Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X|S:n tulevat pelit (huhut ja uutiset)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dragonfly
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Listalla on paljon monialustajulkaisuja, mutta koska kyseessä on XboxEra ja pävittyvä lista Xboxille tulevista peleistä vuonna 2023, niin laitan tämän kuitenkin nyt tähän ketjuun, enkä siis Tulevien monialustapelien ketjuun.

Viimeksi muokattu:
Sieltäkö sitä nyt tärähtää tietoa.

Ja sitten ihan virallisesti myös Microsoftin omasta suusta.

Esittelyssä lähikuukausina julkaistavia pelejä, mutta ei Starfieldiä. Sille on luvassa oma show.

Ja sitten ihan virallisesti myös Microsoftin omasta suusta.

Esittelyssä lähikuukausina julkaistavia pelejä, mutta ei Starfieldiä. Sille on luvassa oma show.

Joo tämä Starfield oli huhuttu kanssa joten oli jo tavallaan tiedossa. Sen kuuluukin saada ihan oma tilaisuutensa kun sen verta iso tekele.

Itse taas platinoin controlin mutta Quantum jäi alkutekijöihin, liekkö syynä ollut kontrollit tai ruudunpäivitys, ehkä tälle pitää antaa vielä mahdollisuus.

Minulle taas Quantum Break on ollut Remedyn viime aikaisista peleistä se huonoin. Eli enpä pahemmin jatko-osaa odottele. Tietysti jos siitä jatko-osa tulee ja saa vielä hyvät arvostelut, niin totta kai se näin Remedy-fanina pelataan.

Itse taas platinoin controlin mutta Quantum jäi alkutekijöihin, liekkö syynä ollut kontrollit tai ruudunpäivitys, ehkä tälle pitää antaa vielä mahdollisuus.
Jos konsolilla pelasit niin en ylläty jos ei maistunut. Onen suoritustaso oli huono ja kuvanlaatu vaseliinista. Steam versio oli oikein hyvä vaikkakin todella raskas kaikilla herkuilla. Suosittelen hyvällä pc:llä pelaamaan. Pelissä on hienosti toteutettu peli ja elokuva yhdessä paketissa.
Minulle taas Quantum Break on ollut Remedyn viime aikaisista peleistä se huonoin. Eli enpä pahemmin jatko-osaa odottele. Tietysti jos siitä jatko-osa tulee ja saa vielä hyvät arvostelut, niin totta kai se näin Remedy-fanina pelataan.
Microsoft omistaa IP:n joten heillä on mahdollisuus tehdä jatkoa. Epäilen vain hyvin paljon tätä koska peli taisi olla melkoinen floppi.

Ne videot välissä pilasi oman fiiliksen pelistä, juu pelasin kyllä läpi vai katsoinko elokuvan. Noh joss sama jatkuisi niin en kakkosta odottaisi.

Quantum Break 2 kyllä kelpaisi. Oli parempi kuin Remedyn seuraava peli Control, vaikka välillä ne livenäytellyt pätkät rikkoivatkin rytmitystä vähän liikaa. Oli mukaansatempaava tarina, hyvät pääosan esittäjät, sekä onnistunut pelimekaniikka.

Olen nämä pelit rankannut ennenkin, mutta Remedyn teräväpiirtoajan pelit menee omaan makuun näin:
1. Alan Wake
2. Quantum Break
3. Control

Sinänsä siis ihan kiva että työstävät nyt juurikin Alan Wakelle jatkoa. Ehkä Quantum Breakin jatko-osan voisi ulkoistaa (vai onko se tässä tapauksessa itseasiassa sisäistää?) jollekin Microsoftin first party -studiolle. Kyllä se IP ansaitsisi toisen yrityksen, mutta ilmeisen huonojen myyntien vuoksi näin tuskin tulee käymään.

Kaikki Remedyn tekemä kiinnostaa, joten jos vaan Suomen ykköslafka olisi tätä tekemässä, niin miksei myös Quantum Breakin jatko-osakin sitten kiinnostaisi. Vaikka viimeisin julkaistu tekele (CrossFireX:n soolokampanja) ei ilmeisesti olekaan taattua Remedy-laatua, niin kyllähän luottoa yleisesti ottaen riittää.

Mutta itselleni myös sopii hyvin Alan Waken jatkon prioriteetti ja siihen keskittyminen, onhan siinä kuitenkin Max Paynen jälkeen talon onnistunein IP ja genre itsessään mieluisa.

Ylös Bottom