Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Xboxin ja Microsoftin vihaaminen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Knight
Eli jos esim. MGS:ssä olisi alusta alkaen ollut Snaken tilalla vaikka Snake-niminen susi, graffat hiukan värikkäämmät ja Revolver-Ocelot olisi oikeasti ollut pyssyjä heilutteleva oselotti, olisi se ollut lähes automaattisesti lasten peli (ei silti, loistopeli tuo ykkösosa ainakin on).

Varsinaisia peli-ideoita tuntuu olevan rajallisesti. Kohderyhmät määräytyvät yleensä melko pinnallisilla seikoilla.
Eihän esim. Gran Turismon idea ole kovinkaan kaukana Pokemon meiningistä. Gotta catch 'em all!!! :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Jaahas, nyt täällä sitten tapellaan siitä miksi mitäkin vihataan... voi ristus.

Alun perin olin tarkoittanut aiheen sen takia, että haluaisin tietää, mikä niitten Nintendo ja Sony tyyppien mielestä Bill Gatesissa/ Microsoftissa/ Xboxissa on niin pahaa, mutta Xboxin kannattajat alko riitelee siitä, miksi muut vihaa Xboxia... Huoh.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane


Alun perin olin tarkoittanut aiheen sen takia, että haluaisin tietää, mikä niitten Nintendo ja Sony tyyppien mielestä Bill Gatesissa/ Microsoftissa/ Xboxissa on niin pahaa, mutta Xboxin kannattajat alko riitelee siitä, miksi muut vihaa Xboxia... Huoh.

Jeh, säälittävää eikö :) No ei tällä ainoastaan Xbox-heput huudellu.
 
niih, i love MS... ei ole mitään niin hyvää kuin yhteinen standardi... vaikka se sitten olisikin windows... ajatelkaa jos jokaiseen maailman autoon tankattaisiin erilaista bensaa... johan olisi huoltoasemat kusessa... nyt vaan samaa löböä jokaiseen autoon ja kaikki skulaa...

Xboxia ei oikeasti "vihaa" ketään, (i think so) vaan kaikki "viha" johtuu juurikin siitä että MS on sen takana... noh... jokainen tallaa tyylillään, oma tyylini vaan sattuu olemaan markkinoiden kaunein =)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wombut
niih, i love MS... ei ole mitään niin hyvää kuin yhteinen standardi... vaikka se sitten olisikin windows... ajatelkaa jos jokaiseen maailman autoon tankattaisiin erilaista bensaa... johan olisi huoltoasemat kusessa... nyt vaan samaa löböä jokaiseen autoon ja kaikki skulaa...

Niin mutta bensamarkkinoilla sitä "samaa" bensaa tuottaa moni eri firma ja näin alalle syntyy kilpailua joka tekee tilanteesta terveellisen. Mutta Windowsia tekee vain MS ja Windows on vielä monopoliasemassa ja tämä tekee tilanteesta epäterveellisen ja huonon kuluttajan näkökulmasta katsottuna.

Ja mitä nyt olen koulussa MAC:lla räplännyt niin vaihtuisi meikän PC sellaiseen alta aika yksikön jos voisin sillä pelata samoja pelejä kuin PC:llä, jos hinta olisi yhtä huokea ja siinä hiiressä kaksi nappia ja rulla :) Macissä sentäs tuntuu olevan oikeasti ajatuksella tehty käyttis yms.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser

...hiiressä kaksi nappia ja rulla....

No kyllä! Tietty mäkin idea on olla simppeli mutta jotain rajaa nyt kun käytettävyyttä pitää rajoittaa sen nimissä. Ei ne pelit niinkään mutta se hiiri ;P
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slaisser
Ja mitä nyt olen koulussa MAC:lla räplännyt niin vaihtuisi meikän PC sellaiseen alta aika yksikön jos voisin sillä pelata samoja pelejä kuin PC:llä, jos hinta olisi yhtä huokea ja siinä hiiressä kaksi nappia ja rulla :) Macissä sentäs tuntuu olevan oikeasti ajatuksella tehty käyttis yms.

Aika lahelle samoja peleja voi peleta myos Macilla. Tosin pelit ilmestyvat myohemmin Macille. Vaikea ottaa enempaa kantaa, kun en pelaa hirveasti Macilla. Pelkaksi pelikoneeksi Maccia ei kannata hankkia, koska PC on sila puolella selkeasti parempi.

Laatu ja pienet valmistusmaarat maksavat. Sama on vahan joka tuotteessa. Ei mielestani Macit nyt niin hirvean kalliita enaa ole verrattuna PC:siin. Tupla prosessori G4 Mac n. 2300EUR (sis. alv). Toisaalta Mac on helpompi ostaa, kun tarvitse miettia mita rautaa koneeseen kannattaa laittaa. Mac toimii!

Ihan vapaasti Macciin voi laittaa minka usb hiiren tahansa. Itselle on aina riittanyt yksinappaiminen hiiri.

Toisaalta Microsoft on itse vihdoin myontanyt, etta sen kayttojarjestelmat eivat ole turvallisia.
 
Vaikka itse olen Gamecuben pelaaja ja vihaan Microsoftia koska se on niin rahan ahne paska ja osti sen Rarenkin, niin ei se xbox niin qamala ole jos ohjainta ja peli valikoimaa ei oteta huomioon.
 
Jos Microsoft ei olisi ostanut Rarea niin sehän olisi kaatunut ties koko pulju parin vuoden päästä kun ei saa enää hyviä pelejä ulos kun Nintendolta ei tule enää uutta laitetta ja Nintendo oli sen suurin omistaja ja kun Nintendolta se saa ne rahoituksetkin ja Nintendolle se tekee yksinoikeudella pelejä :)
Luulisin.

