Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Kannattaa tosiaan unohtaa ne mitä mikäkin asiakaspalvelu sanoi ja mennä itse tarkistamaan se oman lähi Gigantin tilanne huomen aamuna. (vittumaista näin korona aikana. Siellä varmaan gigantin asiakaspalvelu heittää kolikkoa "että mitä sanotaan tällä kertaa"

Niin tai odottaa sitä tekstiviestiä. Kyllä se sieltä joskus tulee.
 
Itse soitin asiakaspalveluun varmistaakseni oman konsolini kohtaloa ja sanoivat että on lähtenyt jo myymälään varastolta ja pitäs olla toimitus päiväksi (10.11.2020) itse kävin 22.9 myymälässä klo 16 jälkeen tekemässä all access sopimuksen
Ja Porissa myyjä ohjeisti heti aamulla saapumaan myymälään
Todennäköisesti konsolit jaoiteltu Perus X paketti ja All Access X paketit koska all access ohjeissa sanottiin että boksissa itsessään on all access optio mikä pitää aktivoida käyttöönoton yhteydessä tai myöhemmin asetuksista, ei mitään ekstra koodeja paketin sisällä
 

Liitetiedostot

  • Screenshot_20201109-153153_Gmail.jpg
    Screenshot_20201109-153153_Gmail.jpg
    362,6 KB · Lukukerrat: 51
Viimeksi muokattu:
Niin tai odottaa sitä tekstiviestiä. Kyllä se sieltä joskus tulee.

Tarkoitin siis sitä että jos haluaa laitteen Hyllystä. että sitä voi olla siellä tai sitten sitä ei ole. Sen verran ristiriitaisia nämä asiakaspalvelun vastaukset itse kullekkin. eipä siinä mitään menetäkkään. Pistää maskin naamaan Ja hyvässä tapauksessa voi tarttua konsoli matkaan. Tämmöistä se on vähä on tän koronan aikana. Että siihen kuuluu tämä epätieto vähän jokaisessa asiassa. Hyvänä esimerkkinä vaikka Final Fantasy VII Remake jota esim prisma ja gigantti myi sitä viikkoa ennen julkaisua. Kun taas Powerista sitä sai vasta julkaisupäivänä
 
Asiakaspalvelusta vastasivat mulle, ettei ainakaan Tampereella tai Turussa Gigantti tule yhtään hyllystä myymään. Kai sitä Forumia voisi sitten miettiä.
 
Pelejä konsolille alkanut putoilla ovista ja ikkunoista. Yakuza ja Assassin’s Creed Valhalla polttelevat ja kovaa. Ei vaan kehtaisi aloittaa One X:llä, kun rauta pääsee vaan 30 kuvaan sekunnissa.
 
Onko ketään kuullut gigantin kautta tilatuista xbox series x, joissa on matkahuollon kautta toimitus? Tilattu tosiaan 10:02 22.9
 
Onko ketään kuullut gigantin kautta tilatuista xbox series x, joissa on matkahuollon kautta toimitus? Tilattu tosiaan 10:02 22.9
Siinä lukee ilmoitetaan kun noudettavissa niin ei kai sieltä muuta tule.
 
Jätkät! Seinäjoen Gigantti ilmoitti äsken viestillä että on noudettavissa huomenna! Ennakkotilauksen tein 30.9 ja tosiaan lupasivat toimituksen vasta 8.12! Nyt Gigantti lunasti täällä ainakin pisteet kotiin.

Älkää luopuko toivosta veljet! Hope dies last!
 
No nyt sitten Tammiston Gigantti voisi niin ikään aloittaa näiden tekstarien lähetyksen. :)
Joo niin voisi... vielä ei ole tullut viestiä. Tilaus oli läpi minulla ennen 10:00 ja vahvistusmailin aikaleima 10:01. Jotenkin kuvittelisin että olisi aika ensimmäisten joukossa.
 
Jätkät! Seinäjoen Gigantti ilmoitti äsken viestillä että on noudettavissa huomenna! Ennakkotilauksen tein 30.9 ja tosiaan lupasivat toimituksen vasta 8.12! Nyt Gigantti lunasti täällä ainakin pisteet kotiin.

Älkää luopuko toivosta veljet! Hope dies last!
Sulla on Baby Yoda apuna, niin sen takia saat koneen jo huomenna :D

Ehdottomasti foorumin paras avatar sulla.
 
Ylös Bottom