, mutta vähän itse kaipailen sitä jotakin, mikä teki vaikkapa ensimmäisestä Perfect Darkista Perfect Darkin. Nimiä tiputellaan joo, mutta en ihan hirveästi vielä mitään erityisen pelisarjaan viittaavaa nähnyt. Kerran puhelimen ruudulta katsottuna. Pitänee kattoa uudellee show'n loppumisen jälkeen. Ensimmäinen PD on kuitenkin varmaan eniten ikinä koskaan pelaamani peli.
 
Ylös Bottom