Enkä edes tiedä miksi Microsoftia yleensä vihataan. Tekivätkö ne jotkut temput tässä lähiaikoina vai mitä ???
Vai siis Windowsien epävakauden takiako? XP:ni ei ole kunnolla rojahtanut vielä kertaakaan. Ja ainahan sen voi vaihtaa kolme pilkku ykköseen jos vakautta haetaan :D .

Ja onhan Ms aika rahanahnekin kun niitä lisenssi maksuja niin perkeleesti pyytää. Vaikka eihän sillä minulle mitään merkitystä tosin ole.

Ja hemmetti se xboxin ohjain on paras. Nii.

Maailma olisi paljon parempi paikka ilman Microsoftia.

:rolleyes:
 
Suurin syy miksi MS:ää vihataan on se koska he käyttävät rahansa saadakseen monopoli aseman. On hyvä kun Xbox tuli markkinoille niin tulee enemmän kilpailua mutta jos MS yrittää saada konsolimarkkinoillakin monopoli aseman niin en kyllä tue sellaista yritystä. Kilpailu on hyvä meille kuluttajille.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan qbas
Suurin syy miksi MS:ää vihataan on se koska he käyttävät rahansa saadakseen monopoli aseman. On hyvä kun Xbox tuli markkinoille niin tulee enemmän kilpailua mutta jos MS yrittää saada konsolimarkkinoillakin monopoli aseman niin en kyllä tue sellaista yritystä. Kilpailu on hyvä meille kuluttajille.
Herätys siellä mustavalkoisessa hyvä/paha maassa!

Jokaisen suuriyrityksen tähtäimessä on päästä mahdollisimman hyvään markkina-asemaan. Mitä suurempi markkinaosuus, sitä parempi asema ja määräävä markkina-asemahan on asemista parhain. Tähän pyrkii konsolimarkkinoilla aivan yhtälailla Sony kuin Microsoftkin. Mitään eroa ei ole. Nintendo taas tietää, että asema ei sille ole enää mahdollinen, mutta sekin pyrkii toki saamaan mahdollisimman suuren siivun kakusta.

Jos Xboxia ei olisi, olisi PS2 siinä asemassa, johon Microsoftia pelkäävä porukka sanoo MS:n Xboxilla tähtäävän. Niinhän se tähtääkin, mutta kun niitä tähtääjiä on kaksi, ei kumpikaan sinne todennäköisesti pääse. Hyvä näin. Toivottavasti Xbox pärjää ja Sony ja Microsoft lähtevät seuraavan sukupolven konemarkkinoille samalta viivalta.
 
Microsoftilla on varmasti pidemmät suunnitelmat tulevaisuuteen XBox-konsolinsa kanssa kuin mitä itse konsolin elinkaari on. Eli voittoa ei varmasti ekalla konsolilla oteta, vaan lyödään uusi konsolimerkki ensin kovalla rahalla markkinoille, tehdään kaikki voitava jotta Xbox konsolimerkkinä tulisi tunnetuksi ja pelit sille mieleenjääviksi ja vasta sen jälkeen yritetään saada mahdollisesta Xbox2-konsolista muutakin kuin tikkuja käteen...

Eli jalkaa oven väliin ja sitä kautta sisälle.
Se miten sisällä käy, jää nähtäväksi...

Itse firmasta en suuremmin perusta, mutta Xbox konsolina on onnistunut paketti, joten pelaajana sekä konsolin omistajana täytyy toivoa kaikkea hyvää "vihteän X:n" tulevaisuuteen...
 
PRKL mä vihaan kun jengi kutsuu MS:ää mikkisoftaks! Ei helv**** että on p***a nimitys! Tulee aina aivan törkee v***tus.. :mad:

Anteeksi...
 
Ei minulla kyllä ole mitään Xboxia vastaan. Olihan se joskus vuosi tai pari ennen Xboxin julkasua sellaista "Ääh --tu se on Microsoftin julkasema. Ei sellasta --skaa kannata ostaa!". Ääni muuttui kellossa sen jälkeen kun olin sen lanseerauksen siellä Times Squarella nähnyt. Jotain fiilistä siinä oli. Nyt kun Cube on lähdössä alkaa käsi ikävästi vapista Xboxin suuntaan. Ei millään kuitenkaan viitsisi sitä ostaa. PS2:sta on yksin jo tarpeeksi riesaa pelattavan ja rahansyönnin osalta...

EDIT: Kaikista hauskinta on kun ihmiset mollaavat Microsoftia ja Bill Gatesia, vaikka niillä luultavimmin on joku Windows koneella käyttiksenä tai Xbox TV:n alla. Yleensäkään tajunnu koskaan Gatesin haukkumista. Ei sille voi mitään jos mies luonnostaan tahkoaa rahaa kuin roskaa :D.

EDIT 2: Asia päätetty. Xbox saapuu kämpille ensi kesänä. Kolme viikkoa kesäduunia ja palkat boxiin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
EDIT: Kaikista hauskinta on kun ihmiset mollaavat Microsoftia ja Bill Gatesia, vaikka niillä luultavimmin on joku Windows koneella käyttiksenä tai Xbox TV:n alla. Yleensäkään tajunnu koskaan Gatesin haukkumista. Ei sille voi mitään jos mies luonnostaan tahkoaa rahaa kuin roskaa :D.

Todennakoisemmin kayttojarjestelmana on Linux.

Bill Gates on rasisti tai ainakin siita Microsoft on syytteessa.
 
Ylös Bottom