Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xbox Series X/S: ostopaikat ja hintatiedot

Toverit jotka myös microsoftilta tilailivat, onko teillä vielä hUPS nytkähdelly eteenpäin? Itse alkaapi tässä olemaan jo melkein malttamaton.

EDIT: Olinkin hätäinen, matkaan on lähtenyt kolmelta ja huomenna pitäisi olla perillä
 
Viimeksi muokattu:
kun olisi järki riittänyt ja valinnut noudon myymälästä... noh kai se on huomenna käytävä paikan päällä kokeilemassa onnea jos saisi sieltä vielä konsolin mukaan sillä all acces palvelulla
 
Kävin Porin gigantissa viel kanssa varmistelemassa äsken ja sanoivat että yhtään XSX konsolia ei vielä ole varastoon tullut, edes ennakkotilaajien, kuulemma huomenna aikaisin aamulla erä tulossa ja mulle sanottiin myymälässäkin että saan konsolini varmasti saapuvassa erässä. Tod. Näk. Ettei ylimääräisiä konsoleita Porista löydy muuta kuin sitä kevyempää XSS mallia mitä kuulemman on jo varastossa täällä.
 
Itsellä tilattu noin klo 11. Onko huono juttu? Enkö pääse julkaisuun? Tammiston Gigantti ei ole ilmoitellut tänään vielä mitään. Elikkä johtuuko tämä kiireestä vai enkö ole jonossa tarpeeksi korkealla?
 
Olen saanut tekstiviestin, että saan konsolin 11.11. Seurantakoodia toki en (Matkahuolto), joten epäilen vahvasti. Tilattu vasta iltapäivällä aikanaan, eli mitään logiikkaa ei Gigantilla tunnu olevan.
 
Upsin sivu ilmotti nyt että 11.11. arvioitu saapumisaika..Ei nyt sitten näköjään julkkariksi.Kai tuohon pitää olla tyytyväinen mutta turha oli vapaatoive töihin.
 
Sanoisin että myymälään tilanneet: odotelkaa huomiseen, aamulla varmaan loppuihin myymälöistä saapuu erät. Posti/matkahuolto kansa: toivokaa parasta ja että ilmoitus tulee. Kyllä koko soppa näyttää sekavalta jos luvataan konsolia huomiseksi ja arvio oli 8.12 alunperin. Joko konsolia riittää ennakkoon enemmän mitä luvattiin tai sit jono on mennyt totaalisesti sekaisin
 
Kyllä tässä sopassa on enemmän häviäjiä kuin voittajia. Ite toivoin viikon vapaat 8.12 alkaen, kun silloin laitetta vasta lupailtiin ja huomisesta alkaen on 4 yövuoron putki. Noh, ehtii sitä päivällä hieman pelailla.
 
Gigantti-vahvistuksen aikaleima 10:00, eikä ole kuulunut mitään. Toimitustapa Matkahuolto. Eipä sieltä välttämätttä mitään kuulukaan, ennen kuin Matkahuolto ilmoittelee paketin olevan noudettavissa.
Näin se tuntuu menevän kun siellä selvästi lukee kun matkahuollon tilaus. Ilmoitamme kun noudettavissa.
Eikä edes turvavöitä rakkaalla :D
 
Ottakaa huomioon gigantin keskusvarasto on ruotsissa ja posti/matkahuolto eivät välttämättä siltä puolelta ole nopein toimitustapa versus gigantin omat kuljetuskumppanit myymälöihin. Itsellä meni 6 arkipäivää pelin saapumiseen postin kuljetuksella nyt esimerkkinä.
 
Olen saanut tekstiviestin, että saan konsolin 11.11. Seurantakoodia toki en (Matkahuolto), joten epäilen vahvasti. Tilattu vasta iltapäivällä aikanaan, eli mitään logiikkaa ei Gigantilla tunnu olevan.
Tän perusteella mun pitäs siis saada kone julkasupäivänä kun eivät edes tekstaria ole laittaneet. Saas nähdä tosiaan millä logiikalla menee
 
Ylös Bottom